Strony

niedziela, 26 lipca 2015

Testuję z marką INGRID : Baza pod makijaż wygładzająco-rozświetlająca INGRID

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o kosmetyku, który pięknie rozświetla cerę oraz przedłuża trwałość makijażu. Mowa tu o nowej bazie od marki Ingrid.

Baza pod makijaż wygładzająco-rozświetlająca INGRID

 Baza pod makijaż rozświetlająca optycznie spłyca drobne zmarszczki oraz niweluje niedoskonałości skóry. Odżywia ziemistą, pozbawioną blasku cerę dając efekt delikatnego rozświetlenia przywracając skórze naturalny blask. Unikalne, jedwabiste wykończenie sprawia, że kosmetyki kolorowe nakładane na bazę są stabilne i łatwiej się rozprowadzają. Produkt przedłuża trwałość makijażu o wiele godzin. Kwas hialuronowy zawarty w składzie kosmetyku głęboko i intensywnie nawilża nadając skórze sprężystość i elastyczność. Opakowanie z pompką umożliwia higieniczną aplikację produktu.
 Baza do kupienia m.in. tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

W szklanej buteleczce z pompką mieści się 30ml bazy. Buteleczka jest przezroczysta, dzięki czemu możemy kontrolować ilość zużycia. Aplikator w formie pompki gwarantuje nam wygodną i bardzo higieniczną metodą wydobycia zawartości z opakowania.
Na etykiecie widnieją najważniejsze informacje dotyczące produktu, jak na przykład skład czy działanie. Przechodząc do samej bazy, jest ona bardzo aksamitna. Jej konsystencja jest lekka i świetnie się rozprowadza. Nie posiada zapachu, więc nie będzie się "gryźć" z ewentualnym zapachem podkładu czy pudru. Po aplikacji na skórze pozostawia mieniącą się warstwę, która wygląda jak połyskująca poświata.
 Mimo mojej mieszanej cery, po użyciu bazy Ingrid moja skóra jest ładnie rozświetlona, wygląda lepiej, a makijaż jest dłużej w nienaruszonym stanie. Nawet śmiało mogę powiedzieć,że przy jej pomocy podkład wytrzymuje cały dzień bez poprawek. Ponadto wygładza skórę, co pomaga przy aplikacji podkładu. Baza jest bardzo wydajna. Pojemność, jaką oferuje nam producent, czyli wspomniane 30ml, wystarcza spokojnie na miesiąc, a nawet na kilka miesięcy, jeśli stosujemy bazy rzadziej. Polecam:)

Dziękuję serdecznie firmie Verona Products Professional  za zaufanie oraz możliwość poznania wyżej opisanego kosmetyku.
Link do strony Verona PP:
http://www.veronavpp.eu/
Link do profilu Verona PP na Facebooku:
https://www.facebook.com/verona.products.professional

4 komentarze:

  1. Nie znam jej ale nie lubię rozświetlających kosmetyków. Z tej firmy miałam bazę pod cienie która była fatalna i zmywacz do paznokci który jest super :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ją uwielbiam, mam jeszcze zieloną i też ją kocham :) Do mojej naczynkowej cery używam zielonej, a na wyjścia tej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że ingrid jest tanią i bardzo dobrą firmą :) lubię ich kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty