Strony

poniedziałek, 6 października 2014

Testuję z Drogerie Marysieńka: Mix do pielęgnacji twarzy,włosów i dłoni

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować kosmetyki,które otrzymałam od rewelacyjnej firmy,a mianowicie Drogerie Marysieńka.

Drogerie Marysieńka działają na rynku od ponad roku.A tak mówi o sobie drogeria:

„Nasze drogerie znajdują się na terenie województwa łódzkiego, oraz w Warszawie.
Naszą misją jest promowanie Polski i polskich producentów. W naszych drogeriach stawiamy na najlepsze polskie marki, jak również producentów kosmetyków naturalnych.
Nasze motto (jest „ukryte” w logo firmy) brzmi: „kocha, lubi, szanuję...”
Co znaczy dla nas, że:
Kochamy Polskę
Lubimy Piękno
I szanujemy Ludzi.”


Do testu otrzymałam :
- Arganowy szampon do włosów Eveline 8w1
-Arganową odzywkę do włosów Eveline 8w1
- Serum w ampułkach firmy Ava z kwasem hialuronowym i witaminą PP
- Maskę liftingującą w postaci kompresu firmy Estetica
- i tubkę oliwkowego kremu do rąk marki Cosmatrade.

Na początek informacje o każdym z produktów,a potem moja opinia:) Zapraszam!

Eveline Arganowy szampon 8w1 LIQUID SILK


KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE 8w1:1. Regeneracja struktury włosa.
2. Dogłębne odżywienie i elastyczność.
3. Nawilżenie i wygładzenie.
4. Łatwa stylizacja.
5. Połysk od nasady aż po same końce.
6. Maksymalna objętość.
7. Wydłużona trwałość fryzury.
8. Ochrona koloru i pasemek.

Szampon ART STYLIST PROFESSIONAL 8w1 delikatnie oczyszcza włosy nadając im lekkość oraz wyjątkowy blask. Trójaktywne działanie szamponu zapewnia natychmiastową, kompleksową regenerację struktury włosa, dzięki zbilansowanej ilości mikrocząsteczek keratyny przenikającej w głąb włosów w miejscach, które wymagają dodatkowego wzmocnienia. Płynny jedwab działa nawilżająco i uelastycznia włókna włosa, dodając im sprężystości. Olejek arganowy zamyka łuski włosowe, wygładzając powierzchnie włosów i nadając im wyjątkowy blask. Specjalnie opracowany system VOLUMATIX 4D™ wzbogacony minerałami o ultralekkiej konsystencji nadaje włosom maksymalną objętość.

MOJA OPINIA:

Z racji tego,że uwielbiam wszelkiego rodzaju oleje,tym bardziej ucieszyłam się,że będę mogła wypróbować kolejne dwa produkty z jego udziałem.
Kosmetyk mieści się w plastikowej, stylowej buteleczce oraz dodatkowo w kartoniku. Zarówno na nim jak i na opakowaniu znajdziemy najpotrzebniejsze informacje o składzie i działaniu.

Szampon ma dość gęstą konsystencję,ale jest wydajny, ponieważ niewielka ilość wystarczy do wytworzenia odpowiedniej ilości piany. Przy aplikacji pojawia się na włosach delikatny ,bardzo ładny zapach,który jednak szybko się ulatnia. Z działania jestem zadowolona. Szampon nawilżył mi zwłaszcza przesuszoną skórę głowy. Po jego stosowaniu moje włosy są miękkie, ładnie się układają i rozczesują. Jest to bardzo dobry kosmetyk do oczyszczenia zarówno skóry,jak i całej długości włosów.

Arganowa odżywka 8w1 LIQUID SILK

Trójaktywne działanie odżywki zapewnia natychmiastową, kompleksową regenerację struktury włosa, dzięki zbilansowanej ilości mikrocząsteczek keratyny przenikającej w głąb włosów w miejscach, które wymagają dodatkowego wzmocnienia. Płynny jedwab działa nawilżająco i uelastycznia włókna włosa, dodając im sprężystości. Olejek arganowy zamyka łuski włosowe, wygładzając powierzchnie włosów i nadając im wyjątkowego blasku. Specjalnie opracowany system VOLUMATIX 4D™ wzbogacony minerałami o ultralekkiej konsystencji nadaje włosom maksymalną objętość.

MOJA OPINIA:

Odżywki wszelkiego rodzaju towarzyszą mi podczas prawie każdej kąpieli. Odżywka znajduje się w wygodnej tubce,dzięki której aplikacja kosmetyku jest bardzo łatwa. Konsystencja jej jest bardzo lekka, po nałożeniu na włosy nie czuć nawet,że jest obecna. Tak jak w przypadku szamponu z tej samej serii, odżywka dodaje nam ładnego zapachu.

 Jeśli odżywka zawiera olej,tak jak w przypadku tej olej arganowy,dodatkowo do niej lubię dodać kilka kropel 100% olejku arganowego. Wtedy włosy są bardziej odżywione,a sama odżywka daje nam lepszy efekt.
Odżywka jest wydajna, mimo częstego stosowania mam nadal prawie połowę tubki. Odżywka nadaje włosom blask i regeneruje je. Wg mnie jest bardzo dobra dla posiadaczy włosów suchych i zniszczonych. Na pewno zdziała wiele dobrego:)

AVA Home Spa Serum z kwasem hialuronowym i witaminą PP 5 ampułek po 3ml

Efekty stosowania Serum z kwasem hialuronowym i witaminą PP:
- stymulowanie syntezy kwasu hialuronowego i kolagenu w skórze
- intensywne i głębokie nawilżenie skóry,
- zapobieganie transepidermalnej utracie wody
- uszczelnienie naczynek krwionośnych i zapobieganie ich pękaniu
- wygładzenie skóry
- wzrost elastyczności i jędrności
- poprawa struktury i kolorytu skóry.
Składniki aktywne:
- kwas hialuronowy
- witamina PP
- kolagen
- ekstrakt z alg (Enteromorpha Compressa)
Wskazania:
- domowa pielęgnacja każdego rodzaju skóry, zwłaszcza przesuszonej, zmęczonej i z widocznymi zmarszczkami,
- serum polecane także skórze z problemami naczyniowymi (pajączki).

MOJA OPINIA:

Jest to pierwszy tego typu kosmetyk,który stosowałam na swojej cerze. W kartonowym opakowaniu znajduje się pięć pojedynczych ampułek, po 3ml każda. Konsystencja produktu jest gęsta,przez co aplikacja nie stwarza najmniejszego problemu.
Na opakowaniu zamieszczona jest dokładna instrukcja stosowania ampułek.

 Ja stosowałam je troszkę inaczej. Po demakijażu płynem micelarnym i wykonaniu peelingu czy też maseczki wnętrze ampułki nakładałam na powierzchnię twarzy i szyi. Po wykonaniu masażu okrężnymi ruchami nakładałam delikatny krem nawilżający lub po prostu pozostawiałam kosmetyk do wchłonięcia.
Kuracja ampułkami sprawiła,że skóra na mojej twarzy i szyi stała się odmieniona.

Pełna blasku, nawilżona i jędrna. Dodatkowo poprawił się ogólny kontur twarzy. Polecam tą kurację zwłaszcza dla kobiet, które chcą dobrze nawilżyć skórę ,złagodzić wygląd  zmarszczek oraz zniwelować zmiany naczynkowe.

Dermo Pharma maska kompres 4D intensywny lifting i modelowanie

Wskazania i działanie
Rewolucyjna maska kompres 4D, nasączona aktywnymi składnikami, idealnie dopasowuje się do kształtu twarzy, równomiernie rozprowadza skoncentrowaną formułę oraz skutecznie działa w kierunku wnętrza skóry. Profesjonalny zabieg na twarz do samodzielnego wykonania w domu.
Produkt przebadany dermatologicznie. MASKA KOMPRES 4D intensywny lifting i modelowanie, aktywna ochrona DNA. Problem skóry: opadający owal i kontur twarzy, wyraźnie zarysowane i utrwalone zmarszczki, skóra wiotka i odwodniona
Stosowanie
Oczyść i osusz skórę twarzy.
Wyjmij maskę z opakowania i delikatnie rozwiń.
Nałóż maskę na twarz i pozostaw ją na około 15-20 minut.
Po zdjęciu kompresu nadmiar maseczki można pozostawić do wchłonięcia.
Częstotliwość zabiegu: 2 - 3 razy w tygodniu.
  • MOJA OPINIA:
    Stosowałam już wiele maseczek w formie kompresu,ale to jest pierwsza, której efekt zauważyłam natychmiast po jej zdjęciu. Maskę otrzymujemy jako tkaninę z wyciętymi otworami oraz dodatkowymi nacięciami,aby dokładnie nałożyć ją na skórę twarzy.
Podczas nakładania nie miałam najmniejszego problemu. Jest bardzo dobrze nasączona,co sprawiło,że nie zsuwała się z twarzy i pozostała na swoim miejscu aż do ściągnięcia. Po upływie 15 minut zdjęłam maskę,a resztki kosmetyku,którym nasączona była maska pozostawiłam do wchłonięcia. Mimo mojej mieszanej cery maska zadziałała rewelacyjnie!
Największy efekt zauważyłam pod względem ujędrnienia oraz efektu liftingu. Skóra była ściągnięta i nawilżona.

Cosmatrade NAWILŻAJĄCY OLIWKOWY KREM DO CIAŁA I RĄK

Stworzony przez firmę Dalan specjalizującą się od 70 lat w produkcji wysokiej jakości kosmetyków na bazie 100% śródziemnomorskiej oliwy z oliwek z rejonu Morza Egejskiego;
-bardzo szybko się wchłania, natychmiast przywraca skórze zdrowy, idealny wygląd, maksymalnie nawilża;
-miękkość i elastyczność dzięki wysokiej zawartości witaminy E z prawdziwej oliwy z oliwek śródziemnomorskich;
-zawarte w nim przeciwutleniacze pomagają odbudować w skórze naturalny system ochronny przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych przyśpieszających procesy starzenia.

MOJA OPINIA:

Krem znajduje się w bardzo praktycznej tubce pojemności 20ml. Ze względu na swoje małe rozmiary jest idealny do torebki i zawsze możemy go mieć przy sobie. Ma bardzo ładny, delikatny zapach,przypominający mi zapach oliwki dla dzieci:)
Krem ma lekką formułę,przez co szybko się wchłania. Pozostawia skórę miękką i nawilżoną przez wiele godzin. Jest to jeden z niewielu kremów do rąk,który bardzo polubiłam:)


Podsumowując,
jestem bardzo zadowolona z produktów, które miałam przyjemność testować dzięki Drogeriom Marysieńka. Serdecznie dziękuję za zaufanie:)

Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych, których adresy znajdują się poniżej:
Skierniewice ul. Buczka 6
Skierniewice ul. Norwida 6
Skierniewice ul. Rynek 18
Skierniewice ul. Mszczonowska 30/32
Brzeziny ul. Mickiewicza 17
Piotrków Trybunalski ul. Słowackiego 142
Łódź ul. Wyszyńskiego 107
Zgierz ul. Gałczyńskiego 34
Warszawa ul. Magiczna 6/9
Warszawa ul. Obrzeżna 1

Oraz fanpage drogerii: https://www.facebook.com/DrogerieMarysienka

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty