Strony

czwartek, 4 grudnia 2014

Testuję z Argan Group: Krem na noc Olej arganowy z kwasem hialuronowym

Witajcie Kochani!

Jest to już ostatnia moja recenzja kosmetyku od marki Argan Group.
  Z każdego produktu byłam bardzo zadowolona,a krem,który opiszę za chwilkę przetestowała moja mama (ze względu na działanie przeciwzmarszczkowe).
Informacje od producenta:

Krem Arganowy z Kwasem Hialuronowym

   "OLEJ ARGANOWY Z KWASEM HIALURONOWYM" to wyjątkowy "KREM NA NOC". Jego bazą jest certyfikowany 100% olej  arganowy znany jako "eliksir młodości". Cenne składniki takie jak kwas hialuronowy, olej różany oraz hydrolat z oczaru wirginijskiego wyznaczają mu specjalne zadanie jakim jest pielęgnacja oraz regeneracja cery dojrzałej i zniszczonej. Kwas hialuronowy zwiększa migrację substancji pokarmowych z płynu troficznego międzykomórkowego do wnętrza komórek w tkankach, dzięki temu "KREM NA NOC"dogłębnie odżywia, nawilża i ujędrnia skórę poprawiając jej kondycję.  "OLEJ ARGANOWY Z KWASEM HIALURONOWYM" maksymalnie regeneruje i wygładza zmarszczki. Przeznaczony jest dla każdej cery do stosowania na noc, na skórę twarzy, szyi i dekoltu."
INGREDIENTS: Argania Sipnosa Kernel Oil, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Butyrospermum Parkii (Shea butter) Fruit, Cocos Nucifera, Cera Alba, Glycerin, Rose Hip Oil, Hyaluronic Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.
Krem do kupienia tutaj: KLIK

OPINIA MOJEJ MAMY:

Jest to kolejny produkt od marki Argan Group,który pokochała skóra tym razem mojej mamy. Krem kryje się w szykownej białej buteleczce,a złote napisy sugerują mi,że w składzie znajduje się "płynne złoto Maroka",czyli olej arganowy.
  A jest jego bardzo dużo,bo aż 50%. Aplikator jest w formie Airless,pompka nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość kosmetyku. Mojej mamie spodobała się konsystencja kosmetyku- jest czymś bardzo podobnym do serum, po aplikacji na skórę pozostawia delikatny filtr,który z czasem znika. Do rana więc nie pozostaje nic na powierzchni skóry.Ogromna zawartość oleju arganowego nie powoduje,że krem jest tłusty,wręcz przeciwnie, jest lekki i przyjemny dla skóry.
 Zapach jest bardzo subtelny, prawie niewyczuwalny. Już po kilku aplikacjach skóra na  twarzy mojej mamy stała się delikatniejsza, gładsza i nawilżona.Dodatkowo mama zauważyła działanie regenerujące skórę dojrzałą (bardziej wymagającą). Nie do końca zauważyłyśmy wpływu na zmarszczki na czole,ale okolice oczu i zmarszczki mimiczne są troszkę mniej zauważalne.
  Muszę jeszcze wspomnieć o wydajności, która w przypadku tego  kremu budzi  podziw mojej mamy.  Stosuje go codziennie do wieczornej pielęgnacji,a opakowanie o pojemności 30ml nadal towarzyszy jej skórze. Całym sercem polecam dla dojrzałej cery, która wymaga bardziej radykalnej pielęgnacji.

Serdecznie dziękuję marce Argan Group za możliwość wypróbowania kremu przez moją mamę.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki:  http://www.argangroup.pl/sklep/start
oraz fanpage: https://www.facebook.com/ArganGroupPL

2 komentarze:

  1. Widać że bardzo fajny produkt !

    Zapraszam do mnie na gwiazdkową akcję blogerską :)
    http://testacja.blogspot.com/2014/11/ho-ho-ho-gwiazdka-blogerska-z-testacja.html
    PS> oczywiście obserwuję:)
    testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kremy w takich pojemnikach z pompką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty