Strony

czwartek, 8 września 2016

Testuję dla portalu Udziewczyn: L'biotica Volume odżywczo-witalizujący szampon do włosów & maska dotleniająca

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o dwóch produktach marki L'biotica, jakie miałam przyjemność poznać dzięki portalowi Udziewczyn. Są to szampon z serii Volume zwiększający objętość oraz dotleniająca maska na tkaninie.

L'biotica, Professional Therapy, Volume, odżywczo-witalizujący szampon do włosów zwiększający objętość

L`biotica szampon Professional Therapy Volume:
- Formuła szamponu jest idealnie dostosowana do potrzeb włosów cienkich, delikatnych, pozbawionych objętości i witalności
-Podwójny efekt – dodaje włosom naturalnej lekkości jednocześnie wzmacniając ich delikatną strukturę. Nie obciąża włosów, dodaje im zdrowego blasku, pozostawia kobiecy, luksusowy zapach.
- Skład szamponu wzbogacony o aktywnie działające ceramidy (Palmitoyl Myristyl Serinate), które dodają włosom objętości, zwiększają ich wytrzymałość na działanie niekorzystnych czynników.
- Beztłuszczowa formuła LightCoplx sprawia, że włosy dłużej zachwycają świeżym i lekkim wyglądem.

 Składniki aktywne L`biotica szampon Professional Therapy Volume:
- aktywne ceramidy
- olej makadamia
- prowitamina B5

MOJA OPINIA:

W smukłej i miękkiej tubce kryje się 250 ml szamponu. Wykonana jest on z giętkiego tworzywa, którym dobrze się aplikuje zawartość. Sam kosmetyk jest gęsty o pół-przezroczystej formule. Już przy pierwszej aplikacji wiedziałam, że to będzie dobry produkt. Świetnie się pieni, choć wystarczy użyć odrobinę, by umyć całe włosy.
 Dlatego też jest on niesamowicie wydajny. Aplikacji towarzyszy delikatny, nieco pudrowy zapach, który znika z włosów po niedługim czasie. Dobrze oczyszcza kosmyki, nie podrażnia skóry głowy i co najważniejsze- dodaje objętości. Lekko unosi je, dzięki czemu lepiej się układają. Nie elektryzują się i nie plączą. Są mięciutkie i lśniące. Bardzo polubiłam ten szampon, jest świetny i w bardzo dobrej cenie. Polecam !

MASKA DOTLENIAJĄCA Z CO₂

 Luksusowa DOTLENIAJĄCA z CO2 na tkaninie to profesjonalny zabieg do samodzielnego wykonania w domu.

MASKA DOTLENIAJĄCA z CO2 – w postaci tkaniny silnie nasączonej serum z wysoką zawartością składników aktywnych .
Aktywne, regeneracyjne działanie CO2 na skórę znane jest i szeroko wykorzystywane przez kosmetologów oraz lekarzy medycyny estetycznej. Związek ten stymuluje przepływ krwi, tlenu oraz składników odżywczych w skórze. Dzięki temu skóra jest widocznie rozświetlona i odzyskuje naturalną sprężystość.

 Bardzo bogaty skład maseczki wzbogacony to takie składniki jak m.in. Acerola – owoc bogaty w witaminę C, prowitaminę A oraz wit. B1, wit. B2, wit. PP, wapń, fosfor i  żelazo, a także karotenoidy i flawonoidy, które mają działanie antyoksydacyjne. Posiada dobroczynne właściwości przeciwutleniające, neutralizujące wolne rodnik, przeciwdziałając przedwczesnym procesom starzenia się skóry.
Dzięki nowoczesnej technologii substancje aktywne zawarte w masce są doskonale wchłaniane i wnikają nawet w głębokie warstwy skóry. Maska na nasączonej tkaninie spełnia rolę filtra, który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo uwalnia aktywne składniki i pomaga wnikać im w głębokie warstwy skóry.

 MOJA OPINIA:

Kartonik skrywa szczelnie zamkniętą maskę do jednorazowego użytku. Uwielbiam tego typu kosmetyki, więc czym prędzej wzięłam się za testowanie. Wyjęłam zawartość z saszetki i rozłożyłam delikatnie na twarzy. Aplikacja nie sprawia najmniejszego problemu, ponieważ jest obficie nasączona serum, które zawiera wiele cennych dla skóry składników. Już po kilku minutach trzymania jej na twarzy, czułam, że cera jest dobrze nawilżona i dosłownie spija serum. Maska ma świeży i intensywny zapach, który towarzyszy nam aż do jej ściągnięcia.
 Po kwadransie zdjęłam ją i mogłam już cieszyć się efektem. Miękka, delikatna i nawilżona skóra. Twarz wyglądała na wypoczętą i pełną blasku. Jest ona świetna i będę często po nią sięgać jak tyko będę w drogeriach :) Polecam !

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanych cudeniek. Niedługo kolejne recenzje :)
Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię serię do włosów Professional Therapy - kosmetyki z tej serii bardzo dobrze oczyszczają i nawilżają moje cienkie włosy nadając im objętości i blasku. U mnie się sprawdza w 100%.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty