Strony

sobota, 21 marca 2015

Testuję dla portalu Udziewczyn : BANDI Emulsja z witaminą C

Witajcie Kochani!

Dzisiaj opowiem Wam o pewnym świetnym kremie, który pomógł zarówno mnie jak i mojej mamie. Trafił w moje ręce dzięki uprzejmości portalu Udziewczyn.

Informacje producenta:

 Intensywny preparat o działaniu depigmentacyjnym i przeciwstarzeniowym. Zawarta w kremie witamina C przyspiesza produkcję kolagenu i hamuje aktywność enzymów odpowiedzialnych za jego rozpad oraz zapobiega degradacji struktur tkankowych przez wolne rodniki. Dzięki temu procesowi skóra odzyskuje prawidłowe napięcie i elastyczność a zmarszczki ulegają spłyceniu. Zastosowana w preparacie arbutyna hamuje nadmierną syntezę barwnika skóry, wpływając na rozjaśnianie przebarwień i wyrównanie kolorytu cery.
Składniki aktywne: arbutyna , brzoskwinia , lukrecja , masło shea , morwa biała , olej makadamia , tarczyca bajkalska , witamina C

MOJA OPINIA:

Jest to kolejny kosmetyk od marki Bandi, który sprawdził się w przypadku mojej skóry. Krem mieści się w smukłym opakowaniu z aplikatorem typu Airless. Jest to najbardziej higieniczna forma aplikacji.  Dodatkowo na opakowaniu oraz kartoniku znajdują się srebrne ornamenty, które sprawiają świetne wrażenie. Konsystencja jest ani zbyt lekka, ani gęsta. Jest po prostu idealna, aby gładko sunąć po skórze i szybciutko się wchłaniać. Zapach ma przyjemny, bardzo świeży i energetyzujący. Idealny na wieczorną pielęgnację:)
Emulsję powinno stosować się na noc i tak właśnie robiłam. Wiele składników aktywnych "czuć" od razu po nałożeniu. Skóra jest gładka, nawilżona i w miarę regularnego stosowania odzyskuje dawny kolory i jest ładnie rozświetlona.  Ja pozbyłam się suchej skóry, a moja mama podbierając emulsję- pozbyła się prawie w 100% przebarwień na czole i brodzie:)
Opakowanie pojemności 50 ml jest niesamowicie wydajne. Korzystając z emulsji wspólnie z mamą wystarczyła nam na miesiąc stosowania. Polecamy !:)

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

6 komentarzy:

  1. Ciekawe czy zadziałałby na przebarwienia potrądzikowe, bo zaciekawił mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz stosuję Kolagen Naturalny na buźkę więc dokładać nie chcę jej,ale zapamiętam sobie i możliwe,że kiedyś wypróbuję skoro się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Bandi i produkty z Wit. C także na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej marki miałam kiedyś tonik i był bardzo fajny. Z atomizerem nawet :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty