Strony

wtorek, 7 października 2014

Testuję dla portalu Udziewczyn.pl: Bioelixire Argan Oil, dwufazowa odżywka keratynowa

Witajcie Kochani!

Dzisiaj opowiem Wam o moich wrażeniach po testowaniu odżywki dwufazowej z keratyną od marki Bioelixire, którą miałam przyjemność testować dzięki portalowi Udziewczyn.pl.

Jakie jest moje zdanie o niej? O tym za moment, na początek informacje od producenta:

Bioelixire Argan Oil, dwufazowa odżywka keratynowa

 Poznaj całkowicie innowacyjny kosmetyk. Dwufazowa odżywka keratynowa Bioelixire Argan Oil zawiera keratynę, olej arganowy, olej Jojoba oraz słonecznikowy. Dzięki takim dobroczynnym składnikom kosmetyk ułatwia rozczesywanie włosów, doskonale je wygładza oraz znacznie poprawia poziom nawilżenia. Ponadto kosmetyk skutecznie eliminuje elektryzowanie się włosów. Świetnie sprawdzi się po kąpieli w basenie lub morzu. Zawiera także filtru UV chroniące włosy przed negatywnym wpływem promieni słonecznych.
Odżywka keratynowa Argan Oil to doskonały sposób na piękne włosy!
  •     cenne składniki
  •     łatwiejsze rozczesywanie włosów
  •     działanie wygładzające
  •     lepsze nawilżenie
  •     wyeliminowane elektryzowanie się pasm
  •     filtr UV

Sposób użycia:
Spryskaj wilgotne włosy. Nie spłukuj.

MOJA OPINIA:

Produkt ten jest najnowszą propozycją od marki Bioelixire,dlatego bardzo ucieszyłam się,kiedy zobaczyłam właśnie tę odżywkę w paczce:) Znajduje się w smukłej butelce z atomizerem. Formuła jest bardzo ciekawa,ponieważ jest to produkt dwufazowy. W górnej warstwie znajdują się najcenniejsze składniki: olejek arganowy,jojoba oraz słonecznikowy. Oleje nawilżają,zmiękczają włosy i sprawiają,że stają się one błyszczące i nie elektryzują się podczas układania.
W dolnej warstwie znajdziemy keratynę i filtry UV- dzięki nim włosy są chronione nawet latem oraz zregenerowane. Zastanawiałam się dość długo nad ustaleniem zapachu odżywki. Wiedziałam,że kiedyś już miałam do czynienia z podobnym i w końcu wpadłam na odpowiedź. Odżywka pachnie mi drinkiem malibu:) Idealny zapach podczas urlopu lub chwili wytchnienia po pracy:)
Kosmetyk jest bardzo wydajny. Do wykorzystania mamy aż 250ml odżywki,a podczas każdej aplikacji wystarczy kilka psiknięć.
 Kosmetyk bez spłukiwania jest oszczędniejszy w kwestii czasu, kilka sekund zajmuje nam jedynie rozprowadzenie na kosmykach. Nie trzeba czekać aż płyn wniknie w łuski i potem tracić czas na spłukiwanie i osuszanie włosów. Mimo tylu odżywczych składników kosmetyk nie obciąża włosów,a wręcz przeciwnie. Po aplikacji włosy są lekkie i łatwo się rozczesują.

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

7 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować ; D
    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja, niestety produkt nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio testuję wszystko co ma w składzie olejek arganowy. Jak dla mnie jest świetny, włosy i skóra błyszczą mega .

    OdpowiedzUsuń
  4. swego czasu bardzo lubiłam produkty tej marki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio będąc w hebe pani poleciła mi tą odżywkę i jestem mega zadowolona.
    Normalnie moje włosy to coś jakby pudel hehe po tej odżywce mam sprężyste loki bez efektu puszenia się... :) polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty