Strony

niedziela, 12 października 2014

Testuję z Bathing.pl : Zmysłowe sole do kąpieli

Witajcie Kochani!

Dzisiejszy post poświęcony będzie rewelacyjnym solom do kąpieli,które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Bathing.pl.
 Do  testu otrzymałam dwa wybrane przeze mnie zapachy. Zdecydowałam się na takie połączenia :
1. Frezja-bergamotka
2. Lilia wodna-mleko ryżowe
Na początek informacje o samej firmie:
Sklep internetowy bathing.pl powołaliśmy do życia w odpowiedzi na potrzeby ludzi takich jak Ty, którzy traktują codzienną kąpiel jako niepowtarzalne doświadczenie dla zmysłów i ciała. Jesteśmy, by uczynić Twoje życie lepszym i pełniejszym. Dzięki unikatowym kompozycjom zapachowym i właściwościom pielęgnacyjnych naszych produktów doświadczysz niezrównanego dobrego samopoczucia, poczujesz się zadowolona(y) i spełniona(y).
Dlatego zwracamy szczególną uwagę na wybór składników i niezwykłe zapachy, które sprawiają, że codzienna pielęgnacja staje się niepowtarzalnym doświadczeniem. Kosmetyki w Bathing.pl oparte są na naturalnych i roślinnych składnikach, które wspierają naturalne zdolności lecznicze, pomagając przywrócić zdrową równowagę ciała.
Wybierając kosmetyki do naszego sklepu kierowaliśmy się przede wszystkim Twoim dobrym samopoczuciem.

Informacje o każdej z saszetek soli oraz moja opinia:

Dresdner Essenz - Sól do Kąpieli FREZJA/BERGAMOTKA 60g

 Sól do Kąpieli o aromacie FREZJI i naturalnego olejku eterycznego z BERGAMOTKI obudzi w Tobie energię i wprowadzi wiosenną nutę do Twojej łazienki. Olej z awokado w połączeniu z pantenolem i proteinami z pszenicy optymalnie chroni Twoją skórę przed utratą wilgoci.
Nasze esencjonalne Sole do Kąpieli wzbogacą Twoją kąpiel przyjemnym aromatem olejków eterycznych , kapitalnymi kolorami i wysokiej jakości środkami rewitalizującymi.

    BEZ detergentów syntetycznych SLES
    BEZ emulgatorów PEG
    BEZ olejów mineralnych i silikonowych
    BEZ alkalicznego mydła

Składniki: Sodium Sulfate, Solanum Tuberosum Starch, Hydrated Silica, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Parfum, Persea Gratissima Oil, Sodium Chloride, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Panthenol, Hydrolyzed Wheat Protein, Aqua, Isostearic Acid, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Linalool, Limonene, CI 17200, CI 42090
 Sól do kupienia tutaj: KLIK

Dresdner Essenz - Sól do Kąpieli LILIA WODNA/MLEKO RYŻOWE 60g

 Sól do Kąpieli o aromacie LILII WODNEJ i MLEKA RYŻOWEGO orzeźwia i pobudza Twoje ciało. Delikatne połączenie aromatów jest odświeżające niczym poranny letni dzień. Cenne białko ryżu i intensywnie chroni skórę przed utratą wilgoci.

Składniki: Maris Sal, Magnesium Carbonate, Solanum Tuberosum Starch, Citric Acid, Parfum, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Persea Gratissima Oil, Urea, Hydrolyzed Rice Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Citrus Medica Limonum Peel Oil, Allantoin, Panthenol, Caprylic/ Capric Triglyceride, Sodium Chloride, CI 77891, CI 45350, CI 42090, Limonene, Aqua
 Sól do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Na początek powiem tylko,że solami jestem totalnie zachwycona! Ale od początku. Znajdują się w saszetkach,a do dyspozycji mamy 60g produktu. Na opakowaniu znajdują się wszystkie potrzebne nam informacje dotyczące samego kosmetyku, składu czy działania.
Pierwszy raz spotkałam się z solą,która na opakowaniu miałaby maleńką dziurkę,aby "wypróbować zapach". Jest to wg mnie rewelacyjne rozwiązanie,ponieważ przed zakupem możemy "wyniuchać" odpowiedni dla nas. Sole od marki Bathing.pl są w znacznej mierze naturalne,co pokochają miłośniczki takich cudeniek.
Sole są bardzo dobrze sproszkowane i po wsypaniu odpowiedniej dla nas ilości produktu w wannie pojawia się odpowiednio kolorowa kąpiel. I ten zapach! Oba zapachy,które wybrałam są przepiękne,a ich aromat unosi się w całej łazience. Podczas kąpieli zapach czuć na skórze oraz utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas po osuszeniu skóry.
Po kąpieli całe ciało jest nawilżone,miękkie i pachnące. Olejki zawarte w składnikach pielęgnują skórę i nadają jej delikatnego filtru. Sole od Bathing.pl nie posiadają chemii i sztucznych "ulepszaczy". Sprawiają,że kąpiel jest pielęgnacyjnym i relaksacyjnym rytuałem dla ciała i duszy.

Serdecznie dziękuję marce za zaufanie i możliwość poznania tych zapachowych dzieł sztuki.

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej: http://www.bathing.pl/
Fanpage: KLIK

3 komentarze:

  1. Nie znam tej firmy i tych soli ale chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się ślicznie :-) Uwielbiam takie umilacze kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda! wypróbuję!

    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty