Strony

wtorek, 14 kwietnia 2015

Testuję z marką Yasmeen: Nacomi Maska Algowa przeciwtrądzikowa z olejkiem z drzewa herbacianego

Witajcie Kochani!

Dzisiaj z ogromną przyjemnością opowiem Wam o kolejnej już masce marki Nacomi, jaką miałam przyjemność testować. Jest to Maska Algowa przeciwtrądzikowa z olejkiem z drzewa herbacianego, a otrzymałam ją od firmy Yasmeen.
Informacje producenta:

Nacomi Maska Algowa przeciwtrądzikowa z olejkiem z drzewa herbacianego

 

Maski algowe  posiadają silne działanie rewitalizujące oraz odmładzające. Idealnie oczyszczają cerę. Doskonałe w pielęgnacji skóry starzejącej się, zwiotczałe. Głęboko stymulują oraz nawilżają komórki skóry.
Maska polecana jest do skóry tłustej i trądzikowej. Koktajl z czterech składników oczyszczających, przeciw łojotokowych I regulujących (olejek eteryczny z drzewa herbacianego, błoto morskie, mentol i liście wierzby) powoduje, że działa ona natychmiastowo na niedoskonałości skóry.


ZASTOSOWANIE:
Wlać 60 g wody o temp. 20 C do 20g proszku,  mieszać do uzyskania jednolitej masy. Natychmiast nałożyć maskę na skórę. Maska zastyga po kilku minutach. Po 15 min.delikatnie zdjąć maskę zaczynając od szyi.

Składniki: Diatomaceous Earth, Algin, Clacium Sulfate Hydrate, Tetrasodium Pyrophosphate, Titanium Dioxide, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Seed Powder, Magnesium Oxide, Parfum, Aluminium Hydroxide, CI 73360.
Maska do kupienia tutaj:  KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Jak już wspomniałam, nie jest to moja pierwsza przygoda z maską Nacomi. Miałam już wersję nawilżającą, a teraz przyszła pora na wersję przeciwtrądzikową. Mieści się w plastikowym słoiczku z dodatkowym zabezpieczeniem pod nakrętką.
Maska ma postać proszku podobnego do glinek. Aby sporządzić odpowiedni do nałożenia kosmetyk, należy rozrobić proszek w wodzie i dobrze wymieszać. Producent obiecuje, że opakowanie pojemności 40g wystarcza na dwa zabiegi. Jednak ja stosując ją jedynie na twarz, użyłam jej już 5 razy i wystarczy na kolejne 2-3. Wydajność więc jest rewelacyjna. Zapach jej jest troszkę jakby "ziemisty", ale taki produkt ma działać, a nie pachnieć. Mnie on nie przeszkadza, jest nawet przyjemny ;)
  Po aplikacji na skórę nie spływa i daje uczucie chłodu podczas poruszania głową. Po upływie ok. 20 minut ładnie schodzi z twarzy jako żelowe płaty. Nie powoduje wysuszenia czy podrażnienia cery.  Bardzo polubiłam tą maskę. Skóra po jej użyciu jest bardzo miękka, oczyszczona i gładka. Wszystko przemawia za tym, że pewnie nie raz skuszę się na tą wersję :) Polecam !!!
Daje świetny efekt, który utrzymuje się cały dzień, a nawet dłużej.

Serdecznie dziękuję firmie Yasmeen za możliwość poznania tej maski. Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej : https://sklep.yasmeen.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/yasmeen.perfumeria

6 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty