Strony

sobota, 2 maja 2015

Testuję z marką Etja: Naturalne oleje- z pestek dyni oraz arganowy BIO

Witajcie Kochani!

Dzisiaj opowiem Wam o kolejnych dwóch olejach, jakie miałam przyjemność poznać dzięki marce Etja. Są to oleje z pestek dyni oraz arganowy.
Informacje producenta:

Olej z Pestek Dyni BIO

 Olej zimno tłoczony, otrzymywany z wyłuskanych pestek dyni i oczyszczony w procesie sedymentacji. Zawiera około 80% nienasyconych kwasów tłuszczowych, witaminy A, C, E i K, B1, B2, B6 oraz betakaroten. Olej ma działanie uelastyczniające, zapobiega powstawaniu rozstępów. Dzięki dużej zawartości potasu ma działanie rozjaśniające blizny i przebarwienia. Doskonały do każdego rodzaju skóry, szczególnie dla cery dojrzałej.
Olej do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Olej mieści się w szklanej buteleczce o pojemności 50ml. Ma lekką konsystencję o ciemnej barwie. Nie posiada intensywnego zapachu, jednak wyczuwalna jest przyjemna dla nosa nutka. Należy do olejów szybciej wchłanialnych, co bardzo mnie cieszy, ponieważ nie tworzy tłustego filmu na powierzchni skóry.
 Olej z pestek dyni ma szerokie zastosowanie w kosmetyce:
    jest polecany do cery suchej, pękającej, łuszczącej;
    pomaga walczyć z rozstępami;
    wykazuje właściwości nawilżające, natłuszczające i wygładzające, dzięki dużej zawartości potasu działa oczyszczająco i rozjaśniająco.
Osobiście stosowałam go w dużej mierze jako kosmetyk wspierający moją walkę z bliznami- rozstępami po ciąży. Lekko je spłycił i sprawił, że są troszkę mniej widoczne. Olej z pestek dyni wpływa korzystnie także na włosy. Sprawia, że są mocniejsze i bardziej lśniące, a końcówki mniej rozdwojone. Olej ten kilka razy użył także mój mąż. Smarował popękane ręce oraz łokcie kilkoma kroplami tego kosmetyku lub dodawał do kremu do rąk. Dłonie szybciej się regenerowały oraz były bardzo nawilżone.

Olej Arganowy BIO 

 Olej arganowy przeznaczony jest dla skóry wrażliwej, suchej, dojrzałej, trądzikowej oraz w przypadkach choroby skórnej. W delikatny sposób nawilża i ujędrnia skórę poprawiając jej elastyczność. Działa przeciwzapalnie, wpływa rewitalizująco i kojąco na podrażnioną skórę,. Doskonały eliksir młodości do pielęgnacji twarzy oraz starzejącej się skóry, chroni przed przedwczesnym pojawianiem się zmarszczek opóźniając procesy starzenia. Znakomicie wpływa na odżywienie i wzmocnienie włosów przywracając im naturalny blask. Sprawdza się również w pielęgnacji paznokci, zwiększając ich twardość i piękny połysk.
Olej do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Ten olej jest nazywany "płynnym złotem" Maroka.  Wiemy doskonale,że to,co naturalne, jest najlepsze dla nas i naszej skóry. Olej arganowy od marki Etja jest troszkę bardziej gęsty od poprzedników.  Zapach olejku jest jakby neutralny, troszkę gorzki, kolor „słomkowy”.
Moje zastosowania olejku:
    Jako kosmetyk do twarzy- Stosowałam go jako element demakijażu, krem i serum, zarówno na dzień, jak i na noc. Doskonale wiemy,że stosując wszelkiego rodzaju olejki potrzeba chwili na to,aby tego typu kosmetyk mógł dotrzeć do głębszych warstw skóry. Mimo tego, olejek wchłania się w ekspresowym tempie. Miałam poczucie,że skóra mojej twarzy „spija” kosmetyk. Olejek każdorazowo nawilża skórę, koi podrażnienia, regeneruje oraz odżywia zmęczoną makijażem cerę. Jest zbawieniem dla każdej,a zwłaszcza suchej cery. Kilka  kropel umieszczonych na wacik kosmetyczny jest rewelacyjnym środkiem do demakijażu i oczyszczenia całej twarzy. Po codziennym stosowaniu olejku zauważyłam,że oczyszcza pory i sprawia,że skóra staje się elastyczna i bardziej jędrna.
     Jako kosmetyk do ciała-  Najczęściej stosowałam go po kąpieli.Olejek mieszałam z moim kokosowym balsamem,lub w czystej postaci bezpośrednio na ciało. Skóra po kuracji olejkiem arganowym jest niesamowicie miękka i gładka. Kiedy miałam więcej czas dla siebie, robiłam masaż ciała wcierając go delikatnie. Jest przydatny także dla suchych, pękających ust- już jedna,dwie krople tchnęły nowe życie w moje spękane usta.
    Jako kosmetyk do włosów- Po umyciu włosów i lekkim ich osuszeniu wcierałam kilka kropel w skórę głowy,a także na całej długości włosów. Po wykonaniu masażu głowy, robiłam kompres. Owijałam głowę ręcznikiem i czekałam godzinę lub zakładałam foliowy czepek i zostawiałam kurację na włosach na całą noc. Po kuracji myłam głowę szamponem, który stosuję codziennie. Efekt? Brak łamiących się i rozdwojonych końcówek, włosy pełne blasku, nawilżone,błyszczące i zregenerowane.
    Jako kosmetyk do pielęgnacji paznokci- tę metodę zastosowałam tylko kilkakrotnie. Jednak i ta metoda jest bardzo skuteczna. Podgrzewałam kilka kropel olejku i wcierałam w skórę dłoni i w paznokcie. W rezultacie skóra dłoni jest nawilżona przez bardzo długi czas i jest pozbawiona przebarwień.

Podsumowując, oba olejki są godne uwagi. Serdecznie dziękuję marce Etja za zaufanie i możliwość poznania tych wspaniałych produktów.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki Etja: http://etja.pl/
Fanpage marki: KLIK KLIK


2 komentarze:

  1. ostatnio polubiłam sie z olejkami, więc się nimi zainteresuję z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ich oleje i olejki a kompozycja zapachowa aroma oil pomaga w stanach osłabienia i przeziębieniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty