Strony

piątek, 6 marca 2015

Testuję z Eveline Cosmetics: SOS X-TREME CARE ARGANOWY BALSAM DO SKÓREK I PAZNOKCI

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o świetnym produkcie do pielęgnacji paznokci,a także skórek wokół nich. Otrzymałam go w ramach współpracy z marką Eveline Cosmetics.
Informacje producenta:

SOS X-TREME CARE ARGANOWY BALSAM DO SKÓREK I PAZNOKCI

 Balsam SOS X-Treme Care to najlepsza terapia pielęgnacyjna i nawilżająca dla skórek i paznokci. Produkt zapewnia im właściwą ochronę, a efekty działania kosmetyku są zauważalne niemal natychmiast. Preparat wygładza skórki otaczające płytkę paznokcia. Wzmacnia i odżywia giętkie, łamliwe i rozdwajające się paznokcie, przywraca im połysk.
Wskazania do stosowania preparatu:
- suche, pozadzierane skórki,
- skórki uszkodzone przez manicure,
- paznokcie giętkie, łamliwe, rozdwajające się.

MOJA OPINIA:

Balsam został zapakowany w kartonik z błyszczącym wykończeniem. Dodaje to produktowi więcej uwagi i przykuwa wzrok. W kartoniku mieści się tubeczka z balsamem. Do naszej dyspozycji jest 12ml kosmetyku. Aplikator jest w formie "dzióbka". Konsystencja jest gęsta i kremowa, przez co rewelacyjnie aplikuje się na dłonie.
 Bardzo spodobał mi się zapach balsamu. Jest rewelacyjny! Nie potrafię go dokładnie opisać, jest jakby kremowy i arganowy. Bardzo przyjemny. I co najważniejsze pozostaje na skórze przez długi czas. Dość długo już walczę z suchymi skórkami wokół paznokci. Jednak już po pierwszej aplikacji balsamu Eveline poczułam i zobaczyłam różnicę. Skórki zostały natychmiast zmiękczone i wyglądały o niebo lepiej.
Przy praktycznie codziennym stosowaniu moje paznokcie stały się mocniejsze, a skórki wokół nich gotowe do ujarzmienia w każdej chwili. Kosmetyk jest bardzo wydajny, niby taka mała tubeczka,a wystarczy odrobinka, aby pokryć całą płytkę łącznie ze skórkami. Polecam serdecznie ten produkt. Jest rewelacyjny!

Dziękuję serdecznie marce Eveline Cosmetics za możliwość poznania produktu. Niedługo kolejne recenzje.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki:
http://eveline.com.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/EvelineCosmeticsPoland


4 komentarze:

  1. Wygląda bardzo ciekawie.Moim skórkom przydał by się taki balsam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten balsam do skórek, jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwa podobne z Eveline i niestety żaden się nie sprawdził ...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny produkt, właśnie siedzę i wmasowuję tą odżywkę w skórki i mam takie same odczucia co Ty..a zapach boski, niby taki delikatny a ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty