Strony

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Testuję dla portalu Udziewczyn.pl : Delia Rozświetlająca baza pod makijaż

Witajcie!

Przyszedł czas na kolejną recenzję kosmetyku, który otrzymałam w ramach współpracy z portalem Udziewczyn.
 Chcę Wam zaprezentować bazę marki Delia, która zaskoczyła mnie pod kilkoma względami. Ale o tym za chwilę, na początek informacje od producenta:

DELIA Bio Base Rozświetlająca baza pod makijaż

    pod makijaż
    rozświetla i nawilża
    absorbuje nadmiar sebum

Baza rozświetlająca świetnie przygotowuje skórę twarzy do nałożenia makijażu. Idealnie rozświetla skórę, intensywnie nawilża i absorbuje nadmiar sebum. Formuła bazy wzbogacona została o drobinki PRESTIGE SHINE, które zapewniają piękne rozświetlenie skóry, HYDROMANIL™ – intensywnie nawilża, VELVET SKIN – absorbuje nadmiar sebum. Baza pozostawia skórę twarzy przyjemną w dotyku, nadaje jej zdrowy i świeży oraz promienny wygląd, dzięki czemu nałożony na nią makijaż jest bardziej efektowny i trwały.

Sposób stosowania: Nałóż bazę na twarz przed wykonaniem makijażu.
 Kluczowe składniki:

    Prestige Shine- drobinki zapewniające piękne rozświetlenie skóry
    Hydomanil – intensywnie nawilża
    Velvet skin – absorbuje nadmiar sebum


MOJA OPINIA:

Baza zamknięta jest w smukłej buteleczce pojemności 55ml z aplikatorem- pompką. Pierwszą rzeczą,która mnie zaskoczyła to konsystencja- lekka, barwy delikatnej różowej. Jest bardzo podobna do kremu nawilżającego. Świetnie rozprowadza się na skórze i błyskawicznie wchłania. Przy aplikacji można wyczuć delikatny i bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się na skórze jeszcze przez chwilę. Ładnie wygładza cerę i maskuje drobne niedoskonałości. Baza Delia sprawia,że makijaż wykonany na niej jest bardzo trwały nawet na mojej mieszanej cerze oraz tłustych jej miejscach.
Nie pozostawia żadnych smug i przebarwień. Rozświetla twarz i pozostawia ją zmatowioną przez 6-7 godzin,co dla posiadaczek cer mieszanych i tłustych to z pewnością dobry wynik. Skóra jest gładka, matowa i co bardzo ważne- nawilżona. Baza ma podobne działanie do kremu nawilżającego i matującego,coś na pograniczu. Jestem pod wrażeniem jej działania i efektu, jaki daje makijaż wykonany z jej pomocą. Polecam całym sercem,ponieważ jest to bardzo dobra baza w dobrej cenie:)

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

4 komentarze:

  1. W jaki sposób można zgłosić się do takiego testu na tym portalu? Zaciekawił mnie ten produkt bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znam ale zapowiada się dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tak zieloną, miała niby maskować zaczerwienienia, ale niestety nie robiła nic. Na dodatek bardzo łatwo można było ją 'przedawkować' odrobina bazy za duo i zostawały zielona smugi :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty