Strony

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Przedstawiam i polecam portal U dziewczyn.pl

Witajcie Kochani!

Dzisiaj pojawi się nieco inny post,ponieważ chcę polecić Wam jeden bardzo prężnie rozwijający się portal. Mam na myśli portal U dziewczyn.pl, gdzie możemy znaleźć artykuły i teksty na każdy temat-od mody,urody, przez kulinaria,po sprawy intymne i testy kosmetyków.

 Kiedy weszłam na stronę pierwszy raz,nie miałam pojęcia,że nie będę mogła tak szybko jej opuścić,a to ze względu na to,iż nie wiedziałam,co czytać!

 Jest to zbiór informacji,ciekawostek i innych przydatnych nam,kobietom,z pozoru mało-ważnych kwestii. Ale nie tylko płeć piękna odnajdzie tutaj  swój kącik w internetowym świecie:) Na portalu znajduje się także "Strefa Mężczyzny",czyli to,co Tygryski lubią najbardziej-motoryzacja,moda męska czy rozrywka.
Oprócz tego najróżniejsze większe lub mniejsze konkursy,inspiracje w każdej dziedzinie oraz wiele,wiele innych...

Bardzo spodobał mi się układ i przejrzystość strony. Ciekawy design oraz bardzo kobieca kolorystyka sprawiły,że pokochałam ten wygląd po sekundzie.

Masz problem,chcesz się nim podzielić z innymi i oczekujesz wsparcia ? Nie ma sprawy,napisz,redakcja stara się odpowiadać na wszystkie maile. A może chcesz podzielić się z innymi swoimi radami,trikami w makijażu czy modzie? W tej kwestii także znajdziesz ukojenie,czeka na Ciebie forum,którego mottem na dziś są słowa:
"Ważne by każdy wie­rzył w swoją bez­cenną wartość.."

Ja osobiście jestem zachwycona portalem i jego wszechstronnością. Każda kobieta,a także nasze drugie połówki znajdą zakładkę,która pochłonie w mgnieniu oka:)

Polecam znaleźć kilka chwil i odprężyć się,czytając te rewelacyjne teksty.

Strona portalu: http://www.udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty