Strony

piątek, 9 marca 2018

Testuję z firmą Diagnosis- produkty dla kobiet w ciąży i mam marki Mama's

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o wspaniałych kosmetykach dla kobiet w ciąży i mam marki Mama's, jakie miałam przyjemność poznać dzięki firmie Diagnosis.
Mimo stosowania różnych kosmetyków przeciw rozstępom nie uniknęłam ich pojawienia się. Była to moja druga ciąża, a dodatkowo na brzuchu i udach pozostały "tygrysie paski" z poprzedniej. Wiedziałam więc, że muszę działać, by uniknąć pojawienia się kolejnych rozstępów i walczyć z już istniejącymi także po porodzie. Dlatego ucieszyłam się z możliwości poznania kolejnej nieznanej mi dotąd marki tworzącej kosmetyki dla kobiet w ciąży i mam. Trio marki Mama's otrzymałam  w najlepszym momencie, akurat wróciłyśmy z córeczką ze szpitala, kiedy dotarła do mnie przesyłka z trzema produktami- kremem na rozstępy, olejkiem na rozstępy oraz kremem na zmęczone i opuchnięte nogi.
Zanim przejdę do mojej opinii, przedstawię Wam po krótce informacje producenta o każdym z tych cudeniek.

Mama's Krem przeciw rozstępom

Krem do intensywnej pielęgnacji skóry w czasie ciąży i po porodzie zapobiega powstawaniu rozstępów i nasilaniu się już istniejących. Zawarty w kremie Hydroxyprolisilane CN®, zwany aktywatorem młodego kolagenu, stymuluje podziały komórkowe skóry dzięki czemu poprawia jej strukturę i elastyczność.
Efekt potwierdzony przez konsumentki*:

96% nawilża skórę

92% zmniejsza uczucie napięcia skóry

88% poprawia jędrność i elastyczność skóry

88% badanych chciałaby stosować ten produkt regularnie
*Badanie aplikacyjne na 25 konsumentkach przez 4 tygodnie

MOJA OPINIA:

Krem znajduje się w poręcznej tubce pojemności 150 ml. Dodatkowo zapakowany jest w kartonik, na którym znajdziemy wszystkie przydatne informacje o produkcie, jak skład, działanie czy termin przydatności. Największa niespodzianka, jaka mnie spotkała, to pierwsza aplikacja produktu. Kremik po wyciśnięciu z tubki ma postać białawej galaretki, jednak przy kontakcie ze skórą zmienia się w białe masełko. Świetnie się rozprowadza i dość szybko się wchłania jeśli wykonamy porządny masaż skóry dotkniętej rozstępami. U mnie jest to brzuch i uda aż do wysokości kolan.
Mimo usilnych starań, żaden produkt nie uchronił mojej skóry przed powstaniem i pogłębieniem już istniejących rozstępów. Krem marki Mama's dla mnie miał istotne zadania i postawiłam mu poprzeczkę naprawdę wysoko- głównie zależało mi na nawilżeniu skóry, jej ujędrnieniu i choćby delikatnym spłyceniu rozstępów. Przy  codziennym stosowaniu efekty zauważyłam już po mniej więcej dwóch tygodniach. Skóra brzucha stała się bardziej napięta i elastyczna, a rozstępy troszkę zbledły. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, że moje oczekiwania miały odzwierciedlenie w rzeczywistości, a krem okazał się świetnym produktem. Jest on polecany dla kobiet przez cały okres ciąży aż do porodu oraz już po nim, kiedy skóra wymaga regeneracji, nawilżenia i ujędrnienia.

Mama's Olejek przeciw rozstępom

Olejek do intensywnej pielęgnacji ciała w czasie ciąży i po porodzie poprawia elastyczność i sprężystość skóry zapobiegając rozstępom. Stosowany codziennie bezpośrednio po kąpieli zatrzymuje wodę w naskórku, dzięki czemu skóra jest odpowiednio nawilżona i chroniona przed pękaniem.
Efekt potwierdzony przez konsumentki*:

88% skóra zachowuje odpowiednie nawilżenie

88% pielęgnuje skórę

84% poprawa elastyczność i sprężystość skóry

88% badanych chciałaby stosować ten produkt regularnie
*Badanie aplikacyjne na 25 konsumentkach przez 4 tygodnie

MOJA OPINIA:

Kontynuacją mojej kuracji w walce z rozstępami był olejek na rozstępy, który mieści się w buteleczce pojemności 100 ml z aplikatorem w formie spray'u. Ma on oczywistą oleistą formułę i delikatny zapach, który uprzyjemnia aplikację. Forma spray'u jest bardzo wygodna w użytkowaniu, ponieważ nie musimy "wylewać" tłustego kosmetyku, a jedynie psikać miejsca, które są objęte rozstępami. W składzie znajdują się  naturalne oleje roślinne m.in. z awokado, jojoba oraz słodkich migdałów, które wykazują zdolność zatrzymywania wody w naskórku, co wpływa na poprawę elastyczności skóry. Stosowałam ten produkt codziennie wieczorem po kąpieli. Wykonywałam kilkuminutowy masaż aż do momentu prawie całkowitego wchłonięcia.
Olejek ma świetne działanie, podobnie jak wyżej opisany przeze mnie krem. Oba produkty bowiem można stosować w duecie, co jeszcze bardziej pozytywnie spotęguje ich działanie. Po ponad miesiącu stosowania mój brzuch i uda są w lepszej kondycji. Oczywiście nie stał się cud i rozstępy magicznie nie zniknęły, ale wyglądają naprawdę o niebo lepiej. Polecam!!!

Mama's Krem na zmęczone i opuchnięte nogi

Krem przeznaczony do pielęgnacji zmęczonych, opuchniętych nóg dający natychmiastowe poczucie ulgi i odprężenia bezpośrednio po aplikacji. Zawarty w kremie kompleks Menthyl PCA stopniowo uwalnia mentol który zapewnia długotrwały efekt chłodzenia natomiast PCA (Pyrrolidone Carboxylic Acid) pomaga utrzymać prawidłowe nawilżenie oraz kondycję skóry. Obecność naturalnych wyciągów roślinnych wzmacnia drobne naczynia krwionośne zapobiegając ich pękaniu.
Efekt potwierdzony przez konsumentki*:

84% zapewnia długotrwały efekt chłodzenia bezpośrednio po aplikacji

80% przynosi ulgę zmęczonym nogom

80% odpręża i eliminuje uczucie ciężkich nóg

92% badanych chciałaby stosować ten produkt regularnie
*Badanie aplikacyjne na 25 konsumentkach przez 4 tygodnie

MOJA OPINIA:

Krem mieści się w tubce pojemności 100 ml oraz w kartoniku. Ma gęstą formułę, jednak na skórze szybciutko się wchłania. Nie pozostawia najmniejszego śladu, więc już chwilę po aplikacji można się ubrać. Jest wydajny, wystarczy odrobina do każdej "sesji".
Po porodzie moje nogi potrzebowały właśnie takiego produktu, który dostarczy im efektu chłodzenia i choć częściowo wyeliminuje uczucie ciężkich nóg. Już przy pierwszej aplikacji zauważyłam wiele pozytywnych cech tego produktu.  Najważniejsze- długotrwałe uczucie chłodzenia oraz zapach mentolu, który bardzo lubię.
Dodatkowo po kilku minutach moje nogi były jakby "lżejsze". Obietnice producenta zostały w 100 % spełnione. Codziennie w ciągu dnia starałam się dobrze wcierać krem w łydki i kolana. Efekty są świetne,a produkt ten jest naprawdę godny polecenia .

Serdecznie dziękuję firmie Diagnosis za możliwość poznania tych rewelacyjnych produktów.

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy: http://diagnosis.pl/

Fanpage: https://www.facebook.com/diagnosispl/

Więcej o produktach marki Mama's : http://mamas.com.pl/

Produkty marki Mama's dostępne są w sklepie medyczym: admed24.pl



1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty