Strony

piątek, 20 marca 2015

Testuję z Akademia Piękna Glazel: Cień prasowany perłowy razy dwa ;)

Witajcie Kochani!

Dzisiaj pokażę Wam dwa cienie, które swoimi odcieniami oraz trwałością biją wiele marek dostępnych na rynku. Miałam przyjemność przetestować je dzięki Akademii Piękna Glazel.
Informacje producenta:

Cień prasowany perłowy

Wyjątkowo trwałe, wydajne i łatwe w aplikacji. Polecane zarówno do makijażu wieczorowego, ale i na dzień, gdy  chcesz rozświetlić spojrzenie i dodać całej twarzy świeżego wyglądu. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości pigmentów pokrywają powieki perlistą poświatą i głębokim kolorem. Nie osypują się.
Cienie do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Cienie mieszczą się w plastikowych, solidnych kasetkach. Opakowania są bardzo dobrze wykonane i mimo kilku upadków nadal są całe. W mojej kosmetyczce pojawiły się i królują dwa odcienie: z z numerem "130" piękny jasny beż z mieniącymi się drobinkami oraz "X10"- złoto, które idealnie współgra praktycznie z każdym innym kolorkiem.
 Konsystencja obu cieni jest aksamitna i doskonale się je rozprowadza na powiece. Nie osypują się i z użyciem bazy czy bez niej radzą sobie niesamowicie dobrze. Przetestowałam je właśnie na oba sposoby. Zauważyłam, że baza do wykonania makijażu z użyciem tych cieni marki Glazel jest zbędna. Cienie same w sobie rewelacyjnie się utrzymują na swoim miejscu przez cały dzień. Kolory są intensywne, a perłowe wykończenie dodaje kobiecości i wspaniałego akcentu.

Ogromną zaletą ze strony marki jest cały wachlarz dostępnych kolorów. Tutaj możecie zobaczyć wszystkie dostępne: KLIK KLIK
Jestem bardzo zadowolona z możliwości ich poznania. Są trwałe, wydajne i w świetnej cenie. Polecam:)

Serdecznie dziękuję Akademii Piękna Glazel za możliwość poznania obu odcieni.
Link do sklepu internetowego: https://alejapiekna.com/sklep/
Fanpage: https://www.facebook.com/pages/Akademia-Pi%C4%99kna-Glazel/187477431445185

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty