Strony

wtorek, 24 marca 2015

Testuję z Drogerią Joanna: Niemieckie cudeńka do włosów, czyli Balea oraz Alverde

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam pokazać duet, który pokochały moje włosy. Są to szampon do włosów kręconych Balea oraz odżywka do włosów Alverde. Miałam przyjemność poznać oba kosmetyki dzięki uprzejmości Drogerii Joanna.
Zanim przejdę do mojej opinii, informacje zaczerpnięte ze strony Drogerii:

BALEA profesjonalny szampon do włosów kręconych

 Szampon delikatnie oczyszczający i pielęgnujący do włosów kręconych. Wysokiej jakości formuła pielęgnuje loki, zabezpieczając je przed utratą wilgoci. Włosy stają się mocniejsze, wygładzone oraz pełne blasku, nie elektryzują się. Dla specjalnego odżywienia i wzmocnienia pozytywnych efektów można stosować razem z odżywką.
Produkt przebadany dermatologicznie, nie zawiera silikonu
Pojemność opakowania 250 ml
SKŁAD: AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · SODIUM LAUROYL GLUTAMATE · LAURETH-2 · PANTHENOL · PEG-4 DISTEARYL ETHER · POLYQUATERNIUM-47 · POLYURETHANE-14 · PARFUM · GLYCERIN · GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · DISTEARYL ETHER · AMP-ACRYLATES COPOLYMER · DICAPRYLYL ETHER · HYDROLYZED WHEAT PROTEIN · SODIUM CHLORIDE · HYDROLYZED CORN PROTEIN · HYDROLYZED SOY PROTEIN · CITRIC ACID · BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL · ALPHA-ISOMETHYL IONONE · ALCOHOL · SODIUM BENZOATE · PHENOXYETHANOL
Szampon do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

W smukłej tubce mieści się 250ml  szamponu. Aplikator typu klik chroni zawartość przed niepożądanym wylaniem. Konsystencja jest lekka, nie spływa z rąk podczas mycia włosów. Świetnie się pieni, co zyskuje na wydajności. Kosmetyk bardzo ładnie pachnie, a zapach pozostaje na włosach jeszcze przez jakiś czas. Uwielbiam szampony stworzone do kręconych włosów, dlatego wybrałam właśnie taką wersję.
 Moje włosy kiedyś były kręcone, teraz po wielu koloryzacjach stały się osłabione i dawny skręt niestety już rzadko się pojawia. Jednak już po pierwszym użyciu tego produktu byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Włosy były miękkie, rewelacyjnie się rozczesywały, a po wysuszeniu nie puszyły się, a miały delikatny skręt. W miarę upływu czasu moja fryzura powoli odzyskuje dawny blask, a szampon Balea pomaga mi utrzymać ją w dobrej kondycji. Polecam!

ALVERDE odżywka kolor i blask kwiat lipy-żurawina

 Odżywka z olejkiem z żurawiny i wyciągiem z kwiatu lipy nadaje farbowanym i przyciemnianym włosom naturalny połysk oraz lśniący i wieloaspektowy blask. Dzięki ziołowym składnikom aktywnym wzmacnia włosy od cebulek po końcówki oraz je wygładza. Wmasować w mokre włosy i pozostawić do wchłonięcia. Dokładnie spłukać. Produkt wegański, przebadany dermatologicznie, bez konserwantów, silikonów, olejów mineralnych, emulgatorów PEG, oparty na roślinnych składnikach z kontrolowanych upraw, nie zawiera silikonu
Pojemność opakowania 200 ml
SKŁAD: Aqua, Alcohol *, Caprylic/Capric Triglyceride, Betaine, Glycerin, Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Oleate, Butyrospermum Parkii Butter *, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Tilia Tomentosa Bud Extract *, Xanthan Gum, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Parfum **, Limonene **
* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils
Odżywka do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

W plastikowym opakowaniu mieści się 200ml odżywki. Jest gęsta i bardzo przyjemnie aplikuje się na włosy. Oczywiście przypadł mi do gustu zapach, który jest intensywny i bardzo świeży. Pozostaje na włosach jeszcze kilka godzin, co sprawia dodatkową przyjemność.
Odżywka ma za zadanie chronić włosy farbowane i zdaje egzamin rewelacyjnie. Po zastosowaniu jej włosy są lśniące i bardzo dobrze poddają się wszelkiemu układaniu. Nie są podatne na puszenie i elektryzowanie się, co często zdarza się mojej czuprynie ;)

Polecam serdecznie wypróbowanie obu kosmetyków. Są w rewelacyjnych cenach i jednocześnie bardzo wydajne. Serdecznie dziękuję Drogerii Joanna za możliwość poznania obu cudeniek:)

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej drogerii : http://drogeriajoanna.bazarek.pl/

Sklep na Allegro: http://allegro.pl/Shop.php/Show?order=bd&id=27599980

Fanpage: https://www.facebook.com/pages/Drogeria-Joanna/263515183686042

2 komentarze:

  1. Nie mam włosów kręconych ,farbowanych ani ciemnych więc raczej produkty nie dla mnie. Mimo to podoba mi się ,że odżywka to produkt wegański bez wszystkich tych "złych" dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe produkty :) jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty