Strony

niedziela, 6 grudnia 2015

Testuję z Laboratorium Pilomax: WAX Olamin szampon przeciwłupieżowy & Arabica Colour Care

Witajcie Kochani!

Dzisiaj zapraszam Was na moją opinię o dwóch świetnych produktach od marki Laboratorium Pilomax. Są to WAX Olamin szampon przeciwłupieżowy oraz maska regenerująca do włosów farbowanych ciemnych Arabica Colour Care.

WAX Olamin szampon przeciwłupieżowy

Nowoczesny szampon pielęgnacyjny, likwidujący łupież tłusty. Skuteczne działanie przeciwłupieżowe tego produktu zostało osiągnięte dzięki formule zawierającej Piroctone Olamine – substancję czynną, zwalczającą łupież. Szampon poprawia elastyczność włosów, nawilża i pogrubia je. Olamin Wax to pielęgnacja włosów i skóry głowy bez nawrotu uciążliwego łupieżu.
 Sposób stosowania:
1. Niewielką ilość szamponu nanieść na wilgotne włosy i delikatnie masować do wytworzenia piany.
2. Pianę pozostawić na około 3 minuty, a następnie dokładnie spłukać.
Zaleca się stosowanie szamponu 2 razy w tygodniu przez okres minimalny – 4 tygodnie.
Może być stosowany okresowo, w formie kuracji lub zapobiegawczo.
Zawiera Piroctone Olamine i wyciąg z aloesu (Aloe Barbadensis Leaf Juice)
Nie zawiera parabenów, silikonów, MIT i SLS
Szampon do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Zawsze lubię mieć w zapasie szampon, który będzie przeznaczony do zwalczania łupieżu. Ten, który pojawił się u mnie od Laboratorium Pilomax kryje się w smukłej butelce o pojemności 200 ml. Ma delikatny, przyjemny zapach i gęstą kremową konsystencję. Lubię, kiedy kosmetyki do włosów mają gęstą formułę, ponieważ nie spływają z rąk i można je aplikować bez zbędnych nerwów. Jest to produkt bardzo wydajny, wystarczy odrobina, by stworzyć dużą ilość piany i oczyścić całe włosy i skórę głowy. Szampon po wytworzeniu piany pozostawiam na ok. 3 minuty i spłukuję cieplejszą, a na koniec letnią wodą.
 Mimo iż bardzo rzadko mam problem z łupieżem, to czasem niestety pojawi się w niespodziewanym momencie. Moja mama także od czasu do czasu ma ten problem, dlatego obie wypróbowałyśmy Wax Olamin. Jest skuteczny, nawet bardzo. Wystarczy stosować go 2-3 razy w tygodniu, by zapobiec nawrotom problemu. Zarówno ja jak i mama pozbyłyśmy się łupieżu, więc polecamy go wszystkim tym, którzy miewają problem czy to ciągły czy okresowy z łupieżem.

ARABICA  COLOUR CARE do włosów ciemnych

DZIAŁANIE: MASKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH NA CIEMNE KOLORY. Przeznaczona do regeneracji włosów poddawanych koloryzacji. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości, rozdwajaniu i wypadaniu włosów. Wzmacnia blask koloru. 
 Sposób stosowania:
1. Umyj włosy szamponem oczyszczającym WAX lub WAX DAILY.
2. Maskę WAX Arabica ColourCare w ilości równej wielkości orzecha włoskiego wmasuj we włosy i skórę głowy.
3. Pozostaw ją na około 20 minut (czas działania maski możesz przedłużyć do 1 godziny i zastosować w formie kompresu).
4. Spłucz dokładnie maskę.
5. Susz i układaj włosy jak zwykle.
Dla osiągnięcia najlepszych rezultatów stosuj maskę WAX Arabica ColourCare, co najmniej 2 razy w tygodniu.
Maska do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Moje włosy są już zmęczone ciągłym farbowaniem i eksperymentami, dlatego staram się je "odciążyć" i zregenerować, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Sięgam wtedy po maski, które nawilżą moje włosy i pozytywnie wpłyną na ich kondycję.
Maska Arabica Colour Care kryje się w dużym, plastikowym opakowaniu. Ma specjalne zabezpieczenie na nakrętce, które chroni zawartość przed pierwszym użyciem. Kosmetyk ma gęstą konsystencję o ciemnej, brązowej barwie. Pachnie całkiem znośnie, choć tu nie zapach gra rolę, działanie, które rekompensuje nam doznania naszego noska. Po kilku użyciach widzę, że jest to rewelacyjny kosmetyk do pielęgnacji i regeneracji farbowanych włosów. Świetnie nawilża, odbudowuje i sprawia, że włosy są w lepszej kondycji już od pierwszego użycia. Wzmacnia kolor włosów farbowanych na odcienie ciemne.
Maska jest naprawdę wydajna- opakowanie o pojemności 480ml wystarczy na co najmniej miesiąc, albo i dłużej. Ja staram się stosować ją 2-3 razy w tygodniu, jak radzi producent. Arabica Colour Care polecam osobom, które chcą wzmocnić  zniszczone i zmęczone koloryzacjami włosy.

Serdecznie dziękuję marce Pilomax za zaufanie i możliwość przetestowania  kosmetyków. Zapraszam do odwiedzenia:
Strona internetowa: http://www.wax-sklep.pl/
Fanpage marki: https://www.facebook.com/Pilomax.Wax

19 komentarzy:

  1. Szampony tej firmy to dla mnie niestety buble ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę??? Pilomax to dla mnie rewelacyjna marka, żaden ich szampon czy maska mnie nie zawiodły i wiem,że wiele dziewczyn pokochało tą markę tak samo jak ja.

      Usuń
    2. ZGADZAM SIĘ :))))
      MAJĄ REWELACYJNE PRODUKTY!

      Usuń
  2. Pilomax robi godne zaufania produkty. Ciężko o podobny skład przy tej cenie. Ładnie pachą, są wydajne i działają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pilomax robi godne zaufania produkty. Ciężko o podobny skład przy tej cenie. Ładnie pachą, są wydajne i działają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska w pudełeczku jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska w pudełeczku jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem wzięłam na warsztat szampon. Jest bardzo delikatny i skuteczny. Ponoć można go stosować u dzieci z ciemieniuchą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem wzięłam na warsztat szampon. Jest bardzo delikatny i skuteczny. Ponoć można go stosować u dzieci z ciemieniuchą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon szybko rozprawia się z łupieżem. Uważam, że jak na szampon specjalistyczny jest w dobrej cenie. I kupiłam go w aptece zupełnie zwykłej więc chyba jest wszędzie :) Maski używam do jasnych ale już bardzo długo i również ją sobie chwalę. Przywróciła równowagę moim włosom i skórze głowy. Szczerze polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. W prawdzie nie mam łupieżu ale stosuję go do oczyszczania włosów z pozostałości po innych kosmetykach tj. lakier, pianka itd.
    Jest świetny....zresztą tak jak i pozostałe produkty tej Firmy. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Od kilku lat stosuję kosmetyki do włosów tej firmy i jeszcze ani razu się na nich nie zawiodłam. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Maska budyń czekoladowy :) Bardzo lubię mieć ją na włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, ale miałam wrażenie, że tylko ja tak o niej myślę :) Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Uwielbiam.W tej kwestii nic się nie zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny a miała któraś z Was coś z nowej serii tricho?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty