Strony

piątek, 19 sierpnia 2016

Testuję dla portalu Udziewczyn: Eveline DIAMENTOWE SERUM WYSZCZUPLAJĄCE ANTYCELLULIT

Witajcie Kochani!

Jakiś czas temu znów pojawiła się u mnie bardzo pokaźna paczka kosmetyków do testu od portalu Udziewczyn,więc czas już podzielić się z Wami opinią o pierwszym produkcie. Dzisiaj zapraszam na recenzję kolejnego serum od marki Eveline.

EVELINE DIAMENTOWE SERUM WYSZCZUPLAJĄCE ANTYCELLULIT

Innowacja z kwasem hialuronowym!

EFEKT 4D
Diamentowe wyszczuplanie i modelowanie sylwetki w czterech wymiarach:
• redukuje tkankę tłuszczową i cellulit
• pobudza mikrokrążenie
• modeluje sylwetkę
• działa do 48h

 DIAMENTOWE SERUM WYSZCZUPLAJĄCE ANTYCELLULIT z kwasem hialuronowym to innowacyjny produkt wyszczuplający łączący skuteczność naturalnych składników aktywnych z najnowszymi osiągnięciami kosmetologii i medycyny estetycznej. Nowa formuła serum zawiera mikroskopijne cząsteczki diamentu oraz unikalną kompozycję substancji czynnych, które intensywnie pobudzają spalanie tłuszczów w tkance podskórnej oraz niezwykle skutecznie redukują cellulit.

Mikrokryształy diamentu pobudzają mikrokrążenie, aktywnie dotleniają komórki oraz zwiększają przenikanie substancji aktywnych w głąb skóry.


Natychmiastowy efekt skuteczności produktu jest wzmocniony przez obecność kwasu hialuronowego o dużej masie cząsteczkowej, który głęboko nawilża, wygładza i ujędrnia. bioHyaluron Slim Complex™ pozostawia delikatny film na skórze, tworząc niewidzialny gorset rozświetlający i wygładzający.


Roślinne komórki macierzyste aktywizują osłabione i uśpione komórki macierzyste w skórze, przez co stymulują jej naturalną regenerację. Pozwala to w naturalny sposób zwalczać cellulit. Kompleks Lipocell-Slim® stymuluje proces spalania tkanki tłuszczowej, wykazuje silne działanie wyszczuplające i modelujące sylwetkę.

 MOJA OPINIA:

Serum mieści się w smukłej tubce z zamknięciem typu klik. Dla mnie to najwygodniejsze rozwiązanie. Do naszej dyspozycji jest 250 ml  gęstego kosmetyku, który wchłania się w ekspresowym tempie. Jest bardzo przyjemny w stosowaniu,a dodatkowo zawiera ogromną ilość maleńkich  drobinek rozświetlających skórę. Drobinki te po rozsmarowaniu pięknie mienią się na ciele,choć pewnie nie każdemu będą odpowiadały. Teraz w okresie wakacyjnym wygląda rewelacyjnie na opalonym ciele:) Najbardziej podoba mi się efekt chłodzenia,jak przy kilku innych produktach tej serii. Połączenie chłodzenia i mieniącej się powłoki- serum podbiło moje serce:)Bardzo szybkie wchłanianie i przyjemny mentolowy zapach to kolejne plusy. Chłodzenie długo się utrzymuje,co bardzo przypadło mi do gustu.
  Po miesiącu stosowania zauważyłam, że skóra na moim brzuchu i łydkach stała się jędrniejsza i wygładzona. Jeśli chodzi o cellulit to zauważyłam minimalną poprawę. Co do centymetrów to nie zauważyłam większej zmiany.
Balsam jest bardzo wydajny- choć stosuję go codziennie wieczorem na brzuch i łydki , nadal mam prawie połowę zawartości.Kosmetyk idealnie nadaje się do stosowania w okresie wiosenno-letnim,kiedy efekt chłodzenia i nie klejąca się konsystencja wspomogą nasze samopoczucie;) Do tego drobinki będą bardziej widoczne i będą ozdobą naszego ciała.

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Niedługo kolejne recenzje :)
Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty