Strony

czwartek, 12 marca 2015

Testuję z Eveline Cosmetics: Peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1

Witajcie Kochani!

Czy mieliście już do czynienia z peelingiem przeznaczonym do pielęgnacji dłoni??? Ja spotykam go pierwszy raz, dlatego tym bardziej jego testowanie sprawiło mi jeszcze większą frajdę:) Peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1 otrzymałam w ramach współpracy z marką Eveline Cosmetics.
Zanim przejdę do mojej opinii, informacje producenta:

Peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1

Innowacyjna formuła 8w1, bogata w składniki aktywne skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość.
Kompleksowe działanie 8w1:
1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka. 2. Intensywnie nawilża. 3. Przywraca jedwabistą gładkość. 4. Regeneruje i odżywia. 5. Nadaje sprężystość i elastyczność. 6. Rozjaśnia przebarwienia. 7. Wyrównuje koloryt. 8. Koi i łagodzi podrażnienia.

TECHNOLOGIA YOUNG HAND & HYALURON™ odmładza i wygładza skórę dłoni oraz  przywraca jej głęboki poziom nawilżenia
RENEWAL HANDS COMPLEX™,OLEJEK ARGANOWY, MASŁO SHEA,bioHYALURON PLUS COMPLEX™, OLEJEK ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW,EKSTRAKTY Z: MIODU, CYTRYNY,WANILII, DZIKIEJ RÓŻY, KAKAO, LUKRECJI; KOMPLEKS WITAMIN A+E+F.

 Peeling można kupić m.in. tutaj: http://sklep.eveline.eu/peeling-do-rak-z-ekstraktem-z-wanilii-8w1-p40849

MOJA OPINIA:

W smukłej, plastikowej tubce mieści się 75ml gęstego peelingu. Konsystencja jest idealna, by nie spływać z dłoni. Wewnątrz znajduje się ogromna ilość drobinek, które rewelacyjnie ścierają martwy naskórek i pozostawiają dłonie bardzo miękkie i delikatne.

Oprócz dobrego działania, kosmetyk daje nam piękny zapach. Podczas aplikacji na dłoniach pojawia się śliczny zapach wanilii i arganu. Połączenie to jest niesamowite i nawet po zmyciu produkt wyczuwalny jest na powierzchni skóry jeszcze przez ok. 2 godziny. W okresie jesienno-zimowym na moich palcach pojawiają się suche miejsca, których trudno mi się pozbyć. Jednak peeling marki Eveline pomógł mi rozwiązać mój problem, pozostawiając moje dłonie jedwabiście gładkie.
 Jestem bardzo zadowolona z efektu, jaki uzyskałam dzięki niemu. Działanie, wydajność i piękny zapach przemawiają za tym, że po skończeniu tubki, zakupię kolejną:)

Dziękuję serdecznie marce Eveline Cosmetics za możliwość poznania produktu. Niedługo kolejne recenzje.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki:
http://eveline.com.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/EvelineCosmeticsPoland

9 komentarzy:

  1. też mam i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super,widzę,że marka ma coraz szersze grono wielbicielek:)

      Usuń
  2. uwielbiam tą firmę ale tego peelingu nie miałam jeszcze .

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego peelingu używam od jakiegoś czasu i bardzo go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała ta seria brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować, wcześniej miałam z innej serii i byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam krem z tej serii i zapach jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze peelingu do dłoni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty