Strony

wtorek, 6 marca 2018

Testuję dla portalu Udziewczyn: Venita Pianka i szampon rewitalizujące kolor włosów

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o dwóch ciekawych produktach marki Venita do rewitalizacji koloru włosów, jaki otrzymałam do testu  w ramach współpracy z portalem Udziewczyn, za co serdecznie dziękuję.

MOJA OPINIA:

Pojawiły się u mnie dwa produkty, które za zadanie mają rewitalizację, czyli przywrócenie stopniowo ciemnego/brązowego koloru włosów.
Są to szampon oraz pianka. Szampon kryje się w tubce pojemności 200 ml, natomiast pianka w buteleczce podobnej do dezodorantów z bardzo precyzyjnym aplikatorem (75 ml) . Szampon ma ciemny kolor i świeży, lekko ziołowy zapach. Dobrze się pieni i rewelacyjnie odświeża włosy. Jest to wg mnie innowacyjny produkt, ponieważ podczas zwykłego mycia włosów odzyskujemy ciemny kolor włosów, ponieważ daje on efekt płukanki i stopniowe przyciemnienie.  Kosmyki nie plączą się, a dobrze rozczesują. Dodatkowo są mięciutkie w dotyku i błyszczące.
Pianka ma formułę bez spłukiwania, co oszczędza nam dużo czasu. Wystarczy wycisnąć odrobinę i nałożyć od nasady aż po końce. Pianka nie obciąża w żaden sposób włosów. Pomaga ona w stylizacji,co jest jej dodatkowym atutem. Stosując szampon codziennie,a piankę co drugi dzień zauważyłam, że odrosty ładnie się przyciemniły a włosy zyskały naturalny ciemny odcień i refleksy.

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanych produktów.

Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/

Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416



2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty