Strony

piątek, 6 listopada 2015

Herbaciana rewolucja - Tea Infusion Skincare

Witajcie Kochani!
W najbliższym czasie oprócz recenzji pojawiać się będą posty, które informować będą o nowych markach kosmetycznych na polskim rynku itp. Mam nadzieję,że takie urozmaicenia Was zaciekawią :) Pierwsza informacja poniżej :

 HERBACIANA REWOLUCJA W KOSMETYCE – TEA INFUSION SKINCARE
 28 października 2015 w eleganckich wnętrzach Hotelu Bristol odbyła się prezentacja prasowa będąca jednocześnie światową premierą najnowszej marki pielęgnacyjnej  Teaology. To unikalne kosmetyki powstałe  na bazie rewolucyjnej technologii wykorzystującej wysoko skoncentrowany napar z różnego rodzaju herbat. Właśnie z miłości do herbaty i jej wspaniałych właściwości powstał pomysł stworzenia tych wyjątkowych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, o czym opowiedziała twórczyni marki Pani Cecilia Garofano.  Uczestnicy spotkania byli oczarowani prezentowanymi kosmetykami, ich ekskluzywnymi formułami i niepowtarzalnymi zapachami. Marka Teaology dostępna jest wyłącznie w PERFUMERIACH DOUGLAS.

 Tutaj znajdziecie dostępne w ofercie Douglas kosmetyki marki Teaology: KLIK KLIK

Ja jestem zachwycona a Wy ?
:)


3 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty