Strony

wtorek, 3 marca 2015

Testuję dla portalu Udziewczyn : Eveline Waniliowy Krem - Serum do rąk i paznokci ARGAN GOLD EDITION

Witajcie Kochani!

W ostatnim czasie pokazywałam Wam już kilka kremów do rąk. Jednak chcę dodać od siebie kolejny, który jest wart uwagi. Jest to krem-serum do rąk i paznokci od marki Eveline Cosmetics. Pojawił się u mnie dzięki portalowi Udziewczyn.
Informacje producenta:

OLEJEK ARGANOWY BioHYALURON COMPLEX™

 Innowacyjna formuła Waniliowego kremu - serum do rąk i paznokci została oparta na BioHYALURON COMPLEX™, który głęboko nawilża, regeneruje i uelastycznia skórę sprawiając, że staje się ona aksamitnie gładka. Zapewnia doskonałą pielęgnację zarówno skóry dłoni jak i paznokci. Regularne stosowanie wzmacnia strukturę naskórka i opóźnia procesy starzenia oraz chroni przed działaniem czynników zewnętrznych. Krem-SERUM błyskawicznie się wchłania i natychmiast przynosi ulgę nawet najbardziej suchej skórze dłoni.
BioHYALURON COMPLEX™ o działaniu nawilżającym i wygładzającym, OLEJEK ARGANOWY, MASŁO SHEA, OLEJEK Z KIEŁKÓW PSZENICY, KOMPLEKS WITAMIN A+E+F, D-PANTHENOL, ALANTOINĘ, NATURALNĄ BETAINĘ.

MOJA OPINIA:

W plastikowej, smukłej tubce mieści się 50ml kremu. Sama tubka wygląda bardzo estetycznie,a wręcz luksusowo;) Czerń i złoto zawsze współgrają ze sobą wyśmienicie. Zamknięcie na "klik" jest najbezpieczniejsze przez niechcianym wylaniem produktu.
Konsystencja jest na tyle gęsta, aby rozprowadzać się bez żadnego problemu. Bardzo polubiłam jego zapach- niby waniliowy, ale z jakąś dodatkową nutką, która pozostaje na skórze przez dłuższy czas. Kosmetyk wchłania się w ekspresowym tempie, nie pozostawiając na powierzchni skóry zbędnego tłustego filmu. Kiedy moje dłonie zaczynają się kleić od jakiegokolwiek kosmetyku przeznaczonego do pielęgnacji dłoni, od razu ląduje w kosmetyczce mojej mamy lub kogoś z najbliższej rodziny. U mnie taki krem nie zdaje egzaminu, jednak w przypadku kremu-serum od Eveline zniesmaczenia nie czuję, więc tubka pozostała u mnie na stałe:)
  Skóra dłoni jest gładka i mięciutka, a przesuszone miejsca wokół kostek znikają.
Kremy stosuję dość często w ciągu dnia, ale mimo to serum Eveline jest bardzo wydajne. Polecam z ogromną chęcią:)

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416



6 komentarzy:

  1. Mi niestety nie podszedł zapach tej waniliowej serii od Eveline :) ale za to kolorystyka opakowania szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy zapach by mi odpowiadał. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na trzecim miejscu w składzie jest zapach... mimo mojej manii kremowej chyba bym się dwa razy zastanowiła zanim bym go kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju jak dawno mnie tutaj u Ciebie nie było.
    Eveline chyba jest jedną z najlepszych firm dla pielęgnacji paznokci. Chyba teraz przetestuje to serum bo nie miałam z nim jeszcze styczności.
    Super post!
    Zachęcam teraz do zaobserowania mojego nowego bloga,który dopiero staruje.
    Pozdrawiam,http://makeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty