Strony

wtorek, 21 czerwca 2016

Testuję z Kontigo: Cuda marki Biolove cz.2

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o drugiej części cudeniek,jakie otrzymałam od firmy Kontigo.
W paczce testerskiej otrzymałam pokaźną ilość kosmetyków marki Biolove, która dostępna jest wyłącznie w sklepach Kontigo, ale również materiały informacyjne, kody rabatowe oraz gadżety firmowe. Za całość bardzo serdecznie dziękuję :) Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o trzech  kosmetykach- Biolove Kuli do kąpieli, musie do ciała oraz świecy do masażu. Ostrzegam, że będzie niesamowicie pachnąco;)

BIOLOVE  Kula do kąpieli Piżmo

Kula do kąpieli z olejem z pestek winogron nawilża i pielęgnuje skórę. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, konserwantów, alergenów.

Skład: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Vitis Vinifera Seed Oil Butyrospermum Parkii Butter, Zea Mays (Corn) Starch, Sodium Chloride, Parfum, Propylene Glycol, Aqua, Tocopheryl Acetate, Rosa Damascena.
Więcej informacji tutaj: http://kontigo.com.pl/biolove/kule-do-kapieli/#produkty

MOJA OPINIA:

W ofercie firmy  Kontigo znajduje się aż 6 wersji kul do kąpieli. Moja należy do nuty piżmowej. Pięknie pachnie i sprawia,że kąpiel przypomina wizytę w SPA. Pływające płatki kwiatów cieszą nie tylko oko,ale i nosek. Zapach jest nieziemski!
  Nie znajdziemy w niej zbędnych ulepszaczy, tylko to,co najważniejsze- olej z pestek winogron, płatki np.róży i dodatek, aby kula miała swoją postać. Po użyciu takiej kuli, ciało jest gładkie i miłe w dotyku. Polecam :)

Świeca do masażu Pomarańcza z wanilią

 Intensywnie nawilżająca i regenerująca świeczka do masażu z masłem shea i olejem kokosowy zapewniąjąca miękką i gładką skórę. Zapal świeczkę podczas kąpieli i poczuj delikatny, relaksujący zapach. Po kąpieli zgaś świecę i wmasuj w ciało ciepły balsam wytopiony ze świeczki. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów.
 Skład: Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nucifera Seed Oil , Tocopheryl Acetate, Orange Oil, Parfum, Citral, Citronellol, Limonene, Linalool
Więcej informacji tutaj:  http://kontigo.com.pl/biolove/swiece-do-masazu/#produkty

MOJA OPINIA:

Już dawno temu miałam ochotę wypróbować tego typu kosmetyk do pielęgnacji ciała. Widziałam pokaźną ilość opinii o świecach do masażu, które oprócz pięknego zapachu dbają o skórę. Firma Kontigo spełniła moje małe życzenie, umieszczając w paczuszce właśnie takie cudo. Świeca szybciutko się topi i już po chwili możemy przystąpić do wykonania masażu. Konsystencja po podgrzaniu jest gęsta, oleista. Jednak nie sprawia to najmniejszego problemu, ponieważ po przeniesieniu na ciało ekspresowo się wchłania.
 Nie pozostawia tłustego filmu, ale długotrwale nawilża i wygładza skórę. Odpalając świecę pojawia się zapach pomarańczy z nutką wanilii, który otula ciało i ducha. Całe pomieszczenie łazienki wypełnia się niesamowitymi aromatami. Po kąpieli wystarczy zgasić płomień i po prostu rozkoszować się masażem. Jest to kosmetyk dwa w jednym, oprócz dbania o nasze ciało, dba także o ducha :) Mimo iż jest to mój pierwszy raz ze świecą do masażu, wiem,że sięganie po tego typu produkty będzie częstsze. Polecam!

Mus do ciała Borówka

 Lekki mus do ciała wzbogacony naturalnymi olejkami i ekstraktem z borówki redukuje rozstępy, wygładza i uelastycznia skórę. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, konserwantów, alergenów.

Skład: Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Caprilic Capric Triglyceride, Candelilia Cera, Glycerin, Cetyl Alcohol, Sunflower Seed Oil, Rosa Moschata Seed Oil, Parfum, Tocopheryl Acetate, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, CI14720, CI42090
Więcej informacji tutaj: http://kontigo.com.pl/biolove/musy-do-ciala/#produkty

MOJA OPINIA:

Mus kryje się w odkręcanym słoiczku o pojemności 150 ml.  Balsamy i mleczka do ciała towarzyszą mi podczas codziennej pielęgnacji po kąpieli. To jest mój kolejny kosmetyk typu mus. I powiem szczerze, że jest niesamowity. Znacie czekoladę bąbelkową Milki? Pewnie,że znacie:) Konsystencja tego musu jest dokładnie taka sama. Lekka i napowietrzona:)
A ten zapach! Szkoda,że nie mogę przesłać go Wam przez post. Intensywny zapach borówki unosi się podczas każdego odkręcenia wieczka. Konsystencja jest gęsta i po rozsmarowaniu oplata nasze ciało przyjemnym filmem.
Oleje zawarte w składzie nawilżają skórę, pomagają pozbyć się suchej skóry oraz działają ujędrniająco,co z czystym sumieniem potwierdzam. Ujędrnienie jest na bardzo wysokim poziomie. Jestem zachwycona musem od marki BIOLOVE A i polecam go każdej z Was;)

Serdecznie dziękuję firmie Kontigo za wybranie mojej osoby do 30-stki testującej cuda od marki Biolove.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy Kontigo: http://kontigo.com.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/kontigo?fref=ts

4 komentarze:

  1. Kusi mnie ta świeca do masażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie świeca do masażu. Nie miałam jak dotąd tego typu produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie produkty prezentują się świetnie. Najbardziej wpadła mi w oko ta kula do kąpieli. Zaciekawiłaś mnie! Obserwuję :)

    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty