Strony

niedziela, 14 grudnia 2014

Testuję z Ecobelle: Cień mineralny Ecolore & Podkład Lavera

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam przedstawić kosmetyki,które należą do tych coraz bardziej popularnych,a więc mineralnych. Miałam przyjemność je testować dzięki Drogerii Naturalnej Ecobelle.

Zanim jednak przejdę do opisu kosmetyków,które otrzymałam, chcę przybliżyć Wam kilka informacji o drogerii. Tak pisze o niej Pani   Dorota Fistek-Korbut:
" Idea powstania drogerii naturalnej Ecobelle ewoluowała wraz z moją fascynacją kosmetykami naturalnymi oraz świadomością dotyczącą produktów, które codziennie mają styczność z naszym ciałem. Ta świadomość rosła z czasem i wraz z nowymi życiowymi doświadczeniami na polu prywatnym i zawodowym.  Moje ‘tak’ dla szeroko pojętego aktywnego, zdrowego, ekologicznego podejścia do życia dotyczy już teraz większości jego aspektów. Staram się, tam gdzie to możliwe i w ramach zdrowego rozsądku, ograniczać styczność ze zbędną, syntetyczną chemią pod warunkiem, że takie działanie nie utrudnia mi codziennego, pełnego wielu aktywności i braku czasu życia.

Pierwotny pomysł zakładał, że będzie to miejsce jedynie z naturalnymi produktami do makijażu, ale żeby pięknie wyglądać ważna jest najpierw odpowiednia pielęgnacja twarzy, a skoro pielęgnacja twarzy to nie można pominąć i ciała. Idąc tą drogą powstał pomysł stworzenia naturalnej drogerii w której można będzie znaleźć kompleksową ofertę naturalnej pielęgnacji, makijażu, akcesoriów, suplementacji oraz ekologicznych środków czystości. Sprzedajemy jedynie, starannie wyselekcjonowane produkty, do których zespół ekspertów oraz ja sama jesteśmy przekonani. Asortyment obejmuje różne półki cenowe, dlatego każdy powinien znaleźć odpowiednie produkty dla siebie."

A teraz informacje o cieniu i podkładzie,a następnie moja opinia o nich:

Cień mineralny Ecolore - odcień 07 Frosted Lily 

 Cienie mineralne Ecolore podbiją Twoje serce. Znakomicie przylegają do skóry. Są bardzo wydajne w użyciu. Ich bogata gama i nasycone kolory dają szerokie możliwości w kreowaniu makijaży od tych na co dzień do tych bardzo wyszukanych. Cienie Ecolore są wielozadaniowe i mogą być używane na sucho jak i na mokro, w zależności od pożądanej intensywności makijażu. Prosty skład oznacza, że są doskonałe nawet dla wrażliwych oczu. Ze względu na kolory i napigmentowanie podzieliliśmy je na cienie do oczu, cienie do kresek oraz cienie do brwi. Jednak wszystkie mogą być używane jako cienie do oczu i eyelinery.
Cień do kupienia tutaj: http://ecobelle.pl/cien-mineralny-rozne-kolory-17g-p1856.html

MOJA OPINIA:

Cień znajduje się w wygodnym w użyciu słoiczku. Do naszej dyspozycji mamy 1,7 g kosmetyku. Najbardziej podoba mi się prosty i krótki skład cienia-Mica, Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77266.
 Spokojnie używać go mogą osoby o wrażliwej skórze.Aplikacja jest bardzo prosta- wystarczy odrobinkę kosmetyku wysypać na wewnętrzną stronę wieczka,delikatnie nabrać cień na pędzelek,strzepać nadmiar i nakładać. I możemy tworzyć piękne,zarówno dzienne,jak i wieczorowe makijaże.
 Ten cień jest bardzo dobrze napigmentowany, spotkałam się pierwszy raz z cieniem mineralnym tak trwałym. Czy z bazą,czy bez niej utrzymuje się na swoim miejscu przez cały dzień. Kosmetyk ten może być stosowany na mokro lub na sucho,a także w dwojaki sposób- jako cień lub liner.
 Mogę więc stwierdzić,że jest to produkt uniwersalny,co bardzo lubię. Z czystym sumieniem polecam!

Lavera Płynny podkład do makijażu- odcień 01 Porcelain

  Płynny make-up z ekologicznymi liposomami kwiatowymi stworzony specjalnie aby sprawić, że nasza skóra jest gładka i delikatna. Pozostawia skórę zdrową i odżywioną. Korzystnie działające na nią ekologiczne oleje, takie jak olej arganowy i ekologiczne masło kwiatowe zawierają niezbędne kwasy tłuszczowe i w ten sposób chronią skórę, pozostawiając ją nawilżoną. Podkład wzbogacony jest o witaminy A, C i E co działa daje efekt maksymalnego odżywienia skóry.
Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry. Dermatologicznie i oftalmologicznie przetestowany, odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.
Skład: wodno-alkoholowy wyciąg z korzenia lukrecji (Bio-Alkohol)*, oliwa z oliwek*, czynnik biologiczny z oleju kokosowego, olej z octu*, olej z jojoby*, alkohol tłuszczowy, krzem mineralny, gliceryna roślinna, estry glicerynowe kwasów tłuszczowych, faktor nawilżający na bazie cukru, bio-masło kwiatowe, lecytyna, ksantan, celuloza, olej kokosowy, algi, olej agranowy*, olej z lnicznika, olej z rokitnika zwyczajnego*, sterole roślinne, witamina E, ekstrakt z Cova Btrox, bio-liposomy kwiatowe, olej słonecznikowy,witamina C, mieszanka olejów eterycznych, [+/- tlenek tytanu, tlenek żelaza] * składniki pochodzące z upraw ekologicznych
Podkład do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Podkład kryje się w smukłej buteleczce z aplikatorem typu Airless. Do naszego użytku mamy 30ml produktu. Mój odcień jest najjaśniejszy 01 Porcelain.
 Niezwykle interesująca jest konsystencja podkładu- niby gęsta,a przy aplikacji rozprowadza się rewelacyjnie. Zachwycił mnie także jego zapach- delikatny, nie potrafię do dokładnie określić. Wyczuwalny jest najprawdopodobniej olej arganowy,który jest w składzie. Bardzo ładnie maskuje wszelkie niedoskonałości,w zależności od typu skóry może być stosowany przez każdą z nas-od skóry wrażliwej,po mieszaną,jak w przypadku mojej cery.
  U mnie sprawdził się bardzo dobrze. Nie tworzy efektu maski, nie ciemnieje i matuje na wiele godzin,co w przypadku cery mieszanej i tłustej jest niezwykle ważne. Skóra nawet po 8 godzinach nie błyszczała się,więc dla mnie jest to bardzo dobry wynik. Oprócz świetnego efektu,podkład dba także o nawilżenie,odżywienie  i wygładzenie naszej skóry,co dla wielbicielek kosmetyków naturalnych jest ważne.
Podsumowując, oba kosmetyki są bardzo dobrej jakości i polecam je całym sercem!:)
Serdecznie dziękuję drogerii Ecobelle za zaufanie i możliwość poznania kolejnych naturalnych perełek.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej drogerii: http://ecobelle.pl/
Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/ecobelle

5 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty