Strony

piątek, 2 stycznia 2015

Testuję z Drogerie Marysieńka: Estetica Żel pod prysznic z feromonami o zapachu poziomek

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam pokazać wspaniałości,jakie otrzymałam od Drogerie Marysieńka.
  Do testu pojawiły się u mnie trzy kosmetyki: Żel pod prysznic z feromonami o zapachu poziomek, Soraya baza koloryzująca pod makijaż oraz Sylveco Lipowy płyn micelarny.
 Dodatkowo zaskoczył mnie świąteczny prezent oraz kartka z życzeniami,za co prześlicznie dziękuję:) W pięknie zapakowanym pudełeczku znajdowały się dwa kubeczki ze wzorami kaszubskimi oraz puszka z pysznymi krówkami kaszubskimi. Pudełeczko pochodzi od marki Folkstar. Za całość bardzo dziękuję:)
W tym poście opowiem Wam o moich odczuciach po teście żelu Estetica. Zapraszam:)
Informacje od producenta:

Estetica Żel pod prysznic z feromonami o zapachu poziomek

 Żel pod prysznic z feromonami o zapachu poziomek, 200 ml Wyłącznie dla kobiet! ESTRATETRANOL - zwiększa atrakcyjność seksualną kobiet. ANDROSTENOL BETA - pogłębia intymną więź, wzmacnia seksualne wibracje. ANDROSTADIENON - feromon szczęścia i uśmiechu, wpływa na pozytywne emocje i postrzeganie świata. Szał zmysłów dla duszy i ciała. Połączenie sekretów natury z pragnieniami. Obudź pewność siebie, odkryj atrakcyjność. Twoja przygoda zaczyna się tu i teraz. Użyj i sprawdź jak odmieni się Twoje życie.
 PRZYCIĄGAJ... SUKCES I MARZENIA!

MOJA OPINIA:

Żel zamknięty jest w poręcznej,smukłej tubce z zamknięciem typu klik. Do dyspozycji mamy 200ml kosmetyku. Konsystencja jest gęsta i przez to żel jest bardzo wydajny. Wystarczy odrobina,aby zrobić ogromną ilość piany. Żel ma delikatny zapach,który pozostaje jeszcze przez chwilę na skórze. W składzie znajdziemy betainę i D-pantenol,które to odpowiadają za ochronę i nawilżenie skóry.
 Pierwszy raz spotkałam kosmetyk,który zawiera w sobie feromony. Słyszałam już wiele o perfumach,które zawierają te substancje.Takie ulepszone produkty stają się coraz bardziej popularne.  Feromony mają za zadanie "zwabić" faceta:) Tak najogólniej rzecz biorąc. Powiem szczerze,że nie spodziewałam się efektu i dość sceptycznie podeszłam przy pierwszej aplikacji. Akurat mam męża przy sobie i mam porównanie z żelem Estetica z feromonami,a innymi "zwykłymi" żelami.
 Wersja poziomkowo,feromonowa DZIAŁA. Kiedy wyszłam z łazienki,nie powiem,że mąż się na mnie rzucał,bo to byłoby kłamstwem. Ale zauważyłam inne,lepsze zachowanie mojej drugiej połówki. Ja kilka minut po wyjściu z łazienki nie czułam już zapachu żelu na skórze,natomiast mąż pytał,co tak ładnie pachnie. Nie spodziewałam się,że ten kosmetyk zadziała,ale jednak potwierdzam jego działanie. Stwarza jakby pozytywna aurę między mną,a moim mężem.
 Ja także czuję się troszkę lepiej,kiedy go używam. Mniej myślę o problemach, wyciszam się i staram widzieć we wszystkim coś pozytywnego:) Polecam wypróbować żel na sobie i sprawdzić jego działanie.

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z produktów, które miałam przyjemność testować dzięki Drogeriom Marysieńka. Serdecznie dziękuję za zaufanie:) Niedługo kolejna recenzja:)

Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych, których adresy znajdują się poniżej:
Skierniewice ul. Buczka 6
Skierniewice ul. Norwida 6
Skierniewice ul. Rynek 18
Skierniewice ul. Mszczonowska 30/32
Brzeziny ul. Mickiewicza 17
Piotrków Trybunalski ul. Słowackiego 142
Łódź ul. Wyszyńskiego 107
Zgierz ul. Gałczyńskiego 34
Warszawa ul. Magiczna 6/9
Warszawa ul. Obrzeżna 1

Oraz fanpage drogerii: https://www.facebook.com/DrogerieMarysienka


8 komentarzy:

  1. zaciekawiłaś mnie tym żelem wiele czytałam o tym składniku

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam,że się sprawdzi,ale jednak,więc polecam:)

      Usuń
  3. Pierwszy raz o nim słyszę i przyznam, że jest bardzo kuszący :D Podobał mi się Twój "eksperyment" przeprowadzony na mężu :D Szkoda, że nie mam stacjonarnego sklepu w Rzeszowie, ale może kiedyś się pojawi!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eksperyment musiał być:D Chciałam rzetelnie go przetestować,aby móc udowodnić jego działanie:)

      Usuń
  4. o kurcze też taki chcę :) tym bardziej skoro działa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty