Strony

piątek, 29 maja 2015

Testuję z firmą Zeea: Mydła MELOS z maślanką oraz z dziką różą

Witajcie Kochani!

Dzisiaj zapraszam Was na moją opinię o dwóch mydełkach, jakie miałam przyjemność poznać dzięki firmie Zeea.
Informacje producenta:

Mydło MELOS z maślanką

 Mydła Melos wytwarzane są z wysokiej jakości olejów: palmowego, kokosowego i oliwy z oliwek wg tradycyjnej receptury. Wzbogacone o mieszankę olejków eterycznych. Mydła są wyjątkowo łagodne dla skóry, pozostawiając na skórze przyjemny, naturalny zapach. Wytwarzają obfitą pianę, niezależnie od tego czy woda jest zimna czy ciepła.
głęboko oczyszczają skórę, pozostawiając ją przyjemnie gładką. Nie zawierają  sztucznych aromatów, barwników i konserwantów oraz ropopochodnych surowców.
- w 100% naturalny zapach

- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny

Kluczowy składnik
    Butyris Lac Powder - sproszkowana, wysuszona maślanka - składnik pochodzenia naturalnego. Produkt uzyskiwany poprzez wysuszenie cieczy pozostałej po produkcji masła. Kompresy z maślanki pomogą zlikwidować opuchliznę wokół oczu, delikatnie złuszcza martwy naskórek, a dodatkowo odbudowuje płaszcz lipidowy skóry, przez co chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
Składniki
SodiumPalmate, SodiumCocoate, Aqua, SodiumOlivate, Glycerin, Parfum, CetearylAlcohol, GlycerylStearate, PotassiumStearate, PotassiumPalmitate, SodiumGluconate, SodiumChloride, SodiumThiosulfate, Butyris Lac Powder, CI 77891, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methyl-propional, Coumarin, Limonene

Mydło do kupienia tutaj: http://www.zeea.pl/kategoria/mydla/mydlo-melos-z-maslanka

Mydło MELOS z dziką różą

 Kluczowy składnik
    Rosa Canina Fruit Extract - ekstrakt z owoców dzikiej róży - poprawia kondycję cery wrażliwej, naczyniowej, trądzikowej, dojrzałej suchej i przetłuszczającej się. Stosowanie kosmetyków z wyciągiem z dzikiej róży sprawia, że cera regeneruje się, jest odpowiednio nawilżona, rozjaśniona. Dodatkowo dzika róża łagodzi podrażnienia i działa przeciwzapalnie.

Składniki
SodiumPalmate, SodiumCocoate, Aqua, SodiumOlivate, Glycerin, Parfum, CetearylAlcohol, GlycerylStearate, PotassiumStearate, PotassiumPalmitate, SodiumGluconate, SodiumChloride, SodiumThiosulfate, Rosa Canina Fruit Extract, CI 12490, ButylphenylMethylpropional, Citronellol, Geraniol
Mydło do kupienia tutaj: http://www.zeea.pl/kategoria/mydla/mydlo-melos-z-dzika-roza

MOJA OPINIA:

Oba mydełka pachną przepięknie,a zapach ich pozostaje na ciele jeszcze po kąpieli. Są w kształcie prostokątów, które idealnie mieszczą się w dłoni. Dobrze się pienią i świetnie oczyszczają skórę. Nie zauważyłam wysuszenia skóry, a wręcz przeciwnie. Oba ładnie nawilżają poprzez oleje zawarte w składzie. Stosowałam je jako środek namydlający nogi przed depilacją i sprawdziły się w tej roli bardzo dobrze. Waga pojedynczej kostki liczy 100g.
 Wystarczy nam na bardzo długi czas ze względu na ogromną wydajność. Obie wersje używałam równocześnie ja, moja mama, synek,a czasem nawet mąż, jak był na weekend w domu. Polecane są dla każdego rodzaju skóry. Nie zawierają szkodliwych substancji, barwników czy parabenów. Nawet atopowa skóra mojego synka nie została podrażniona, a przyjemnie gładka po kąpieli.
Zarówno ja, jak i moja rodzina z ogromną chęcią polecamy mydełka MELOS. Serdecznie dziękuję firmie Zeea za możliwość ich poznania.

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: http://www.zeea.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/zeeasklep


12 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty