Strony

sobota, 3 stycznia 2015

Prezentujemy wydawnictwo LIWONA: O rybaku i złotej rybce oraz Brzydkie Kaczątko

Witajcie Kochani!

Jakie były Wasze ulubione bajki z dzieciństwa? Ja miałam wiele ulubionych baśni,które najpierw czytali mi rodzice,a potem,kiedy umiałam już dobrze czytać, pochłaniałam je bez końca.
 Dwie z nich otrzymał także mój synek. Mam na myśli bajkę "O rybaku i złotej rybce" ( do kupienia tutaj: KLIK ) oraz "Brzydkie Kaczątko" ( tutaj: KLIK ) od Wydawnictwa Liwona.
Obie książeczki oprócz wersji czytanej posiadają wspaniały dodatek,jakim jest słuchowisko na płycie CD. Jest to rewelacyjne połączenie, ponieważ oprócz wersji papierowej możemy zaserwować maluchowi bajkę w formie komputerowej. Dla mnie bomba!:)
Kolejnym plusem jest twarda okładka. Dla mniejszych dzieci jest to najwygodniejsza forma. Całość oprócz klejenia zawiera także szycie,więc jest bardzo solidnie wykonana.
 Strony są pięknie ilustrowane i pomagają dziecku rozbudzić wyobraźnię. Fabiś uwielbia oglądać obrazki we wszystkich książkach,które razem czytamy. Znalazłam jeszcze jeden ogromny i niespotykany w pozycjach dla dzieci plus.
 A mianowicie- na początku książki znajdziemy spis osób,które są bohaterami. Książkę możemy czytać jak zwykle,ale także z podziałem na role- dialogi są czytelne dla każdego. Każdy bohater ma przypisany obrazek,który pomaga rozróżnić poszczególne osoby grające.
Pierwszy raz spotkałam się z tak rewelacyjnym rozwiązaniem w dziecięcych książkach. Kiedy synek troszkę podrośnie i będzie już umiał czytać,można przygotować teatrzyk i podział ról przyda się wtedy idealnie. Książki napisane są prostym językiem oraz dużą czcionką. Pomocne są wg mnie do nauki czytania. Literki są odpowiedniej wielkości,aby pomogły w tej trudnej umiejętności.
Obie książeczki pewnie znacie, są to bardzo popularne pozycje,pięknie napisane i zawierające morał. Każdy maluch z chęcią je pozna:)
Serdecznie dziękujemy Wydawnictwu Liwona za zaufanie i możliwość poznania tych wspaniałych książeczek.

Zapraszamy do odwiedzenia:
Strona internetowa Wydawnictwa Liwona : http://www.liwona.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/liwona

3 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty