Strony

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Testuję z Drogerią Joanna: BALEA Krem do ciała z Masłem Shea i Olejkiem Arganowym


Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o mojej nowej pielęgnacyjnej miłości. Jest nią kremik do ciała z masłem shea i olejkiem arganowym od niemieckiej marki Balea. Poznać to cudo miałam przyjemność dzięki uprzejmości Drogerii Joanna.

 BALEA Krem do ciała z Masłem Shea i Olejkiem Arganowym


Odżywczy i nawilżający krem do ciała Balea Masło Shea i Olejek Arganowy, do skóry suchej.



Codzienna pielęgnacja skóry o zmysłowym zapachu. Krem do ciała Balea z cennym olejkiem arganowym sprawia, że skóra staje się jedwabiście gładka i promienna. Naturalne masło shea i witamina E chronią skórę przed wysuszaniem, nawilża i poprawia elastyczność.
 Ciepły, zmysłowy zapach, niczym drogie perfumy, rozpieszcza skórę i zmysły!


    Do codziennego stosowania, po każdej kąpieli

    Bez dodatku barwników i parafiny

    Produkt przebadany dermatologicznie

    Idealny dla vegan


Skład: AQUA · GLYCERIN · GLYCERYL STEARATE SE · COCOS NUCIFERA OIL · ETHYLHEXYL STEARATE · BUTYLENE GLYCOL · BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER · CETYL ALCOHOL · ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL · SODIUM CETEARYL SULFATE · PARFUM · TOCOPHERYL ACETATE · CARBOMER · PHENOXYETHANOL · ETHYLHEXYLGLYCERIN · TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE · MICA · BHT · TITANIUM DIOXIDE · SODIUM HYDROXIDE · IRON OXIDE · LINALOOL · CITRONELLOL · LIMONENE · COUMARIN · ALPHA-ISOMETHYL IONON · BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL

 MOJA OPINIA:

W odkręcanym słoiczku kryje się aż 500ml kosmetyku. Przed pierwszym użyciem dodatkowo musimy zerwać sreberko, które chroni zawartość przed niechcianym wylaniem. Konsystencja masełka jest bardzo gęsta, ale jednocześnie rewelacyjnie się wchłania. Nie pozostawia jakiegokolwiek śladu na powierzchni skóry już chwilkę po aplikacji. Nie ma także mowy o tłustym filmie,więc zaraz po rozsmarowaniu możemy się ubrać. Nie zauważyłam uczulenia czy podrażnienia. A wręcz przeciwnie, rewelacyjne nawilżenie na wysokim poziomie. I ten piękny kwiatowy zapach,który pozostaje na powierzchni skóry jeszcze dłuższy czas. 
 Jest to jeden z najlepszych mazidełek do ciała, jakie testowałam na sobie. Jest to kosmetyk niesamowicie wydajny, dający długotrwałe nawilżenie, pięknie pachnący i nie uczulający. Cóż chcieć więcej? Polecam całym serduchem !!!

Serdecznie dziękuję Drogerii Joanna za możliwość poznania masełka.
Zapraszam do odwiedzenia:
 strony internetowej drogerii : http://drogeriajoanna.bazarek.pl/

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty