Strony

niedziela, 9 listopada 2014

Testuję z Drogerie Natura: My Secret Keratin Therapy & Sensique Art Nails

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę przedstawić Wam kolejną odsłonę nowości dostępnych wyłącznie w Drogeriach Natura.
 Będzie to odżywka do paznokci od My Secret oraz dwa lakiery Sensique ART NAILS z najnowszej kolekcji jesień/zima 2014. Zapraszam:)

My Secret Nail Care Keratin Therapy

Preparat idealny dla słabych paznokci, dostarcza im składniki niezbędne do wzrostu. Witaminy zwiększając elastyczność, chronią przed łamliwością. Keratyna i kompleks minerałów zapobiegają rozdwajaniu paznokci.

MOJA OPINIA:

W buteleczce identycznej jak pozostałe lakiery My Secret mieści się bardzo dobrej jakości odżywka. Do wykorzystania mamy aż 10ml kosmetyku,więc uwzględniając ogromną jej wydajność, wystarczy na ogrom czasu. Odżywka należy do tych bardziej transparentnych,więc doskonale nadaje się do użycia w wersji solo,ale również jako baza pod kolor.
  Po aplikacji na płytkę wysycha w ekspresowym tempie,więc nie musimy tracić czasu aż kosmetyk całkowicie wyschnie. Aplikacja jest bardzo prosta. Odżywka nie robi żadnych smug na płytce i bardzo dobrze się na niej rozkłada,więc nawet w biegu mamy pewność,że nasze paznokcie będą ładnie wyglądać.
 Odkąd ją stosuję,moje paznokcie są mocniejsze,mniej się łamią,a ich ogólny stan jest o wiele lepszy niż dotychczas. Polecam!

SENSIQUE ART NAILS kolekcja jesień/zima 2014

(zdjęcie pochodzi ze strony Sensique)
Lakiery do paznokci,dzięki którym wyczarujesz manicure z wykończeniem Crushed Metal lub Sugar Frost. Pojemność 7 ml.

Dostępne kolory:

Crushed Metal
187 Gold Star
188 Silver Star

Sugar Frost
189 Starry Night
190 Blue Gem
191 Red rose with golden sparks
192 Violet Crushed Ice
193 Pink Frost
194 Remarkable Beige

MOJA OPINIA:

 Dziś pokażę Wam mój pierwszy manicure wykonany kolorami 189 Starry Night (czarny) oraz 191 Red rose with golden sparks  ( czerwony ze złotym połyskiem). Cała kolekcja jest niesamowicie skomponowana. Można tworzyć z nich najróżniejsze kombinacje. Ich wykończenie jest typowo piaskowe. Ogromna ilość brokatu zawartego w lakierach sprawia,że na paznokciach tworzą właśnie zimowy nastrój. Pomimo brokatu na płytce suną bardzo gładko i wysychają również bardzo szybko.
 Chciałam dobrać lakiery w ładne pary,a czerń i czerwień zawsze wyglądają rewelacyjnie w duecie. Kolor 191,czyli czerwona róża ze złotymi iskrami (dosłowne tłumaczenie nazwy) niesamowicie wygląda na płytce. Iskierki w świetle nie są jedynie złote, czasem wydają się połyskiwać w stronę delikatnego fioletu. Kolor 189- rozgwieżdżone niego,to czarny odcień z ogromem różnokolorowych drobin.
 Muszę zwrócić uwagę na bardzo duże krycie lakierów. Już jedna warstwa (na zdjęciach jest właśnie jedna) wystarcza,aby pokryć płytkę. Zmywanie piaskowych lakierów zazwyczaj sprawia nieco kłopotów,ale z kolekcją zimową od Sensique nie miałam najmniejszego problemu.
Podsumowując, jestem zachwycona zarówno odżywką od My Secret, jak i piaskowymi lakierami od Sensique. Przedstawione przeze mnie kosmetyki dostępne są wyłącznie w Drogeriach Natura. Są w atrakcyjnych cenach,więc tym bardziej zachęcam do zakupu i wypróbowania na własnych paznokciach:)

Dziękuję serdecznie drogerii Natura za zaufanie i możliwość współpracy.
Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych oraz :
Strona internetowa drogerii: http://www.drogerienatura.pl/
Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/drogerienaturapl

6 komentarzy:

  1. Ale świetne lakiery, szczególnie ten czarny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki maja.To prawda czerń i czerwień zawsze ładnie współgrają:-)
    Odzywki jestem ciekawa tylko do Natury mam daleko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że się sprawdzają :) Ja bardzo polubiłam piaski :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta czerwień ze złotem :) chyba sie zaopatrzę w te lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii inną odżywkę i jestem bardzo zadowolona z niej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie sprobowalam ale sprobuje ciekawe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty