Strony

czwartek, 30 kwietnia 2015

Testuję z Sekrety Piękna : Pasta do zębów nowej generacji Blue Nature Silver Action

Witajcie Kochani!

Dzisiaj opowiem Wam o paście do zębów nowej generacji, jaką otrzymałam od Pani Agnieszki z Sekrety Piękna.
Informacje producenta: (zdjęcie ze strony producenta)

MOJA OPINIA:

Pasta zamknięta jest w tubce pojemności 50ml. Jest to najwygodniejsza forma wydobycia pożądanej dla nas ilości produktu. Od pierwszej aplikacji bardzo polubiłam ten kosmetyk do pielęgnacji jamy ustnej. Pewnie spytacie za co można lubić pastę do zębów?
 Powiem Wam,że tę pastę z pewnością polubi każdy,kto tylko ją wypróbuje. Ma dość odważny i intensywny ziołowo-goździkowy zapach, który osobiście bardzo lubię. Jest bardzo wydajna, ponieważ wystarczy odrobina, aby dokładnie wyczyścić zęby.
Od jakiegoś czasu męczę się z problemem osadu na zębach, a po  niespełna miesiącu stosowania pasty Silver Action  osad zniknął o połowę. Jest to świetny wynik ,ponieważ stosowałam już wiele specjalistycznych past. Także takich, które miały rzekomo chronić dziąsła przed uszkodzeniami czy oczyszczać i łagodzić. Skład jest bardzo dobry, a srebro koloidalne już na drugim miejscu, co bardzo mnie cieszy.
Pasta od marki Blue Nature ładnie ściąga dziąsła, dba o nie i przeciwdziała rozprzestrzenianiu się kamienia nazębnego,a także działa przeciwzapalnie. Jest to pierwsza pasta, jaką stosowałam, której składniki są w 100% naturalne. Jestem nią zachwycona i wiem,że mogę polecić ją każdemu :)

LUBISZ KOSMETYKI ? - Polub stronę Sekrety Piękna i bądź na bieżąco ze wszystkimi promocjami kosmetyków Bottega Verde - KLIK KLIK
Strona internetowa wraz ze sklepem: http://www.betterware.pl/agnieszkarzepkowska

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty