Strony

wtorek, 19 sierpnia 2014

Prezentujemy markę Coqui: Chodaki Coqui Bugy Niebieski/Żółty

Witajcie Kochani!

Dawno nie było recenzji ani mojej opinii z działu dziecięcego.No to dzisiaj będzie;)
Wraz z Fabiankiem przedstawimy Wam najlepsze klapki-chodaki,jakie tylko widziałam na oczy! Fabiś do testu otrzymał chodaczki marki Cogui.
 Takie cudowności nosi mój synek:
Ale na początek zamieszczę nieco informacji o samej marce:

Firma Coqui jest drugim największym producentem obuwia gumowego na świecie. Nazwa marki oraz logotyp nawiązują do żab żyjących w Ameryce Środkowej i Południowej. Coqui zostały wyprodukowane z myślą o maksymalnym komforcie i zdrowiu Twoich stóp. Chodaki i żabki Coqui są wykonane z materiału CoquiairTM, który wykorzystuje cechy zamkniętych komórek żywicy. Dzięki temu rewolucyjnemu materiałowi buty są lekkie jak żabki Coqui, a ponadto bardzo łatwe w utrzymaniu (wystarczy po prostu umyć je wodą).

Perforacja na chodakach Coqui zapewnia doskonałą przepuszczalność powietrza i odprowadzanie wody, wilgoci i brudu. Wypukłości do masażu, umieszczone we wkładce, pobudzają krążenie krwi i redukują zmęczenie mięśni o 62% w porównaniu ze staniem na boso. Podeszwa amortyzuje wstrząsy i przynosi ulgę kolanom, biodrom i lędźwiowej części pleców.  Z tych powodów buty Coqui są bardzo popularne i polecane zwłaszcza w zawodach, które wymagają długotrwałego stania lub chodzenia (praca w kuchni, służba medyczna, zakłady fryzjerskie, praca za ladą itp.).
Dla Twojego maksymalnego bezpieczeństwa i komfortu chodaki Coqui posiadają opatentowany pasek, który sprawia, że stopa się nie wyślizguje. 


Wszystkie chodaki, japonki, kalosze, saszki, klapki, śniegowce i baleriny marki Coqui zostały wyprodukowane z myślą o maksymalnym komforcie dla użytkownika. Poznaj ich zadziwiające właściwości i wybierz z naszej szerokiej oferty coś odpowiedniego dla siebie.

A teraz informacje o chodakach,które mój synek otrzymał do testu:

Chodaki Coqui Bugy Niebieski/Żółty

  •    Lekki materiał Coquiar zmniejsza do minimum ryzyko przenoszenia bakterii i jest BEZWONNY.
  •     Wewnętrzną wkładkę łatwo wyciągniesz i umyjesz.
  •     Sprawdzą sie nie tylko na basenie czy plaży, ale i w pomieszczeniach.
Coqui wciąż poszerza kolekcję modelu Bugy o nowe kolory. Ta kombinacja odcieni spodoba się zarówno chłopcom jak i dziewczynkom. Wkładkę wewnętrzną można dodatkowo wyciągać i tworzyć nowe kombinacje kolorów według własnych upodobań. Bugy to model bardzo lekki, wygodny i wytrzymały. Antymikrobiotyczny materiał zmniejsza ryzyko przenoszenia bakterii. W celu maksymalnego bezpieczeństwa naszych najmłodszych klientów podeszwa jest antypoślizgowa.
 Nasza wersja do kupienia tutaj: KLIK

NASZA OPINIA:

Jakiś czas temu Fabiś dostał podobne chodaczki od mojej mamy. Ale po porównaniu obu modeli jestem w ciężkim szoku... Oczywiście bardzo,ale to bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie chodaczki marki Coqui z kilku powodów. Po pierwsze i najważniejsze, materiał,z jakich są wykonane,jest tak leciutki,że synek biega w nich bez obawy o upadek czy inne kontuzje.
  Buciki są niezwykle lekkie i miękkie. Na szacunek zasługuje także solidność ich wykonania,nie widziałam do tej pory klapeczek dla dzieci,które byłyby tak barwne i wytrzymałe. Antypoślizgowa podeszwa jest bardzo stabilna i chroni małą nóżkę. Dzięki odpowiedniemu materiałowi CoquiairTM,wystarczy tylko użyć wody,aby Coqui znów były w idealnym stanie.
Po dokładnym zmierzeniu stopy synka,wybraliśmy rozmiar 28/29,który okazał się idealnie dobrany. Sądziłam,że chodaki z długością wkładki 16cm będą za duże,ale myliłam się. Jeśli chcecie sprawdzić,jaki rozmiar dobrać,polecam Wam bardzo przydatny filmik od Coqui:

https://www.youtube.com/watch?v=Ge0f6rSnf2o&list=UUUAopbhMf0H7tHc6kh37Nww

Model Bugy tak bardzo spodobał się mojemu synkowi,że nosi je tak często,jak tylko może. Po otrzymaniu przesyłki pierwsze co,to spytał o to,dla kogo one są?Po zrozumieniu,że są dla niego,synek tak się ucieszył,że od razu sam (potrafi już sam założyć buciki) włożył je na nóżki i nosił sobie po domu jako kapciuszki.


Bugy testowaliśmy w wielu miejscach-na placu zabaw, na podwórku, w wodzie,a nawet w górach-wszędzie zdały egzamin celująco!
Obawiałam się,że może w górach podczas rodzinnej wycieczki będą go ocierać,ale moje myśli szybko się rozwiały,ponieważ chodaki COQUI SĄ NIEZASTĄPIONE W KAŻDYM MIEJSCU I SYTUACJI!!! I tak bajeczna kolorystyka-w asortymencie znajduje się wiele zestawień,które są bardzo uniwersalne,ale także typowo dziewczęce czy chłopięce. Długo nie mogłam zdecydować się na jedną,ostateczną wersję Bugy.

Nóżki synka nie pociły się,jak w wersji nieco z niższej półki. Po całym dniu chodzenia,Fabiś nadal chwalił się wszystkim dokoła,nawet obcym osobom,jakie on to ma "słodkie" i "śliczne" chodaki. W Szklarskiej Porębie spotkaliśmy się także z pytaniami,jakiej marki one są,bo wyglądają rewelacyjnie;) Oczywiście rekomendowałam markę COQUI na lewo i prawo,bo jest warta najlepszych ocen i nagród!
Marka Coqui w swojej ofercie oprócz wielu modeli chodaków,kaloszy,termobutów, saszek i śniegowców dla dzieci,posiada także obuwie dla dorosłych.
Obuwie jest bardzo solidne,wytrzymałe i każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego.


Polecam serdecznie zakupy u tej renomowanej marki:
Strona internetowa: http://www.coqui-eshop.pl/
Profil marki na FB: https://www.facebook.com/coquishoes

3 komentarze:

  1. prezentują się swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Do latania tu i tam idealne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również posiadam takie chodaki, oczywiście wersja dla kobiet, jestem z nich bardzo zadowolona :) W najbliższym czasie również zamierzam umieścić opinie na ich temat na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty