Strony

piątek, 4 września 2015

Testuję z Laboratorium Ava: Demakijaż, oczyszczanie twarzy i pielęgnacja dłoni z AVA

Witajcie Kochani!

Niedawno zakończył się konkurs na fanpage, którego fundatorem nagrody było właśnie Laboratorium AVA. Ja także miałam przyjemność poznać kilka kosmetyków tej wcześniej mało mi znanej marki. Do tej pory stosowałam jedynie ampułek,a teraz przetestowałam kilka bardzo interesujących produktów. Dzisiaj opowiem Wam o moich spostrzeżeniach po teście dwóch kosmetyków.
Zapraszam do lektury :)

MASKA PEELINGUJĄCO-NAWILŻAJĄCA 2w1

 Wyjątkowo skuteczny kosmetyk zawierający papainę – enzym delikatnie złuszczający martwe komórki naskórka, przyspieszający jego regenerację i poprawiający nawilżenie skóry, która jest gotowa na przyjęcie  składników aktywnych zawartych w masce.
Idealnym uzupełnieniem preparatu jest glinka różowa,  która łagodzi podrażnienia często towarzyszące skórze suchej oraz te mogące powstawać podczas złuszczania.
Zawarty w masce  HYDRANOV ™  , pobudza syntezę kwasu hialuronowego w skórze właściwej  oraz 14 razy szybciej niż zwykły kwas hialuronowy wiąże cząsteczki wody na jej powierzchni. Naturalne  oleje  roślinne uzupełniają lipidy cementu komórkowego.
Skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia oraz jedwabistą gładkość.

 
Maska do kupienia tutaj:
KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Maska mieści się w tubce pojemności 50ml. Zapakowana jest także w kartonik, na którym widnieją takie informacje jak działanie, sposób zastosowania czy skład.
Zamknięcie typu klik posiada dodatkowe plastikowe zabezpieczenie, które trzeba wyłamać przed pierwszym użyciem. Chroni to zawartość przed niepożądanymi łapkami. Konsystencja jest gęsta i jedwabista. Po aplikacji wg zaleceń producenta powinno się trzymać całość na twarzy przez kwadrans i po upływie tego czasu zmyć wodą. Stosuję ten kosmetyk nie raz, ale dwa razy.
 Przy dwukrotnej aplikacji w ciągu tygodnia moja skóra jest świetnie nawilżona, a jednocześnie otrzymuje działanie peelingu. Jest to kosmetyk łączący zalety właśnie peelingujące oraz nawilżające jak maska. Jestem bardzo zadowolona z działania, jakie otrzymuję dzięki jej użytkowaniu. Polecam :)

Krem matująco-normalizujący na dzień cera tłusta i trądzikowa z olejkami eterycznymi bez parabenów

 Zawiera substancje o właściwościach antybakteryjnych i nawilżających, dzięki którym skutecznie ogranicza wydzielanie sebum. Ekstrakt z afrykańskiego drzewa Enantia Chlorantha i kwas oleanolowy w połączeniu z naturalnymi olejkami eterycznymi normalizują pracę gruczołów łojowych.
 Krem zwęża rozszerzone pory, zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry, skutecznie ją pielęgnuje i pozostawia matową. Może być stosowany pod makijaż.
 
Krem do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Krem kryje się w tubce pojemności 50ml. Podobnie jak poprzednik dodatkowo posiada kartonik, na którym znajdziemy najważniejsze informacje dotyczące produktu. Konsystencja jego jest gęsta, ale jednocześnie lekka i wygląda jak mus. Pierwszy raz także spotykam się z kremem przeznaczonym do twarzy, który w składzie zawiera olejki eteryczne. Poprzez ich obecność właśnie kremik ma miętowo-lawendowy zapach.
 Po aplikacji szybciutko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Wręcz przeciwnie, skóra jest miękka i pachnąca. Zauważyłam widoczną poprawę cery, mniej się błyszczy, co ogromnie mnie cieszy. Jest lepiej zmatowiona, dlatego lubię nakładać krem pod makijaż. Skóra oprócz zmatowienia zyskuje na nawilżeniu, więc efekt jest piorunujący :) Jest to kosmetyk niezwykle wydajny, ponieważ wystarczy odrobina, by pokryć cieniutką warstwą całą twarz.
Podsumowując, całym sercem polecam oba kosmetyki. Ich działanie jest rewelacyjne, są bardzo wydajne, a ich cena jeszcze bardziej zachęca do zakupu.

Serdecznie dziękuję Laboratorium AVA za możliwość poznania wyżej opisanych kosmetyków
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki : http://www.detaliczne.ava-laboratorium.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/LaboratoriumKosmetyczneAVA

6 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem matujący nawilżający z miłą chęcią bym przetestowała i ciekawe jak u
    mnie by on się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten krem. Jest całkiem przyjemny, a pachnie jak dla mnie drzewem herbacianym :) Niestety moja tłusta skóra szybko się po nim błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ani kremu, ani maseczki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty