Strony

czwartek, 30 października 2014

Testuję z Drogerie Natura: Nowości od KOBO oraz My Secret,czyli kolejne cudeńka:)

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejną porcję nowości dostępnych wyłącznie w Drogeriach Natura.
Opowiem Wam o moich wrażeniach z testowania paletki My Secret oraz trzech pudrów od KOBO. Zapraszam:)
Informacje od producentów(pochodzą ze stron producentów):

My Secret paletka Natural Beauty Eye Shadow 

 MOJA OPINIA:

Paletka mieści w sobie cztery matowe cienie oraz dwustronną pacynkę. Wszystkie kolorki mają dobrą pigmentację i ładnie utrzymują się na powiece zarówno z pomocą bazy,jak i bez jej użycia.
 Przy użyciu tej nudziakowej paletki możemy stworzyć makijaż dzienny,ale także i ten z "pazurem",czyli wyjściowy,wieczorowy. Makijaż wykonany tymi cieniami wytrzymuje spokojnie przez 8-10 godzin. Jak dla mnie jest to genialny wynik:)

KOBO PROFESSIONAL HIGHLIGHTER POWDER

MOJA OPINIA:

Trafiły do mnie oba rewelacyjne odcienie pudru rozświetlającego-jaśniejszy (309 Golden Light) oraz ciemniejszy (310 Moonlight). Zamknięte są w solidnym opakowaniu. Jaśniejsza wersja jest opalizująca na złoty odcień,jest ciepła i będzie pasować każdej jaśniejszej karnacji.
 Jest to zdecydowanie mój faworyt. Odcień Moonlight jest nieco chłodniejszy, opalizuje na srebrno,będzie idealny dla nieco ciemniejszych karnacji oraz na wielkie wyjścia.Nie mogę zachwycić się ogromną pigmentacją obu wersji. Niewielka ilość wystarczy,aby uzyskać naturalne i jednocześnie optymalne wykończenie. I właśnie ta cecha sprawia,że pudry są niesamowicie wydajne.
 Aplikacja ich jest czystą przyjemnością,a na swoim miejscu utrzymują się spokojnie przez cały dzień,bez dodatkowych poprawek. Twarz jest rozświetlona i pełna blasku. Olej marula zawarty w składzie dodatkowo odżywia skórę.Jestem zachwycona pudrami:) Są rewelacyjne!!!

I ostatni kosmetyk od marki KOBO:

KOBO PROFESSIONAL MATT BRONZING & CONTOURING POWDER

 MOJA OPINIA:

I znów mamy do czynienia z rewelacyjnym pudrem do konturowania. Odcień jest nieco chłodny,ale tym bardziej jestem zadowolona z efektu,jaki uzyskuję z jego pomocą.
 Pigmentacja jest niezła, mamy możliwość stopniowania końcowego efektu,co niewątpliwie jest zaletą. Aplikacja jest prosta i nieskomplikowana,osobiście preferuję pędzel do tego typu kosmetyków.
 Bardzo polubiłam ten bronzer za bardzo naturalny i stopniowy efekt na skórze. Polecam:)

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z nowości od marek My Secret oraz KOBO PROFESSIONAL:)

Dziękuję serdecznie drogerii Natura za zaufanie i możliwość współpracy.

Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych oraz :
Strona internetowa drogerii: http://www.drogerienatura.pl/
Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/drogerienaturapl

3 komentarze:

  1. Jakie śliczne cienie :-) Pudry też fajnie się prezentują, ale cienie, no zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam cienie, ale wg mnie one sie nadają idealnie do dziennego smokey, do "pazura" brakuje mi w paletce albo błysku, albo naprawdę ciemnego brązu:) ale cieszę się, że u Ciebie tak się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie w bardzo fajnych kolorkach :) Też takie lubię. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty