Strony

środa, 1 lipca 2015

Testuję z Maciej Opalski Dystrybucja FM Group: Perfumy damskie i męskie idealne na lato

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwie perfumy, po jednej dla każdej płci. Pochodzą one od marki FM, którą dopiero poznaję, a już zdążyła zakorzenić się pozytywnie w moim serduchu:)
Dwa flakoniki, które otrzymałam do odpowiedniki:
damski 30ml - Paris Hilton od Paris Hilton
męski 50ml  oznaczony numerem 455- Azzaro- Azzaro pour Homme Night Time
W kartoniku mieszczą się szklane flakoniki, które przypominają mi którąś z firm,ale nie mogę sobie przypomnieć którą. Może nawet jest to firma FM, którą pamiętam z czasów liceum, kiedy moje koleżanki fascynowały się właśnie tą marką. Mnie dopiero teraz pokusiło, by na sobie wypróbować kilka produktów tej sławnej firmy. I był to dobry pomysł, ponieważ bardzo polubiłam zarówno perfumy, jak i pozostałe kosmetyki, które testuję:)
Jak już wspomniałam, szklane flakoniki są mi już znane, jednak zapachy są naprawdę godne polecenia. Odpowiednik Paris Hilton mogę określić jako nutę kwiatowo-orientalną. Jest bardzo kuszący i zmysłowy, a jednocześnie bardzo tajemniczy i uwodzicielski. Używałam go zarówno w dzień, do pracy, czy na wieczór. Nie drażni się i nie jest nachalny, więc świetnie nadaje się do codziennego stosowania.  Po pierwszym psiknięciu wyczuwam jaśmin i brzoskwinię.
 Po chwili jednak zapach staje się delikatniejszy, łagodniejszy. Wtedy wkracza piżmo i drzewo sandałowe. Są to bardzo trwałe nuty, utrzymują się na skórze dobre 6 do 8 godzin, a ba ubraniach cały dzień. Jestem bardzo zadowolona z tej wersji. Mimo iż jest to odpowiednik, jest bardzo dobrej jakości.
Męski odpowiednik jest bardzo świeży. Mogę go polecić każdemu mężczyźnie niezależnie od wieku. Jest to korzenno-drzewny zapach, któremu nie oprze się żadna kobieta;) Na początku pojawia się połączenie pomarańczy i chyba rabarbaru. Po chwili dołączają nuty drzewne, które dodają całości męskości i wyrazistości.
 Wyczuwam te akordy przez cały dzień na moim mężczyźnie, więc jest to bardzo dobry wynik.Mój mąż bardzo polubił ten zapach. Widzę,że psika się nim codziennie, więc oboje jesteśmy na TAK :)
Zaperfumowanie do odpowiednio dla wersji damskiej 20%, natomiast męskiej 16%. Cena zapachów to tylko 36,90, a niektóre nawet tańsze. Oboje z mężem polecamy przetestowanie perfum od marki FM na sobie. Cały wachlarz najróżniejszych wersji damskich i męskich sprawia, że każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego.

Serdecznie dziękuję Panu Maciejowi za możliwość poznania obu zapachów przeze mnie i moją Drugą Połówkę. Zapraszam do odwiedzenia fanpage :
https://www.facebook.com/FMGroupMaciejOpalski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty