Strony

czwartek, 19 marca 2015

Testuję z Eveline Cosmetics: Głęboko nawilżający krem na dzień 40+ & Przeciwzmarszczkowy krem na noc 40+, czyli test mojej mamy

Witajcie Kochani!

Dzisiaj opowiem Wam o dwóch kremach, które testowała moja mama i o jej opinii. Otrzymała go w mojej paczuszce od marki Eveline Cosmetics.
Informacje producenta:

Głęboko nawilżający krem na dzień 40+

Krem przeznaczony do pielęgnacji każdego typu skóry, na której widać pierwsze zmarszczki, wysuszenie, utratę jędrności i poszarzenie kolorytu. Zawarty w formule kwas hialuronowy zapewnia efektywne nawilżenie na kilku poziomach naskórka. Centella asiatica skutecznie wpływa na zwiększenie poziomu kolagenu i elastyny w skórze. Roślinne komórki macierzyste i algi przyspieszają proces odnowy komórkowej działając odmładzająco. Kompleks  witamin zwalcza wolne rodniki i działa przeciwstarzeniowo. Systematyczne stosowanie kremu  wygładza, ujędrnia i uelastycznia skórę oraz zmniejsza widoczność zmarszczek. Już po pierwszym użyciu cera odzyska blask i młodszy wygląd.
Krem do kupienia tutaj: http://sklep.eveline.eu/gleboko-nawilzajacy-krem-na-dzien-40-p40864

OPINIA MOJEJ MAMY:

Krem mieści się w słoiczku pojemności 50ml. Pod nakrętką znajdziemy wieczko, które chroni zawartość przez wylaniem. Konsystencja jest lekka i szybciutko się wchłania, co potwierdza oczywiście moja mama. Zarówno mnie jak i mojej mamie spodobał się zapach kosmetyku- delikatny, który pozostaje na powierzchni skóry jeszcze przez jakiś czas.
 Moja mama stwierdziła, że jej skóra jest bardzo nawilżona podczas stosowania tego kremu. Jest gładka i bardziej napięta. Opakowanie jest bardzo wydajne, wystarczy niewielka ilość, aby rozsmarować kosmetyk na całej twarzy. Moja mama lubi stosować go pod makijaż, jako dobrą alternatywę dla bazy.

Przeciwzmarszczkowy krem na noc 40+

 Innowacyjna formuła kremu spełnia wszystkie ważne kryteria nocnej pielęgnacji skóry po 40. roku życia. Dzięki obecności kwasu hialuronowego, roślinnych komórek macierzystych i COLLASURGE LQ™  efektywnie  nawilża i regeneruje skórę. W recepturze zastosowano kolagen morski, który uzupełnia niedobory tego składnika w skórze. Stosowany systematycznie na noc wpływa na wzmocnienie włókien kolagenowych i daje widoczną poprawę elastyczności skóry.
Krem do kupienia tutaj: http://sklep.eveline.eu/przeciwzmarszczkowy-krem-na-noc-40-p40867

OPINIA MOJEJ MAMY:

Krem mieści się w szklanym słoiczku, który jest najlepszym wg mojej mamy opakowaniem. Konsystencja jest gęstszy, ale nadal jednocześnie lekki o zielonej barwie. Bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Zapach jest troszkę bardziej intensywny niż w przypadku wersji na dzień, dłużej też utrzymuje się na skórze.
 Moja mama poleca go jako rewelacyjny kosmetyk nawilżający i delikatnie wpływający na wygląd zmarszczek. Skóra staje się przy regularnym stosowaniu jędrniejsza i gładka.

Podsumowując, moja mama jest bardzo zadowolona z obu kremów od marki Eveline. Z ogromną chęcią chce polecić go każdej dojrzałej kobiecie :)
Dziękuję serdecznie marce Eveline Cosmetics za możliwość poznania produktów przez moją mamę. Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki:
http://eveline.com.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/EvelineCosmeticsPoland

3 komentarze:

  1. Podsunę mamie do przetestowania:)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/oko-z-bh-cosmetics-88-cool-matte.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty