Strony

sobota, 6 czerwca 2015

Prezentuję markę TenStickers: Naklejka na ścianę lilia

Witajcie Kochani!

Dzisiejszy post będzie poświęcony mojej opinii o naklejce, jaką miałam możliwość otrzymać dzięki firmie TenStickers.
 Jest to przepiękna i dużych rozmiarów ozdoba każdego wnętrza. Ale o tym za moment.
 Na początek informacje producenta:

Naklejka na ścianę lilia

Wyjątkowa naklejka na ścianę w formie realistycznego zdjęcia przedstawiająca lilię w całej swej okazałości. Fotografia stworzona została przez Estudi Latent.
Naklejka do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Od firmy TenStickers otrzymałam bon o wartości 120zł i mogłam wybrać produkty, które przypadną mi do gustu.  Od razu w oko wpadła mi właśnie ta naklejka, na której jest przepiękna lilia. Efekt jest bardzo realistyczny i dodaje każdemu pomieszczeniu niezwykłego akcentu.
 Aplikacja była bajecznie prosta. Po przyklejeniu w odpowiednie dla nas miejsce, naklejka nie ześlizguje się i porządnie trzyma na swoim miejscu. Moja wersja jest w rozmiarze 81x97cm, ponieważ chciałam zmieścić się w budżecie przeznaczonym na wybór. Można wybrać domyślny rozmiar lub, tak jak ja, stworzyć własny kształt. Możemy także zmienić orientację na normalną lub odwróconą.  I ja, i moja rodzina jesteśmy zachwyceni z efektu, jaki otrzymaliśmy dzięki dodaniu naklejki z lilią. Salon wygląda bajecznie!
W ofercie TenStickers znajduje się ogromna ilość najróżniejszego typu naklejek i ozdób, Ceny są bardzo atrakcyjne i z pewnością każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego. Dodatkowo podczas przewozu naklejki są bardzo solidnie zabezpieczone, co wg mnie jest ogromnym plusem dla firmy.

Dziękuję serdecznie firmie TenStickers za możliwość ozdobienia salonu.

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy: http://www.tenstickers.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/tenstickers

6 komentarzy:

  1. Wygląda super! jestem pod wrażeniem :) Sama bym chętnie przygarnęła takiego kwiatuszka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naklejka jest śliczna <3
    Też bym taką chciała :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. korzystałem z firmy to dramat, zabrali 500 zł za chłam.ODRADZAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty