Strony

wtorek, 3 kwietnia 2018

Testuję z Drogerie Natura: Nowości KOBO Professional odsłona trzecia

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną porcją nowości marki KOBO Professional, jakie oferują nam Drogerie Natura. Chciałabym przybliżyć Wam dwa kosmetyki-  mineralny korektor do twarzy oraz rozświetlającą bazę.

MINERAL SERIES CONCEALER

Mineralny korektor sypki. Tuszuje przebarwienia, cienie pod oczami oraz inne niedoskonałości bardzo dobrze stapiając się ze skórą. Do stosowania punktowo na problematyczne miejsca. Bezzapachowy.
WAGA 3 g
CENA 24,99 zł

MOJA OPINIA:

W ofercie znalazły się trzy odcienie korektora mineralnego : 01 SAND,02 BISQUIT oraz 03 NUDE. U mnie pojawił się ten oznaczony numerem 02. Kryje się on w słoiczku z sitkiem. Dodatkowo przed pierwszym użyciem musimy zerwać folię zabezpieczającą zawartość przed wysypaniem. Do naszej dyspozycji jest 3 g produktu idealnie zmielonego.  Jest to wystarczająca ilość, by mieć go w kosmetyczce przez co najmniej 2-3 miesiące, jeśli nie dłużej.
Aplikacja nie sprawia najmniejszego problemu. Wystarczy dobry pędzel i tuszowanie niedoskonałości będzie czystą przyjemnością. Korektor bardzo dobrze kryje wszelkie niespodzianki czy wypryski.  U mnie największą zmorą są cienie pod oczami, zwłaszcza teraz przy widocznym przemęczeniu przy maluszku :) Mimo wszystko korektor świetnie radzi sobie z ich maskowaniem.Rewelacyjnie matuje zaaplikowane miejsca i utrzymuje się na swoim miejscu przez cały dzień bez najmniejszych poprawek. Na dodatek jest to produkt  bezzapachowy, długotrwale kryjący wszelkie zmiany na naszej cerze i niesamowicie wydajny. Czego chcieć więcej? :)Polecam:)

MAKE UP BASE ILLUMINATING

Rozświetlająca baza do twarzy i ciała. Pozwala na rozświetlenie wybranych partii twarzy, optycznie wygładza drobne zmarszczki i sprawia, że cera wygląda na wypoczętą i promienną. Sprawdza się jako kosmetyk stosowany samodzielnie oraz baza pod makijaż. Z powodzeniem może być mieszana z podkładem.
POJEMNOŚĆ 20 ml
CENA 24,99 zł

MOJA OPINIA:

 W tubce pojemności 20 ml kryje się kosmetyk, który łączy w sobie w zasadzie kilka produktów. Można go stosować samodzielnie jako kosmetyk rozświetlający, jako bazę pod makijaż, można go także łączyć z podkładem.
Przetestowałam go na wszystkie sposoby i powiem szczerze, że jestem zachwycona. Ma gęstą formułę z ogromną ilością iskrzących złotych drobinek, które pięknie rozpraszają i odbijają światło. Baza łatwo rozprowadza się na skórze i dopasowuje do jej odcienia.
Zapewnia cerze promienny wygląd i sprawdzi się zarówno przy większych wyjściach jak i przy codziennym makijażu. Polecam!


Dziękuję serdecznie Drogeriom Natura za zaufanie i możliwość poznania wyżej opisanych kosmetyków.

Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych oraz :

Strona internetowa drogerii: http://www.drogerienatura.pl/

Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/drogerienaturapl

1 komentarz:

  1. Matko, a ja nic jeszcze nigdy nie miałam z Kobo.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty