Strony

środa, 9 września 2015

Prezentuję firmę Dobre Repliki.pl: Stylowy zegarek- imitacja Michael Kors prosto z Tajlandii

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam taki element biżuterii,  którym nie rozstaję się przez cały dzień. Mam na myśli zegarek, który uwielbiam mieć na dłoni zawsze i wszędzie (no może prawie:). Ten, który Wam za moment pokażę, otrzymałam od przemiłej Pani, która prowadzi fanpage Dobre Repliki.pl : KLIK KLIK
Dotarł on do mnie aż (UWAGA!) z Tajlandii. Przebył kawał drogi, by spocząć na mojej skromnej dłoni;)
Zegarek ma piękną, szeroką tarczę, której brzegi zdobi wiele malutkich cyrkonii. Koperta jest wykonana bardzo solidnie i z uwagą nawet przy najmniejszych szczegółach. Cyrkonie dodają blasku, który osobiście uwielbiam, jak to na srokę przystało ;) Pięknie odbijają promienie słoneczne i rozpraszają je,tworząc efekt tęczy na dłoni. Zegarek w komplecie z jedną lub wieloma bransoletkami tworzy swoiste dzieło sztuki. Jak każda kobieta uwielbiam błyskotki,a zegarek ten  niewątpliwie tworzy aurę "błyszczenia". Na tarczy znajduje się logo Michael Kors,które jest widoczne i bardzo ładnie komponuje się z kopertą.

Bransoleta jest regulowana, więc będzie pasować na każdą dłoń, od szerszej po bardzo szczupłą.

Tworzy on niewyobrażalnie piękną część każdej stylizacji. Każda z nas, kobiet, za czymś goni,potrzebuje więc mieć przy sobie małe cudeńko, które zawsze będzie przypominać, która to godzina.
Zegarek nosiłam jako "przyrząd" do mierzenia czasu oraz ozdobę. Zawsze jest w zasięgu wzroku i nie musimy szukać telefonu w torebce. Wystarczy spojrzeć na rękę. Zegarek sam w sobie jest wspaniałym dodatkiem do stylizacji,a dodając przykładowo bransoletkę, stworzymy całkiem pokaźną i przepięknie wyglądającą kolekcję.
Z całego serca polecam zakup takiego cacuszka:)

Serdecznie dziękuję firmie Dobre Repliki.pl za możliwość pokazania tego cuda na moim blogu.  Oprócz zegarków, w asortymencie znajdziemy wspaniałe repliki biżuterii, torebki czy okulary. Sprawdźcie sami:)
Zapraszam do odwiedzenia fanpage firmy : https://www.facebook.com/pages/Dobre-Replikipl/772442786125964

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty