Strony

czwartek, 5 listopada 2015

Testuję z marką Ceano Cosmetics i Chantal: Pielęgnacja włosów Pro Salon oraz kula do kąpieli

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o ostatnich trzech produktach, jakie miałam przyjemność poznać dzięki firmie Elixir Życia, która jest dystrybutorem kosmetyków Ceano Cosmetics.

Chantal PROSALON Intensis Moisture Odżywka nawilżająca

 Przeznaczona do włosów suchych, łamliwych oraz z rozdwajającymi się  końcówkami.
Intensywnie nawilża włosy dzięki obecności protein soi. Wyciąg z alg działa wygładzająco, ułatwia rozczesywanie i sprawia, że włosy są bardziej podatne na modelowanie. Wzbogacona wyciągiem z marakui, który nadaje włosom jedwabistość i połysk.

Sposób użycia: niewielką ilość rozprowadzić na umytych, wilgotnych włosach, odczekać kilka minut, a następnie obficie spłukać.
Odżywka do kupienia tutaj: http://www.elixirzycia.pl/pl/p/PROSALON-Intensis-Moisture-Odzywka-nawilzajaca-275g-/156

MOJA OPINIA:

W smukłej butelce kryje się 275 g odżywki. Aplikator w formie pompki daje nam maksimum satysfakcji z wydobywania kosmetyku. Konsystencja jest gęsta i dobrze się z nią współpracuje. Ma bardzo świeży zapach, który pozostaje na włosach jeszcze dłuższy czas po kąpieli. Jest także niesamowicie wydajna. Z pewnością przez to,że wystarczy odrobina, by pokryć całą długość włosów przyjemnie pachnącą warstwą.
 Przy każdej aplikacji czekałam ok. 5 minut zanim spłukiwałam produkt. Efekt jest naprawdę zadowalający. Włosy są świetnie nawilżone, ale nie ma mowy o obciążeniu. Dobrze się rozczesują i lepiej się układają. Rozdwojone końcówki czy podatne na przesuszenie włosy będą wyglądać znacznie lepiej. Polecam :)

Chantal PROSALON Maska intensywnie regenerująca z efektem termicznym

 Przeznaczona do włosów zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, suchych i matowych. Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kompleksu rozgrzewającego składniki aktywne wnikają wgłąb włosa i odbudowują go od środka. Obecne w masce witaminy, keratyna oraz wyciąg z bambusa przywracają włosom naturalną siłę i witalność. Włosy stają się elastyczne, gładkie i łatwo się rozczesują. Filtr UV chroni włosy przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. 
 Maska do kupienia tutaj: http://www.elixirzycia.pl/pl/p/PROSALON-Maska-intensywnie-regenerujaca-z-efektem-termicznym-450g/134

MOJA OPINIA:

W zakręcanym słoiczku mieści się 450 g maski. Ma ona przepiękny zapach oraz gęstą, kremową konsystencję. Podczas aplikacji nie wylewa się z rąk, więc zyskamy na wydajności. Świetnie nawilża włosy i powoduje, że w szybkim czasie odzyskują dawny blask i dobrą kondycję. Bardzo spodobało mi się to,że maska posiada efekt termiczny.
 Podczas "pobytu" maski na włosach pojawia się uczucie ciepła, które jest dowodem na to,że produkt działa prawidłowo. W okresie jesienno-zimowym jest to naprawdę pożądany efekt, który jest rewelacyjny :) Z ochotą polecam ten kosmetyk posiadaczkom włosów osłabionych wszelkimi zabiegami fryzjerskimi, matowych, zniszczonych. Odbuduje on strukturę kosmyków, co pokocha każda z Was. Ja jestem zachwycona tą maską !

CEANO Cosmetics Kremowa kula do kąpieli 

 Kremowe kule kąpielowe wzbogacone wysokiej jakości kakao, masło shea i olejek migdałowy, głęboko nawilżają i odżywiają skórę. Dzięki skóra staje się wyjątkowo gładka i miękka. Zawierają olejki eteryczne o uwodzicielskim zapachu. Kule są dekorowane naturalnymi płatkami kwiatów, kawałkami suszonych owoców i nasion. Kremowe kule zmieniają kąpiel w domowe SPA, która staje się niezapomnianym doznaniem!
 Kule do kupienia tutaj: http://www.elixirzycia.pl/pl/c/Kremowe-kule-do-kapieli-24-szt./103

MOJA OPINIA:

W ofercie firmy znajduje się aż 16 serii kul do kąpieli. Nie potrafię rozróżnić mojej, ale wydaje mi się,że należy ona do tzw. Italian Promenade. Pięknie pachnie i sprawia,że kąpiel przypomina wizytę w SPA. Pływające płatki kwiatów cieszą nie tylko oko,ale i nosek.
 Zapach jest nieziemski! Po użyciu takiej kuli, ciało jest gładkie i miłe w dotyku. Polecam :)

Dziękuje serdecznie firmie Elixir Życia za możliwość poznania produktów Ceano Cosmetics.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy: http://www.elixirzycia.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/CEANO-Cosmetics-Polska-139087986427494/

3 komentarze:

  1. Maskę do włosów na pewno wypróbuję, jak skończę moje zapasy. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna kula <3 uwielbiam takie dodatki do kąpieli <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty