Strony

wtorek, 28 kwietnia 2015

Testuję z marką Bielenda: LAWENDA + EUKALIPTUS Olejek do kąpieli i pod prysznic

Witajcie Kochani!

Jakiś czas temu dzięki namowie znajomej wzięłam udział w konkursie, organizowanym na profilu facebook'owym marki Bielenda.
 Udało mi się otrzymać olejek do kąpieli i pod prysznic z lawendą i eukaliptusem. Czy spełnił moje oczekiwania? O tym za moment, na początek info od producenta:

Bielenda Aromatherapy Olejki do kapieli i pod prysznic

 Olejek do kąpieli LAWENDA + EUKALIPTUS to najlepszy sposób na relaks i odprężenie po wyczerpującym dniu.
Pojemność 300 ml

DZIAŁANIE
Olejek zmniejsza stres, poprawia nastrój, pomaga usunąć silne napięcia i stres, odświeża, odnawia, rewitalizuje, poprawia samopoczucie. Kąpiel z olejkiem zalecana jest w naturalnej terapii stanów nadmiernego wysiłku i obciążenia psychicznego, bólach głowy i rozdrażnieniu. Znakomicie pomaga w likwidowaniu przemęczenia, odświeża, łagodzi stres, daje uczucie pełnego odprężenia, wycisza system nerwowy i ułatwia zasypianie.

EFEKT
Po kąpieli ciało nabiera aksamitnej gładkości, miękkości i pięknego relaksującego zapachu LAWENDY I EUKALIPTUSA.

STOSOWANIE
Dostosowaną do preferencji ilość olejku wlać pod strumień bieżącej wody lub bezpośrednio na gąbkę podczas kąpieli pod prysznicem. Olejek nie pozostawia zapachu na ściankach wanny i kabiny prysznicowej.
Olejek do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Kosmetyk mieści się w smukłej butelce pojemności 300ml. Zamknięcie typu klik chroni produkt przed niechcianym wylaniem. Konsystencja nie przypomina mi olejku. Sądziłam, że będzie lejąca i tłusta. Nic bardziej mylnego! Jest to forma bardziej skoncentrowana, gęsta i niesamowicie pachnąca. Olejek tworzy ogromną ilość piany, co jest kolejnym plusem. Nie miałam pojęcia, że ten kosmetyk tam bardzo przypadnie mi do gustu. Uwielbiam lawendę pod każdą postacią, a kiedy mogę się nią delektować także podczas kąpieli, jestem w siódmym niebie :)
Skóra po kąpieli jest aksamitnie gładka i pachnąca. Dodatkowo olejek ma za zadanie zrelaksować nas i odprężyć, co także potwierdzam. Jeśli nie macie większego problemu z suchością skóry, mogę zapewnić, że po wyjściu z wanny czy spod prysznica nie będziecie musiały sięgnąć po balsam. Ten olejek rewelacyjnie działa na skórę. Dodatkowo jest bardzo wydajny- wystarczy odrobinę nanieść na gąbkę czy myjkę, by stworzyć pianę do umycia całego ciała.
Jest to produkt, który sprawdzi się zarówno pod prysznic, jak i w wannie. Można aplikować go na gąbkę lub pod bieżącą wodę. Zapach, wydajność i odprężenie są cechami, dla których z pewnością po niego sięgnę przy najbliższych zakupach :)

Serdecznie dziękuję marce Bielenda za wylosowanie mojej osoby w konkursie :)
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: http://bielenda.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/bielenda

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty Bielendy :) i po takiej recenzji myślę, że przetestuję chętnie olejek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubieniec, zużyłam już chyba z 7 butelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię lawendy... Ale miałam wariant z werbeną i był super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Lawendę, więc to olejek dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty