Strony

środa, 28 stycznia 2015

Testuję z marką Decoderm - Make Up I Care Polska : All Day Volume Mascara

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam przedstawić mascarę, która swoim wyglądem i efektem wzbudziła we mnie miłość od pierwszej aplikacji. Mam na myśli mascarę All Day Volume od marki Decoderm.
 W smukłym, utrzymanym w czarnej kolorystyce opakowaniu znajduje się 12ml kosmetyku. Jest bardzo solidnie wykonane i mimo kilku upadków (kiedy synek dostał się do kosmetyczki), nie ma nawet ryski.
Przetestowałam na sobie już wiele rodzajów tuszy,które posiadały najróżniejsze szczoteczki. Ale ta  szczoteczka potrafi zdziałać prawdziwe cuda na moich rzęsach!Szczoteczka ma dwa rodzaje włosków,z jednej strony są krótsze,a obracając ją są nieco dłuższe,więc nie mamy problemu z tuszowaniem nawet najkrótszych rzęs. Konsystencja jest dla mnie idealna,ani rzadka,ani gęsta.
 Po aplikacji na rzęsy od razu wysycha,co rozwiązuje nam problem rozmycia na górnej powiece.
Jest to techniczna mascara, która gwarantuje objętość od pierwszego zastosowania. Utrzymuje się przez cały dzień w nienagannym stanie dzięki kombinacji wysoko zaawansowanej formuły i 3-sferowemu aplikatorowi high-tech. Takie połączenie zapewnia idealny kontakt z powierzchnią rzęs. Mascara rzeźbi je od nasady aż po końce, zwiększając ich objętość. Formuła jest wolna od parabenów, więc kolejny plus.
  Aplikacja jest czystą przyjemnością,a efekt niezwykle profesjonalny.
Nie mogę przestać zachwycać się tym tuszem. Jest niezawodny i nawet w deszczu, kiedy nie miałam przy sobie parasola, wytrzymał i nie wyglądałam jak panda:) Przy demakijażu nie sprawia żadnego problemu. Jeśli macie możliwość i chęć zainwestowania w doskonałej jakości mascarę to polecam całym sercem właśnie tę od marki Decoderm.
Mascara do kupienia tutaj:KLIK KLIK

A takie efekty są na moich rzęsach. Nie mogłam uchwycić lekkości i podkręcenia, ale uwierzcie, że jest kosmicznie bosko!!!
Serdecznie dziękuję marce Decoderm za zaufanie i możliwość przetestowania obu kosmetyków. Niedługo kolejna recenzja:)
 Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki Decoderm: http://www.decodermmakeupcare.it/en/
Fanpage marki: KLIK KLIK

5 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą mascarą, ma ciekawą szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ta szczoteczka, a i szału na rzęsach nie ma... Za taką cenę można znaleźć wiele lepszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję Ci,że byłabyś zachwycona tą szczoteczką:) Idealnie rozdziela rzęsy i nie skleja ich. Daje rewelacyjny efekt, który można stopniować warstwami, jeśli się chce:)

      Usuń
  3. Oj nie przepadam za takiego typu szczoteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Twój synek to psotnik :P Szczoteczka wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty