Strony

środa, 14 stycznia 2015

Prezentujemy firmę Dziecięca Kraina- Marzenie: Apaszka z minky

Witajcie Kochani!

Z racji tego,że zamiast ogromnej ilości śniegu mamy bliżej nieokreśloną porę roku, wraz z Fabisiem chcemy pokazać Wam, jaką śliczną apaszkę dostaliśmy od firmy Dziecięca Kraina-Marzenie.(logo wykonałam sama:)
Oboje z synkiem lubimy żywe, barwne dodatki. Apaszka jest wykonana z pluszu minky,a od spodu z materiału bawełnianego. Zarówno strona zewnętrzna jak i wewnętrzna zrobione są bardzo solidnie. Wszystkie szwy i zapięcie na rzep są wytrzymałe. Jest dodatkowo dwustronna, więc maluch może nosić ją minky do góry lub wzorkiem biało-szarym w zygzaki.
Fabiś lubi takie milutkie materiały,a minky jest bardzo, ale to bardzo milusim materiałem. Dodatkowo minky mam wytłoczone kółeczka, które dodają całości jeszcze więcej uroku.
Apaszka jest bardzo wygodna. Nie krępuje ruchów,a rzep można regulować i dopasować do obwodu szyjki naszej pociechy.
 Jeszcze raz muszę wspomnieć o solidności i ogromnej uwadze w szyciu apaszki. Szwy nie prują się, nie widać żadnych niepotrzebnych nitek. Wszystko elegancko się trzyma:)
Jak widać mój smerfik zadowolony:)
Mimo kilkukrotnego prania w pralce nic się z materiałami nie stało. Nawet prasowanie wewnętrznej strony z wzorkiem jej nie straszne.
Podsumowując, jesteśmy z synkiem bardzo zadowoleni z tej pięknie zielonej apaszki. Jej rewelacyjne wykonanie i świetny styl powodują,że polecamy każdemu :)

Zapraszamy do odwiedzenia fanpage Dziecięca Kraina- Marzenie: KLIK

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty