Strony

wtorek, 3 lutego 2015

Testuję z Decoderm- Make Up I Care Polska: Dwa cudeńka, czyli podkład w kompakcie & lakier do paznokci

Witajcie Kochani!

Chcę przedstawić Wam dwie kolejne perełki, jakie pojawiły się u mnie dzięki uprzejmości marki Decoderm- Make Up I Care Polska.

ANTIAGE COMPACT CREAM FOUNDATION SPF 15

 Podkład do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Podkład mieści się w stylowym, utrzymanym w czarnej kolorystyce kompakcie. Do dyspozycji mamy 9ml kosmetyku, który pozostanie w kosmetyczce przez długi czas.  Jego konsystencja jest rewelacyjna- kremowa, ale jednocześnie bardzo lekko się aplikuje z pomocą dołączonej gąbeczki.
  W moim posiadaniu znalazł się odcień z numerem 02. Sądziłam,że dla mojej jasnej cery będzie  ciut za ciemny, ale myliłam się. Nakładam go w mniejszej ilości, a mimo to nadal wygląda bardzo naturalnie. Nie tworzy efektu maski i jeśli nakładam go z umiarem, nie odznacza się na linii żuchwy. Po aplikacji cera wygląda bardzo ładnie. Podkład świetnie kryje i matuje skórę na cały dzień.
 Jest to pierwszy mój kompakt, który tak dobrze sprawdził się a mojej tłustej cerze. Przez cały dzień nie potrzebowałam poprawek. Zrobiłam także test z użyciem bazy. Wniosek: nawet bez jej pomocy podkład radzi sobie idealnie w wersji solo. Z bazą wygląda dokładnie tak samo. Wzbogacony o innowacyjny kompleks Antileukine ,który chroni skórę przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych i stymuluje produkcję kolagenu.
 W składzie obecny jest innowacyjny puder, który absorbuje nadmiar sebum i gwarantuje matowe wykończenie makijażu i nieskazitelność przez wiele godzin.  Jest to podkład, który oszczędza nam czas i z racji swoich niewielkich rozmiarów mieści się do każdej torebki. Możemy więc mieć go zawsze przy sobie. Moim zdaniem ten jeden kosmetyk może nam zastąpić w zupełności kilka kosmetyków- bazę, podkład i puder,a nawet korektor. I dlatego polubiłam go jeszcze bardziej za tę właśnie uniwersalność. Rewelacja!

LONG LASTING COLOUR LAQUER

 Lakier do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Ile już lakierów przetestowałam na moich paznokciach? Pięćdziesiąt, sto? A może nawet więcej. Ale dość rzadko spotykam lakier, który pokrywa płytkę już z pierwszą warstwą i nie smuży. W szklanej buteleczce znajduje się 10ml lakieru. Jego kolor oznaczony jest numerem 04. Jest to śliczna, intensywna czerwień.
 Wykończenie jego przebiło moje oczekiwania. Płytka za pierwszym razem jest idealnie pokryta lakierem. Pomaga w tym także pędzelek, który gwarantuje precyzyjną aplikację. Po pomalowaniu pierwszego paznokcia byłam pełna podziwu dla jego wykończenia. Piękny połysk płytki od razu zauważyła moja mama, która stwierdziła, że "pierwszy raz widzi tak dobrej jakości lakier!".
 Jestem zachwycona zarówno kolorem, pokryciem płytki już przy pierwszej warstwie, ale i czasem schnięcia. Lakier wysycha niesamowicie szybko. Chciałam pomóc sobie przyspieszaczem w formie olejku, ale nie musiałam ! Lakier po kilkunastu sekundach był już w 100% gotowy do powrotu do codziennych obowiązków. Pewnie spytacie co z trwałością?
 Tu także pełen pozytyw- lakier na moich paznokciach utrzymuje się przed 4-5 dni bez jakichkolwiek odpryśnięć. I mimo częstego kontaktu z wodą i innych domowych obowiązków, lakier cały czas był w nienaruszonym stanie. Lakier dodatkowo zawiera filtr UV, który chroni płytkę. Jestem totalnie zachwycona lakierem marki Decoderm. Jest rewelacyjny! Nie sądziłam, że kiedykolwiek polubię moje paznokcie w czerwieni,a tu taka niespodzianka:)

Serdecznie dziękuję marce Decoderm za zaufanie i możliwość przetestowania obu kosmetyków.
 Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki Decoderm: http://www.decodermmakeupcare.it/en/
Fanpage marki: https://www.facebook.com/pages/Decoderm-Make-Up-I-Care-Polska/499370623416437

5 komentarzy:

  1. Dla mnie podkład byłby zdecydowanie za ciemny i uzywalabym go raczej jako bronzera :)
    Co do lakieru to ja właśnie uwielbiam czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier łał, jedna warstwa i tyle dni, oj bardzo warty uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej firmie jeszcze nie słyszałam, ale zaciekawiły mnie ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podkład w tej tonacji dla mnie za ciemny,ale lakier ojj napaliłam się :)) a jak tak długo utrzymuje się na paznokciach to coś dla mnie, tylko szukam ceny i nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana pod zdjęciem jest link do lakieru, kosztuje niecałe 30 Euro. Cena może odstrasza,ale lakier boski!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty