Strony

niedziela, 20 września 2015

Relacja z eventu Green Future Party

Najbardziej ekologiczna impreza w Poznaniu - Green Future Party 

Witajcie Kochani!
Z racji tego,że mam okazję poznać najnowsze cudeńko od marki  O'right, chciałabym zaprosić Was do lektury relacji z eventu. Jak już poznam lepiej ten szampon, poznacie moją opinię,ale już mam ochotę zapisać go na mojej chciejliście ;)
Green Future Party to spotkanie pasjonatów ekologii i ludzi wyznaczających nowe trendy w lifestylu. Pierwsza impreza tego typu odbyła się 14 września 2015 roku w poznańskim centrum designu Concordia Design i zgromadziła ponad setkę gości ze świata związanego z fryzjerstwem, lokalnych mediów i przedstawicieli blogosfery. Event uświetnił Steven Ko – założyciel najbardziej ekologicznej marki na świecie – O'right. 


Spotkanie odbyło się pod hasłem Najbardziej Zielony Szampon na Świecie – Goji Berry i było okazją do uczczenia debiutu organicznych kosmetyków O'right w Wielkopolsce.
 Podczas Green Future Party - Joanna Ćwir-Kwiecińska i Agnieszka Kalin – założycielki Organics Beauty, dystrybutora O'right w Polsce, przedstawiły bliżej ekologiczną markę dla profesjonalistów, która odrzuca wykorzystanie do produkcji kosmetyków surowców powodujących zanieczyszczenie środowiska i szkodliwe skutki dla naszego zdrowia. Mówiły o cechach wyróżniających ich produkty na tle innych eko kosmetyków i o tym dlaczego porzuciły korporację by szerzyć nowy styl życia wśród swoich Klientów.

Gościem specjalnym był założyciel O'right - Steven Ko, który od 8 marca 2002 roku z powodzeniem rozwija swoją wizję ekologicznego świata i zaraża sposobem na zdrowe życie miliony ludzi.
Powstanie jego marki wiąże się z tragicznymi przeżyciami – śmiercią rodziców z powodu nowotworu oraz jego przewlekłymi alergiami. To właśnie wtedy postanowił pomóc ludziom ustrzec się przed chorobami cywilizacyjnymi i założył najbardziej ekologiczną na świecie firmę O'right.
Powstało wiele unikalnych EKO koncepcji, które wykorzystywane są przy produktach - druk wykorzystuje tusz na bazie soi, papier i kartony posiadają certyfikat FSC, gwarantujący najwyższy poziom przy zachowaniu najbardziej ekologicznych standardów.
 Najbardziej oryginalnym i jedynym w swoim rodzaju rozwiązaniem jest „Drzewko w butelce”, które znajdziemy m.in. w szamponie Goji Berry, którego premiera miała miejsce tego wieczoru.
Jest on przeznaczony do pielęgnacji włosów cienkich i delikatnych. Kompozycja organicznych środków myjących i bogatych w przeciwutleniacze jagód goji łagodnie oczyszcza skórę głowy, reguluje wydzielanie sebum oraz wzmacnia cebulki i strukturę włosów, stanowiąc ich optymalną pielęgnację. Elastyczny kompleks nadaje objętość włosom oraz powoduje, że „odbijają się” od skóry głowy. Przy regularnym stosowaniu włosy stają się puszyste, mocne i nabierają zdrowego połysku, bez ryzyka ich nadmiernego obciążenia.
Szampony o pojemności 250 ml pakowane są w specjalne, biodegradowalne butelki, w podstawie których znajduje się nasiono akacji. Po zużyciu produktu, wystarczy przepłukać butelkę i zasadzić ją w ziemi. W przeciągu roku, rozkładająca się butelka dostarczy składników odżywczych nasionku i wyrośnie nam piękne drzewo! Projekt ten jest opatentowany w 3 różnych krajach (Tajwan, Chiny oraz Niemcy). Doceniany wciąż jest przez międzynarodowe kapituły projektantów za ekologiczne podejście. W roku 2013 uzyskał nagrodę Red Dot, zaś w 2014 został ponownie doceniony i uzyskał nagrodę iF Packaging Desing.
 Joanna Ćwir-Kwiecińska i Agnieszka Kalin wręczyły zielone wyróżnienia dla Ambasadorów Zielonych Koncepcji i miejsc przyjaznych eko-klientom.
Część rozrywkową wieczoru wypełnił pokaz kreatywnego fryzjerstwa w wykonaniu współpracujących z marką salonów: Schneider, Kozdrowski, Napiórkowski Group. Modelki wystąpiły w sukniach projektu Joanny Niemiec – Fashion Designer.
Gwiazdą wieczoru była Asteya Dec, znana z X-factora, którą obecnie można wypatrywać w The Voice of Poland.
Spotkanie poprowadziła znana modelka, prezenterka i dziennikarka – Ewa Pacuła.
 Firma O’right

Została założona przez Stevena Ko, 8 marca 2002 r. Tego właśnie roku, jego rodzice zmarli w powodu choroby nerek oraz raka. On sam cierpiał na ogromne problemy alergiczne i postanowił ustrzec ludzi przez szkodliwymi, chemicznymi składnikami. W powstanie marki włożono masę ciężkiej pracy, która w efekcie dała zdrowe, ekologiczne kosmetyki bazujące na naturalnych składnikach. W ten sposób powstało wiele unikalnych EKO koncepcji, które wykorzystywane są przy produktach. Druk wykorzystywany przy produkcji wykorzystuje tusz na bazie soi. Papier i kartony posiadają certyfikat FSC, gwarantujący najwyższy poziom przy zachowaniu najbardziej ekologicznych standardów.
Najbardziej oryginalnym i jedynym w swoim rodzaju rozwiązaniem jest „Drzewko w butelce”. Szampony o pojemności 250 ml pakowane są w specjalne, biodegradowalne butelki, w podstawie których znajduje się nasiono akacji. Po zużyciu produktu, wystarczy przepłukać butelkę i zasadzić ją w ziemi. W przeciągu roku, rozkładająca się butelka dostarczy składników odżywczych nasionku i wyrośnie nam piękne drzewo! Projekt ten jest opatentowany w 3 różnych krajach (Tajwan, Chiny oraz Niemcy). Doceniany wciąż jest przez międzynarodowe kapituły projektantów za ekologiczne podejście. W roku 2013 uzyskał nagrodę Red Dot, zaś w 2014 został ponownie doceniony i uzyskał nagrodę iF Packaging Desing. Produkty O’right wytwarzane są w wyjątkowej, zielonej siedzibie firmy znajdującej się na Tajwanie. Głównym założeniem podczas jej tworzenia była synergia pomiędzy ludźmi, budynkiem oraz środowiskiem. Jest to pierwsze miejsce w Azji, które uzyskało certyfikat Taiwan EEWH Green Building Gold Certificate. Najwyższy uzyskany poziom zawdzięcza oszczędności energii, sortowaniu śmierci, redukcji CO2 oraz oczyszczaniu wody (również deszczowej), dzięki czemu jej zużycie jest mniejsze. Wykorzystując miejsce, jego topografię i kierunek wiatru, przez 300 dni nie używana jest w nim klimatyzacja. Energia wykorzystywana w produkcji pochodzi własnych źródeł solarnych oraz wiatrowych. Na dachu budynku znajduje się ogród, w którym pracownicy mogą sadzić zioła oraz warzywa. Do produkcji wszystkich produktów wykorzystywany jest prąd pochodzący w 100% z energii słonecznej oraz wodnej.

1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się polityka tej firmy, zarówno design opakowań jak, "drzewko w butelce" i składy produktów są naprawdę zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty