Strony

środa, 7 stycznia 2015

Prezentujemy firmę Ekstrakoszyk.pl: Spodnie dresowe dla mojego trzylatka

Witajcie Kochani!

Kolejny post z modą dziecięcą się kłania i prosi o przeczytanie :)
Chcemy wraz z Fabisiem przedstawić Wam firmę,która oferuje odzież dziecięcą w bardzo atrakcyjnych cenach i dobrą gatunkowo.Jest to firma Ekstrakoszyk.pl.
 Do zaprezentowania Fabiś dostał dwie pary spodni dresowych. Jedne z nich są zielone neonowe z gumką w pasie i ściągaczami na nogawkach. Na przedniej stronie mają ozdobne kieszonki i emblemat,który dodaje sportowego wyglądu.
 Mój trzylatek nie należy do tych pulchniejszych dzieci,wręcz przeciwnie. Mimo prób jest dość chudziutki i musi mieć odpowiednio dopasowane spodnie. Te jednak są rewelacyjne, dzięki gumce nie spadają mu z brzuszka i trzymają się na swoim miejscu. Zarówno mnie jak i Fabisiowi spodobały się bardzo żywe kolorki spodenek.
  Materiały,z jakich się składają to : 65 % bawełna i 35 % polyester. Są milutkie w dotyku i nie krępują ruchów. Synek z ochotą je zakłada i mówi "Mama jestem modny!" :) Mimo wielu prań kolory nie blakną oraz nie powstają zmechacenia.
Drugie spodenki są troszkę innego fasonu,ale także godne polecenia. Kolorystyka utrzymana jest w szarościach, na boku posiada granatowy pas. Na wysokości brzuszka także jest gumka,więc spokojnie te szczuplejsze maluchy mogą się w nie zaopatrzyć.
 Ta wersja dresów jest gładka i błyszcząca. Skład materiału jest identyczny jak wyżej,ale wykończenie jest śliskie. Z przodu posiadają dwie kieszonki i jedną z tyłu.
 Na przedniej stronie kieszonki dodatkowo wytłoczona jest aplikacja z autem. Spodenki także są bardzo wygodne, niestety na częstsze noszenie musimy poczekać, ponieważ są nieco dłuższe.
Podsumowując, oboje z synkiem jesteśmy bardzo zadowoleni z obu par spodenek. Nie sądziłam, że za tak przystępną cenę można dostać dobre jakościowo ciuszki dla dzieci. Polecam serdecznie firmę Ekstrakoszyk!

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej firmy: http://www.ekstrakoszyk.pl/
Fanpage : https://www.facebook.com/ekstrakoszyk

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty