Strony

środa, 11 maja 2016

Testuję z marką Kneipp: Olejki do masażu i ciała, czyli dobroczynna moc olejków

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o trzech produktach znanej mi już bardzo dobrze marki Kneipp. Są to dwa olejki do masażu i jeden do ciała. Zanim jednak przejdę do recenzji, pozwólcie,że przytoczę informacje producenta.

Kneipp® Olejek do masażu Diabelski pazur

poj. 100 ml, cena: 31,99 zł
Zawiera wartościowy ekstrakt z diabelskiego pazura i naturalny eteryczny olejek kajeputowy. Pielęgnujący olejek słonecznikowy, nawilżający olejek migdałowy oraz ważne dla skóry witaminy A i E odżywiają i regenerują skórę. Masaż tym wysokowartościowym olejkiem rozgrzewa i pomaga kojąco uwolnić się od napięć w okolicach karku i pleców, miejsc, które wykonując pracę siedzącą najbardziej doskwierają. Ekstrakt z diabelskiego pazura stosowany jest w kosmetyce do pielęgnacji po aktywnościach sportowych. Wartościowy eteryczny olejek kajeputowy wspiera odprężające działanie masażu.
Olejek do masażu Diabelski pazur Kneipp® łatwo się rozprowadza i powoli wchłania. Dzięki ciepłu uwalnianemu podczas masażu olejki eteryczne rozwijają swoje naturalne działanie zapachowe.

 Zalety produktu:
• rozgrzewa mięśnie
• pomaga kojąco uwolnić się od napięć w obszarze plecόw i karku• tolerancja skóry potwierdzona przez dermatologiczną klinikę uniwersytecką
• bez barwników i konserwantów
• zawiera ponad 95% naturalnych olejków roślinnych
Dostępny w sieciach: Super-Pharm, Natura, Hebe

Kneipp® Olejek do masażu Ylang-Ylang

poj. 100 ml, cena: 31,99 zł
Jest wyjątkową kompozycją z olejkiem eterycznym pochodzącego z zachodniego Pacyfiku drzewa ylang-ylang, z olejkiem jojoba i intensywnie pielęgnującym olejkiem
migdałowym. Olejek do masażu Ylang-Ylang Kneipp® łatwo się rozprowadza, powoli wchłania i emanuje swoim zmysłowo-egzotycznym zapachem wyjątkowo intensywnie, poprzez ciepło uwalniane podczas masażu.

 Zalety produktu:
• z bogatym olejkiem jojoba i olejkiem migdałowym
• zmysłowy i egzotyczny
• bez barwnikόw i konserwantόw
• przebadany dermatologicznie
• zawiera ponad 95% naturalnych olejków roślinnych
Dostępny w sieciach: Super-Pharm, Natura, Hebe

MOJA OPINIA:

Oba olejki do masażu kryją się w szklanych buteleczkach z korkami-"niekapkami".  Dodatkowo umieszczone są w kartonikach z ciekawą szatą graficzną. Oba mają oleistą (wiadomo;) formułę o przyjemnej konsystencji. Pierwsza wersja o nazwie "Diabelski Pazur" zaintrygowała mnie już samą nazwą. A że dni po otrzymaniu przesyłki były jeszcze dość chłodne,postanowiłam na pierwszy rzut potestować właśnie tego cudaczka. Połączenie nut zapachowych w tym przypadku jest bardzo niespotykane.
 Pierwszy raz miałam do czynienia z kosmetykiem, który zawiera w składzie właśnie ekstrakt z diabelskiego pazura. Roślina dodaje całości korzennego aromatu, który bardzo ciekawie współgra z pozostałymi ciepłymi akordami. Świetnie odpręża i rozluźnia, a co dodatkowo- rozgrzewa. Więc jest kosmetykiem idealnym przed spaniem czy w chłodne dni.
Druga wersja o nazwie "Ylang-ylang" ma przepiękny, kwiatowy zapach, który od pierwszej chwili zauroczył mnie swoim długotrwałym nawilżaniem. Poprzez długotrwałe utrzymywanie się zapachu jest to kosmetyk, który oprócz masażu działa także jako aromaterapia. Jest to kosmetyk, który działa nie tylko na ciało,ale i na ducha :)
Oba olejki wspaniale pielęgnują skórę, nawilżają na wysokim poziomie i pozostawiają ją aksamitnie gładką.  Szybko się wchłaniają,więc nie musimy zbyt długo czekać na to,aby się ubrać. Zauważyłam także,że moja skóra jest bardziej jędrna, więc jest to kolejny pozytywny efekt regularnego stosowania olejków. Polecam!

Kneipp® – Olejek do ciała Tajemnica piękna

 Nieoceniony w pielęgnacji ciała, wygładza, regeneruje, nawilża i odżywia dzięki kompozycji 4 wartościowych, naturalnych olejków: arganowego, maruli, rącznika i oliwy z oliwek.
poj. 100 ml, cena 27,99 zł

W czym tkwi tajemnica piękna? Olejek do ciała Tajemnica piękna to kompozycja czterech wartościowych,naturalnych olejków, które pozwalają na intensywną i skuteczną pielęgnację skóry. Dodatkowo zapewniają jej optymalne nawilżenie. Skóra jest miękka i gładka za sprawą
drogocennego i szlachetnego olejku arganowego, bogatego w witaminę E i kwasy Omega. Pielęgnację oraz wzmacnianie bariery ochronnej zapewnia olejek marula. Poza tym
olejek z rącznika (olej rycynowy) natłuszcza skórę, a więc pomaga w walce z jednym z najczęściej występujących problemów, czyli jej niedostatecznym nawilżeniem. Olejek do
ciała Tajemnica piękna zawiera także oliwę z oliwek o regenerującym działaniu.
Aksamitna, gładka skóra otulona subtelnym, egzotycznym zapachem, taki efekt zapewnia systematycznie stosowany olejek Tajemnica piękna.

 Zalety produktu:
• kompozycja czterech wartościowych, naturalnych olejków
• aksamitnie miękka, gładka skóra
• bez barwników i konserwantów
Aby wszechstronnie zadbać o skórę – zarówno o jej zdrowie, jak i wygląd – warto
sięgnąć po naturalny Kneipp® Olejek do ciała Tajemnica piękna. Olejek
doskonale nakłada się zaraz po prysznicu, czy kąpieli, na wilgotną jeszcze skórę.
Wystarczy delikatnie rozprowadzić go na ciele, kolistymi ruchami, lekko
wmasowując.
Dostępny na wyłączność w sieci: Hebe

MOJA OPINIA:

To cudeńko testowałam wraz z moją mamą. Obie jesteśmy nim zachwycone,ale od początku. Ten produkt,podobnie jak poprzednicy opisani wyżej, kryje się w szklanej buteleczce z korkiem- "niekapkiem". Mamy pewność,że nie wylejemy zbyt dużej ilości olejku i możemy kontrolować w całości poziom zużycia. Olejek używałyśmy z mamą na kilka sposobów. Ja dodawałam dwie-trzy krople do kremu lub zamiast jego na twarz 2-3 razy w tygodniu w celu poprawy nawilżenia. Moja mama stosowała go zamiast balsamu do ciała i dodawała kilka kropel do kąpieli. Mama znalazła jeszcze jedno rewelacyjne rozwiązanie- jako wzmocnienie działania kremu do rąk. Idealnie nawilża i pomaga w walce z suchymi skórkami.
 Olejek ma bardzo bogaty skład, który ma wszechstronne zastosowanie. Do kąpieli, ciała, twarzy, a nawet i włosów jako element olejowania. Na każdym etapie radzi sobie wyśmienicie. Obie z mamą jesteśmy bardzo zadowolone z całego wachlarza jego działania. Jest to kosmetyk uniwersalny i niesamowicie wydajny. Wystarczy kilka kropli by zaspokoić nawet przesuszoną czy wymagającą skórę. Polecamy!


Dziękuję marce Kneipp za zaufanie i możliwość poznania kryształków.
Strona internetowa marki: http://pro.kneipp.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/pages/Kneipp-Polska/367997436698332
Kosmetyki marki Kneipp możecie zakupić m.in tutaj: http://kneipp.istore.pl/

6 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki, które mają zapach ylang ylang, dlatego ten olejek będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tej marki polubiłam olejki do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo popularna zrobiła się ta marka. Nie miałam jeszcze przyjemności stosowania jej kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam i przez pewien czas używałam, ale później nie mogłam ich nigdzie dostać i przerzucilam sie na Lavea i w zasadzie nie wiem czy nie są nawet lepsze. Naturalne i tak pieknie pachną, że mogłabym siedziec i tylko je wąchać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty