Strony

wtorek, 30 września 2014

Testuję z Nacomi: Naturalne Kosmetyki,czyli największy nasz skarb:)

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam pokazać markę, która jest jednym z liderów w produkcji naturalnych kosmetyków bardzo wysokiej jakości.
  Mam na myśli markę Nacomi, dzięki której mogłam poznać na swojej skórze działanie jej kosmetyków.
 Do testu otrzymałam:
-Olejek do Ciała Ujędrniający - 150 ml-mango (KLIK OLEJEK )
-Mus do Ciała Wyszczuplający - Mango 150ml( KLIK MUS)
- Peeling pomarańcza i olej macadamia 100g ( KLIK PEELING)
-Maska Algowa Nawilżająca - z oliwą z oliwek ( KLIK MASKA )
Zanim przejdę do opisu kosmetyków chcę zaznaczyć, jak wartościowe są naturalne kosmetyki:
To, co jest najlepsze dla naszego organizmu, znajduje się w naturze, dlatego to właśnie z niej powinniśmy czerpać najwięcej. Kosmetyki naturalne są alternatywą dla chemicznie naszpikowanych artykułów, które znajdziemy dosłownie wszędzie. Zalety ich można wymieniać całymi dniami,ale w skrócie to:
- skóra lepiej je przyswaja
- posiadacze wrażliwej skóry mogą je stosować
- jakość składników w ich produkcji jest o wiele wyższa niż w przypadku tradycyjnych kosmetyków
- są bardziej tolerowane przez skórę

To tyle w skrócie o kosmetykach naturalnych, teraz informacje o każdym produkcie pochodzące ze strony marki oraz moja opinia:

Olejek do Ciała Ujędrniający - 150 ml-mango

 Naturalny olejek do ciała o lekkiej konsystencji.
Zawiera:
Olej macadamia- działa ujędrniająco oraz antycellulitowo, wyraźnie napina skórę,
 Olej jojoba- zmiękcza i odżywia.  Wspomaga walkę z cellulitem,
Ekstrakt z mango-przywraca skórze  elastyczność i młodzieńczy wygląd.
Duża zawartość naturalnych surowców wspomaga działanie antycellulitowe.
Najlepsze efekty przynosi stosowanie wraz  z masażem i ćwiczeniami.

INCI: MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, CAPRILIC/ CAPRIC TRYIGLYCERIDE, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, HELANTHUS ANNUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS OIL, MANGIFERA INDICA EXTRACT, TOCOPHEROL ACETATE, PARFUM

MOJA OPINIA:

Jest to chyba najlepszy ujędrniający kosmetyk w formie olejku, jaki miałam przyjemność stosować na mojej skórze. Ale od początku. Olejek zamknięty jest w poręcznej buteleczce z rewelacyjnym aplikatorem, dzięki któremu unikniemy wylania zbyt dużej ilości kosmetyku.
 Konsystencja jest rzadka,jak w przypadku prawie każdego oleju,ale bardzo mi się to podoba. Zapach jest delikatny,ale pozostaje na skórze przez jakiś czas po aplikacji. Kosmetyk jest niesamowicie wydajny, stosuję go codziennie,a mam jeszcze prawie połowę buteleczki! Najważniejszym plusem olejku jest oczywiście efekt,jaki uzyskałam dzięki niemu.
 Chciałam ujędrnić skórę zwłaszcza na brzuchu i taki efekt uzyskałam w 100%. Jestem nim oczarowana i zachwycona,ponieważ już wiele kosmetyków próbowałam stosować na okolice brzucha, a dopiero teraz udało mi się uzyskać wymarzony efekt;)

Mus do Ciała Wyszczuplający - Mango 150ml

 Specjalnie wyselekcjonowane surowce.
W miękkiej musowej konsystencji odnajdziesz:
Masło shea - wygładza i nawilża, nadaje skórze miękkości,
Olej macadamia- działa ujędrniająco oraz antycellulitowo, wyraźnie napina skórę,
Olej jojoba- zmiękcza i odżywia. Wspomaga walkę z cellulitem,
Olej słonecznikowy- wzmacnia barierę skórną, zmiękcza i nawilża,
Ekstrakt z mango-przywraca skórze elastyczność i  młodzieńczy wygląd,
Alkohol cetylowy- pomaga dostać się cennym składnikom w głąb skóry,
Witamina E- chroni przed wysuszeniem oraz osłabieniem elastyczności naskórka.
INCI:BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, MACADAMIA  TERNIFOLIA SEED OIL, CAPRIC TRYIGLYCERIDE, CERA ALBA, HELANTHUS ANNUS (SUNFLOWER) SEED OIL, GLYCERIN, SIMMONDSIA CHINENSIS OIL, ALCOHOL CETYL,  MANGIFERA INDICA EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE,  PARFUM

MOJA OPINIA:

Balsamy i mleczka do ciała towarzyszą mi podczas codziennej pielęgnacji po kąpieli. To jest mój pierwszy kosmetyk typu mus. I powiem szczerze, że jest niesamowity. Znacie czekoladę bąbelkową Milki? Pewnie,że znacie:) Konsystencja tego musu jest dokładnie taka sama. Lekka i napowietrzona:)
 A ten zapach! Szkoda,że nie mogę przesłać go Wam przez post. Intensywny zapach mango unosi się podczas każdego odkręcenia wieczka. Oleje zawarte w składzie nawilżają skórę, pomagają pozbyć się cellulitu oraz działają ujędrniająco,co z czystym sumieniem potwierdzam. Ujędrnienie jest na bardzo wysokim poziomie.
 Masło shea znam bardzo dobrze jako składnik nawilżający i sprawiający, że skóra jest bardzo gładka. Jestem zachwycona musem od marki Nacomi i polecam go każdej z nas;)

Peeling pomarańcza i olej macadamia 100g

 W składzie: cukier, masło shea, olej macadamia witamina E.

Peeling dokładnie złuszcza za pomocą drobinek cukru. Głęboko nawilża i odżywia skórę.Wspomaga przepływ limfy i wzmacnia komórki skóry. Zapobiega powstawania cellulitu i redukuje już powstały dzięki zawartości olejku z pomarańczy oraz oleju macadamia.Pozostawia na skórze uczucie nawilżenia.
Po zastosowaniu peelingu nie trzeba już używać dodatkowych balsamów.
Masło shea: nawilża i natłuszcza skórę. Regeneruje i odżywia. Przeciwdziała starzeniu się skóry.
Pozyskiwane jest z orzechów drzewa masłosza.
Posiada certyfikat EcoCert.
Witamina E- witamina młodości.

MOJA OPINIA:

Jak pewnie wiecie, jestem zwolenniczką częstych zabiegów peelingujących. Uwielbiam wszelkiego rodzaju zdzieraki, które pobudzają krążenie krwi i sprawiają,że pozbywam się zbędnego suchego naskórka. Ten kosmetyk jednak polubiłam za kilka rzeczy.
 Za konsystencję, która jest odpowiednia dla mojej skóry. Zapach także jest piękny-pachnący latem kwiat pomarańczy. Drobinki cukru zawarte w składzie złuszczają martwy naskórek, a pozostawiają idealnie gładki. Dodatkowo peeling chroni przed rosprzestrzenianiem się cellulitu dzięki zawartości oleju macadamia i z pomarańczy.
 Oczywiście najważniejsze jest jego działanie. Miękka, nawilżona i gładka jak jedwab skóra, która nie wymaga już użycia balsamu. Kosmetyk- cudeńko jednym słowem:)

Maska Algowa Nawilżająca - z oliwą z oliwek


 Maski algowe  posiada silne działanie rewitalizujące oraz odmładzające.
Idealnie oczyszczają cerę. Doskonałe w pielęgnacji skóry starzejącej się,  zwiotczałej. Głęboko stymulują oraz nawilżają komórki skóry.
Ta oliwkowa maska posiada właściwości oliwy z oliwek  i liści drzewa oliwnego, dzięki czemu odżywia  i regeneruje. Liście oliwne mają właściwości  przeciwutleniające I  ściągające.
ZASTOSOWANIE: Wlać 60 g wody o temp. 20 C do 20g proszku,  mieszać do uzyskania jednolitej masy. Natychmiast nałożyć maskę na skórę. Maska zastyga po kilku minutach. Po 15 min.delikatnie zdjąć maskę zaczynając od szyi.
Zabiegi: ok. 2 zabiegów na twarz i szyję

MOJA OPINIA:

Maska znajduje się w odkręcanym słoiczku z dodatkowym zabezpieczającym wieczkiem. Ma postać proszku z drobinami. Po wymieszaniu w odpowiednią ilością wody staje się gęstą papką, którą należy natychmiast aplikować na skórę.Bardzo zaskoczyła mnie jej gęstość,oczywiście w pozytywnym znaczeniu.
  Jest to kosmetyk typu peel-off,więc po upływie ok.15 minut maska zastyga i należy ją zdjąć. Po zdjęciu jej moja skóra jest niesamowicie gładka, miękka i nawilżona. Dodatkowo podczas zastygania maski wyczuwalny jest delikatny efekt chłodzenia,co sprawdza się zwłaszcza w lecie. Z przesuszonej,pozbawionej życia twarzy zyskałam piękną, pełną życia skórę. Jest to kolejna rewelacja dla skóry twarzy! Polecam!:)

PODSUMOWUJĄC, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem kosmetyków marki Nacomi. Ich naturalne składy i niesamowite działanie dały mi 100% satysfakcję. Profesjonalizm oraz dbałość ( o każdy nawet najmniejszy szczegół), jaką wkłada firma w kontakt z klientem jest imponująca.

Serdecznie dziękuję marce za zaufanie i możliwość współpracy.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: http://www.maroko.skarby-swiata.com.pl/
Fanpage marki: KLIK

7 komentarzy:

  1. Super recenzja, zaciekawiłaś mnie bardzo tą maską :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki naturalne, dobrze mi służą . Nie miałam nic z tej firmy ale widzę ze warto się skusić i wypróbować;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam też szampon i odżywkę do włosów zniszczonych. Można powiedzieć, że działają cuda! Ostatnio miałam bardzo przesuszone włosy od prostownicy, odżywka naprawiła ten problem w 100%, mam jeszcze krem to twarzy i to też najlepszy krem jaki miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty