Strony

wtorek, 27 października 2015

Testuję z Lolita Accessories: Okulary & apaszka, czyli niezbędnik jesienny :)

Witajcie Kochani!

W najbliższym czasie będę pokazywała Wam cudeńka, jakie otrzymałam od marki Lolita Accessories.
 Taka oto przesyłka do mnie dotarła :
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwie pierwsze rzeczy- apaszkę oraz okulary przeciwsłoneczne.
Apaszka wykonana jest z bardzo miękkiego materiału. Jest dłuższa, więc mamy pełną swobodę z jej wiązaniem. Każda z nas znajdzie odpowiedni sposób, by okryć szyję oraz ładnie wyglądać. W okresie jesiennym lubię mieć przy sobie taką apaszkę, by było cieplutko.
 Odcień  miętowy dodaje stylu, a kolor przypomina o lecie,które minęło niestety. Dodam jeszcze,że kolor po praniu nie zmienił się ani troszkę. Wykonanie także jest bardzo dobrej jakości. Świetna propozycja na prezent :)

Drugim przedmiotem są okulary przeciwsłoneczne, które wyglądają bardzo interesująco.
 Oprawki są podzielone na dwie części w kwestii koloru- wokół oczu mamy panterkę, a końcówki okularów są błękitne. Całość wygląda jest naprawdę rewelacyjnie :) Kategoria UV to 3. Jest to dobry wynik, ponieważ jedynym miejscem, gdzie nie należy ich używać to auto.
 Jednak wypróbowałam ich i w samochodzie i całkiem dobrze sobie radzą :) Są bardzo solidnie wykonane. Polecam:)
Jestem bardzo zadowolona z obu produktów. Mam jeszcze kilka świetnych elementów stylizacji, które pokażę Wam już niedługo.

Serdecznie dziękuję marce Lolita Accessories za możliwość poznania tylu rewelacyjnych akcesoriów.

Zapraszam do odwiedzenia fanpage marki: https://www.facebook.com/LolitaAccessories.Wroclaw
Strona internetowa: http://lolita.ac/ ( strona wkrótce rusza)

5 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty