Strony

środa, 24 września 2014

Testuję z Etnospa: KREM Z OLEJKIEM ARGANOWYM

Witajcie Kochani!

W tym poście opowiem Wam o kremie, którego zapach i działanie bardzo polubiłam. Mam na myśli krem z olejkiem arganowym, który otrzymałam do testu od Etnobazar.


Na początek informacje od Etnospa:

KREM Z OLEJKIEM ARGANOWYM (ANTI-AGING 100ml, OLEJEK ARGANOWY)

 100 % NATURALNY, oryginalny marokański krem z olejkiem arganowym do stosowania dziennego na oczyszczoną skórę oraz na noc.
Przeznaczony do wszystkich rodzajów skóry.
Produkt znanego marokańskiego producenta kosmetyków naturalnych "Argan Du Maroc".
Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe i dużą ilość witaminy E. Dzięki temu zapobiega przesuszaniu i starzeniu się skóry (ANTI-AGING). Łatwo się wchłania, głęboko nawilża i chroni przed wolnymi rodnikami.

Sposób użycia:
Stosować codziennie na oczyszczoną skórę (po kąpieli), nanieść krem na twarz i szyję, dobrze rozprowadzić.

Skład:
Argan oil, Vitamine E, Glycerin, Actifs 100% Naturels

 Pojemność: 100 ml
Krem do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Krem zamknięty jest w odkręcanym słoiczku,a dodatkowo schowany w kartonowe pudełeczko. Opakowanie jest solidne i bardzo wytrzymałe. Konsystencja kremu jest niesamowita jednym słowem- jest gęsta i zbita, zarówno formułą jak i zapachem przypomina mi budyń;) Tak budyń-gęsty i pachnący.
 Aplikacja jest czystą przyjemnością,a przyjemny zapach utrzymuje się na powierzchni skóry jeszcze przez jakiś czas. Kilka sekund po aplikacji nie widać,że na jej powierzchni coś było, ponieważ krem wchłania się bardzo,bardzo szybko.
Uwielbiam kosmetyki, które są naturalne,a ten krem jest w 100% naturalny,więc tym bardziej zasługuje na miano idealnego.Nazwałam go idealnym z kilku względów. Zarówno za prosty, krótki i jasny skład. Za wydajność, której mogłyby pozazdrościć bardzo drogie kremy. Za działanie, które jest rewelacyjne- nawilżenie na bardzo wysokim poziomie, wygładzenie skóry, zapobiega przesuszeniu skóry i sprawia,że jest ona miękka i pachnąca.
Krem jest godny polecenia i polecam go całym sercem!

Serdecznie dziękuję firmie Etnospa za możliwość przetestowania tego cudeńka;)

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej EtnoSPA.pl: http://www.etnobazar.pl/
Profil FB: https://www.facebook.com/etnobazar

5 komentarzy:

  1. Moja skóra niestety nie lubi olejku arganowego. Świetnie, że Tobie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo kusząco, znowu mnie zaciekawiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja skóra uwielbia olejek arganowy <33 i skoro jest w 100% naturalny to już wgl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty