Strony

środa, 23 września 2015

Testuję dla portalu Udziewczyn: Eveline 8 w 1 TOTAL ACTION krem-maska do rąk i paznokci

Witajcie Kochani!

Dzisiaj zapraszam Was na moją opinię o kremie do rąk od marki Eveline, który przyniósł mi ulgę w okresie, kiedy moje dłonie wymagały regeneracji. Kremik miałam przyjemność poznać dzięki portalowi Udziewczyn.

Eveline 8 w 1 TOTAL ACTION krem-maska do rąk i paznokci

 SOS Na 8 problemów skóry dłoni i paznokci:

1 Przesuszona skóra dłoni
2 Zmarszczki
3 Zaczerwienienia i podrażnienia
4 Odwodnienie skóry
5 Przebarwienia
6 Popękane dłonie
7 Utrata elastyczności
8 Kruche i łamliwe paznokcie

 Multifunkcyjny Krem-maska do rąk i paznokci Total Action 8 w 1  kompleksowo i  profesjonalnie regeneruje przesuszoną skórę dłoni. Przynosi ukojenie szorstkiej, zniszczonej i podrażnionej skórze oraz wzmacnia kruche paznokcie.

Innowacyjna, szwajcarska  formuła bogata w intensywnie działające składniki aktywne błyskawicznie nawilża i  odżywia skórę oraz chroni ją przed działaniem  czynników zewnętrznych.
Krem zwalcza 8 najważniejszych problemów skóry dłoni i paznokci.

 MOJA OPINIA:

Kremik kryje się w tubce pojemności 75ml. Jest ona niewielkich rozmiarów, więc można ją zawsze mieć przy sobie, ponieważ zajmuje odrobinkę miejsca. Konsystencja jest lekka i przyjemnie pachnąca :) Czego nie lubię to tłusta warstwa, która pojawia się po rozsmarowaniu, jednak w przypadku tego kremu nie miałam tego problemu. Szybciutko się wchłania i pozostawia dłonie jedwabiście gładkie, nawilżone i pachnące.
 W składzie znajdziemy m.in. kwas hialuronowy oraz UREA 5%, które nawilżają na bardzo wysokim poziomie i wygładzają skórę dłoni. Wszelkie podrażnienia także zostają wyeliminowane dzięki D-panthenolowi oraz alantoinie. Kosmetyk ten stosowałam kilka razy dziennie w okresie, kiedy moje dłonie były bardzo przesuszone i wymagały bardziej wymagającej pielęgnacji. I byłam bardzo zaskoczona efektem, jaki uzyskałam dzięki temu produktowi już mniej więcej po tygodniu. Moje dłonie odzyskały dawne nawilżenie, miękkość,a sucha skóra i podrażnienia zostały tylko nieprzyjemnym wspomnieniem. Wpływu na paznokcie nie zauważyłam, ponieważ cały czas stosuję odżywkę.
Polecam serdecznie wypróbowanie tego kremu. Jest on tani, bardzo wydajny i co najważniejsze efektowny :)

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten krem, zgadzam się z tobą w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam odżywkę z tej serii więc ten krem na pewno będzie dobry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty