Strony

środa, 15 kwietnia 2015

Testuję z marką Fitomed: Mój krem nr 12 ziołowy do cery tłustej i trądzikowej (ze świeżego naparu ziołowego)

Witajcie Kochani!

Przyszła pora na przedstawienie Wam drugiego kremu, jaki miałam przyjemność testować dzięki marce Fitomed.
Informacje producenta:

Mój krem nr 12 ziołowy do cery tłustej i trądzikowej (ze świeżego naparu ziołowego) 

 Najważniejsze składniki: świeży napar ziołowy z bratka, nagietka i lukrecji, olej z czarnuszki siewnej, olejek z drzewka herbacianego.
Działanie opiera się na obecnym w kremie wyciągu wodnym z ziół (80%) tradycyjnie stosowanych w fitoterapii cery trądzikowej i właściwościach antyseptycznych olejku z drzewka herbacianego. Krem nawilża, zmiękcza skórę, łagodzi istniejące zmiany. Dodatek oleju z czarnuszki siewnej stabilizuje barierę lipidową naskórka.
Przeznaczenie: do cery tłustej i trądzikowej.

Właściwości: krem szybko się wchłania, zmiękcza skórę bez pozostawienia tłustego filmu. Wykazuje właściwości matujące. Świeży ziołowy zapach wyłącznie pochodzenia naturalnego.

Nie zawiera: substancji zapachowych, parabenów, barwników.


Ingredients: Aqua, Viola Tricolor Extract, Glycyrrhiza Glabra root extract, Camellia sinensis leaf/flower extract, Calendula Officinalis flower extract, Cetearyl alcohol, Cetyl palmitate, Vitis Vinifera Seed Oil, Nigella Sativa Seed Oil, Cocoa butter, Arachidyl alcohol, Behenyl alcohol, Cetearyl glucoside, Cera alba, Arachidyl glucoside, Hydroxyethyl acrylate, Phenoxyetanol, Sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, Ethylhexylglycerin, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil.
Krem do kupienia tutaj: http://www.fitoteka.pl/pl/p/Moj-krem-nr-12-ziolowy-do-cery-tlustej-i-tradzikowej-ze-swiezego-naparu-ziolowego-50-ml/224

MOJA OPINIA:

Kosmetyk mieści się w zakręcanym słoiczku pojemności 50ml. Dodatkowo pod nakrętką znajduje się wieczko, które chroni zawartość przed wylaniem. Krem ma lekką, jakby żelową konsystencję, która wpływa na wydajność produktu. Zapach jego przypomina mi zapach czarnuszki. Nie jest on jakiś wyszukany, jednak ja jestem zdania, że jeśli kosmetyk ma pomóc, to nie musi pachnieć przysłowiowymi fiołkami . Szybko się ulatnia i nie jest wyczuwalny już kilka minut po aplikacji.
 Po rozsmarowaniu dość szybko się wchłania,  pozostawiając delikatny film na powierzchni skóry, jednak nie jest uciążliwy. Kosmetyk przeznaczony jest dla  cery tłustej i mieszanej z rozszerzonymi porami. Po dokładnym przetestowaniu go śmiało stwierdzam, że jest godny polecenia! Pory są ładnie ściągnięte, skóra zmatowiona przez wiele godzin. Krem najlepiej działał nałożony na noc, wtedy rano cera była wypoczęta i w dobrej kondycji.

Krem jest niesamowicie wydajny i bardzo skuteczny. Błyszczenie się skóry znika w miarę regularnego stosowania, co osobiście bardzo mnie ucieszyło.  Polecam szczególnie dla posiadaczek młodej, trądzikowej cery.

Serdecznie dziękuję marce Fitomed za zaufanie i możliwość poznania kremu.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki Fitomed: KLIK KLIK
Fanpage: https://www.facebook.com/fitomed

4 komentarze:

  1. Po raz kolejny czytam że krem jest cudowny, muszę w końcu go nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. O coś dla mnie. Podoba mi się taki skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki Fitomed, ale tego kremu jeszcze nie miałam. Za to kocham ich płyn lawendowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tez sie cos z fitomedu marzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty